tobn Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Noen som spiller fantasy football på nfl.com her? Ser kult å mekke opp et lag vær runde, nå som jeg endelig begynner å få en brøkdel kunnskap om denna sporten. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 AAAAAAARGGH. Sureste tapet. Måtte bare skje. Lenke til kommentar
colert Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Satan! Patriots tapte så det suste... Lenke til kommentar
tobn Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Oida. Saints og Colts blir lagene å slå i år. Lenke til kommentar
colert Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Tror det er saints som er laget å slå. Colts har ikke godt nok defence til å vinne superbowl. Patriots burde slått dem for to uker siden etter å ha ledet hele kampen, men klarte det ikke... Lenke til kommentar
tobn Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 aiaiaiai utrolig sterk seier av Cardinals. Nettopp ferdig med kampen og det var herlig å se på. Defence var fantastisk "idag". Peterson fikk ikke til noe, og Warner gikk av med seieren over Favre, med god hjelp av det gode forsvaret. Bare å kjøre på videre nå. Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, det var en sterk seier det og nå må Patriots begynne å finne formen! Går ikke ann å tape mot dolphins! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Playoff picture; If the season ended today Fin oversikt før de fire siste rundene. Blir utrolig spennende. Lenke til kommentar
colert Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fin oversikt før de fire siste rundene. Blir utrolig spennende. Spennende blir det ja, og håper Patriots klarer å få skuta på rett kjøl. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har en kompis som holder med Jets, så jeg må nesten håpe på de og, men ser dessverre ikke noe håp for dem. Lenke til kommentar
colert Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Har en kompis som holder med Jets, så jeg må nesten håpe på de og, men ser dessverre ikke noe håp for dem. Tror det blir vanskelig for Jets ja. Sanchez har ikke spilt så bra i det siste, og nå er han skadet... Lenke til kommentar
tobn Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er det sånn at vinnerne i Wild-Card runden vil møte de laga som har gått direkte til Divisional runden på bortebane? Lenke til kommentar
colert Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 jeg tror det er noe likende ja. Lenke til kommentar
colert Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Og omsider vant Pats! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Intrykket jeg har fått av mine 10 min med kikking på am. fotball er at det er veldig kjedelig. De stiller seg opp, roper taktikker, venter og endelig starter. Så går det kansje et kvart minutt eller to (maks) før de får touchdown eller ikke. Så har de pause en stund, bruker masse tid på å stille seg opp og rope taktikker før de venter og så starter igjen. Selve spillet er actionfullt og gøy, men de bruker mer til på å stille opp enn å spille. Er dette korrekt? Det er så lenge siden jeg har sett (utenom NFL highlights på Youtube) at jeg husker ikke noe særlig utenom det jeg nettop sa. Lenke til kommentar
colert Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Intrykket jeg har fått av mine 10 min med kikking på am. fotball er at det er veldig kjedelig. De stiller seg opp, roper taktikker, venter og endelig starter. Så går det kansje et kvart minutt eller to (maks) før de får touchdown eller ikke. Så har de pause en stund, bruker masse tid på å stille seg opp og rope taktikker før de venter og så starter igjen. Selve spillet er actionfullt og gøy, men de bruker mer til på å stille opp enn å spille. Er dette korrekt? Det er så lenge siden jeg har sett (utenom NFL highlights på Youtube) at jeg husker ikke noe særlig utenom det jeg nettop sa. Er ikke helt slik. Pausen er fordi at jævla fox og cbs, spesielt fox, skal sende reklame hele tiden. Du har rett at de stiller opp, men taktikken er lagt før de gjør dette. Bør vel se litt mer enn ti min. før man kommer inn igjen i det. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvordan er det med sånn spill i NFL? Ser aldri det er noe pasninger etter en har mottatt ballen fra QB. Er det fordi det ikke er lov? eller fordi de ikke har noe muligeter fordi alle er bra dekt opp hele tiden?. Skjønner de aller fleste regler nå, men dette har jeg ikke hørt noe om. Ikke at jeg synes det var noe spesielt kult å se på. Lenke til kommentar
colert Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Det der er lov det. Blir litt som i rugby der ballen alltid skal kastes bakover. Så fort ballen har gått ive line of scrimage, så kan ikke ballen bevege seg fremover med kast, men du kan kaste den bakover. Har ballen først krysset line of scrimage, så kan den ikke kastes fremover igjen selv om den kommer bak linja igjen. Her kan du se Denver gjøre det samme mot Colts i helga. http://www.nfl.com/videos/denver-broncos/0...eaks-the-record Jeg er ikke helt sikker på om det er sånn reglene er, men tror det er noe i nærheten. Endret 15. desember 2009 av colert Lenke til kommentar
colert Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Tragedie innen NFL. Chris Henry, WR for Cincinatti Bengals døde i en alder av 26. Her er en video av hva lagkameratene har å si. http://www.nfl.com/videos/cincinnati-benga...ber-Chris-Henry Lenke til kommentar
tobn Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Stille her. Grattis colert med clinched divison for NE patriots. Mye har skjedd siden sist. Colts gikk på sitt først tap, noe overasskende for Jets. I NFC er alt avgjort utenom seeding plassene. Mens i AFC er det fortsatt kamp om to wild card plasser, med en runde igjen. Mitt tips er Jets og Ravens. Gleder meg uansett helt rått til playoff rundene. Blir heftig. Når det gjelder laget mitt Cardinals, må de mest sannsynlig gjennom første runde. Blir tøft, men jeg har troa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå