MartinF Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Jeg er enig i begge at Newton kan bli en ny flopp, men hans verdi er mye høyere enn Blaine Gabbert for øyeblikket og det er ingenting som tyder på at Newton ikke blir den første QBen ut. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jake Locker til Vikings, håper og ber på mine knær nå! Lenke til kommentar
colert Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tror ikke Vikings drafter Locker som nr. 12. Hvis de tar ham, så går de ned et par spots eller så trader de opp igjen til 1st round. De kan også trade opp til 1st pick i andre runde i morgen hvis Locker ikke er tatt. Blir han ikke tatt i dag, går han tidlig i morgen, så da er det nok mange som vil trade med Patriots for å få mulighten til å drafte han. Får desverre ikke sett draften i dag, grunnet anatomi dissection i morgen tidlig... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg er enig i begge at Newton kan bli en ny flopp, men hans verdi er mye høyere enn Blaine Gabbert for øyeblikket og det er ingenting som tyder på at Newton ikke blir den første QBen ut. Må tenke på at Blaine Gabbert spilte i et veldig konservativt system for Mizzou. Han var fantastisk den ene kampen jeg så han i denne sesongen (mot Nebraska). I den kampen var Nebraska secondary anført av Amukamara på topp, men han kastet fantastisk i den kampen. At verdien hans er høyere er jeg enig i, da det er gitt, alt jeg leser om draften peker på at Newton vil gå høyere enn Gabbert, selv om jeg er uenig i akkurat det. Syntes det lukter Russel/Leaf lang vei her. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Igjen når det er sagt, så har historien vist at det ikke alltid er en fordel å være høyt draft pick som quarterback. Er man en 2nd round, kanskje 3rd og, så får man mye mindre press på seg. Noe som er logisk nok i seg selv, men tror ikke Gabbert depper om han må vente til i morgen med å bli valgt, om du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Gabbert går i dag, uten tvil. Det er såpass mange lag som er ute etter QB at det er utenkelig for meg at han ikke går i natt. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Noen som har en kurant stream som er oppe å går allerede? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Jeg ville gått for gamepass for en måned. Da får man stream som er sikker som banken og god kvalitet. I tillegg får man en PVR-funksjonalitet slik at man kan spole tilbake 10 timer, så man nesten kan se ting når man selv vil. Endret 28. april 2011 av KjellV Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Det er såpass mange lag som er ute etter QB at det er utenkelig for meg at han ikke går i natt. Nja, men er ikke alle som er villig til å bruke sitt førstevalg på en QB. Det har vi sett før, og vi kommer til å se det igjen i år også, tror jeg da. I fjor var det to QBer som gikk i de første to rundene, og året før var det vel fire. Av disse seks, så var tre av disse topp fem picks. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Forskjellen i år er at det ikke har vært noen free agency-periode og enkelte lag har et ekstremt behov for QB. Derfor kommer iallfall Newton og Gabbert til å gå i første runde, og det kan fort gå et par til. Kan fort se at lag i slutten av runden trader ned slik at lag får seg en QB. Jeg tipper 4 QBs går i første runde. Jeg kunne tenkt meg fotballspilleren Mallett, dessverre er ikke personen Mallett like imponerende. Mayock har gjort meg litt lysten på Locker, Vikes trenger uten tvil en QB. Blir det det eller blir det en DE? Går en del rykter på NFL Network om at Atlanta kommer til å trade seg opp og gå for AJ Green eller Julio Jones. En av de to nevnte herrer sammen med Roddy White kan bli ekstremt bra. Endret 28. april 2011 av KjellV Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Stream: http://www.nfl.com/draft/2011/live/landing Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Newton i telefonen. Newton til Panthers. Noen som tør å vedde imot? Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 ingen overraskelser enda. Spent på Vikings gjør, blir nok DE eller trade down. Når tror dere første trade skjer? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Gabbert går i dag ja. Topp 10 tipper jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Herlig trade av Falcons! Nå kommer det en WR. Garantert! Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Han hadde vel gått uansett. Sånn det ser ut nå blir det Locker på Vikings. Spennende å se hvem som blir valgt nå. Ingen anelse Endret 29. april 2011 av Masteral Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Aldon Smith til Niners. Dagens første overraskelse (Hvis det kan kalles det). Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Faen der gikk Locker til Titans. Hadde virkelig håpet på han til Minnesota. : ( Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) oioioi. VIkings må komme seg nedover nå. Gabbert går nok til redskins... Kom igjen trade down. Nok av gode spillere i runde 2 og 3 vil ha QB sent i runde 1. Men tror det blir Nick Fairley Endret 29. april 2011 av Masteral Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå