fiskebollebiff Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg er også interesert, jeg kjenner tilogmed en kamerat som har kjøpt seg egen fotball, som er brukt av Saints. Kan trygt si at han er hekta:) Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det gjør jeg også. Blir nesten for dumt. Han har jo ikke noe bevis på at den er brukt av dem. Har også hørt rykter om at broren hans blir denga hvis han ikke tar imot ballen. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Hei. Har blitt interessert i NFL det siste året og gleder meg til neste sesong. Lurer på om jeg skal se på det gjennom viasat eller gamepass.com . Har dere noen anbefalinger? Forskjeller på pris, antall kamper og kvalitet? Gamepass, uten tvil. De sender alle kamper i HD, så der får du se akkurat den kampen du vil og trenger ikke rive deg i håret på grunn av at kampen "din" ikke går på Viasat. I tillegg har du tilgang til alle kampene i opptak gjennom hele sesongen slik at du kan se mye fotball. Enda et stort pluss er at du får tilgang til NFL Network, NFLs egen TV-kanal. Endret 12. april 2011 av KjellV Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det gjør jeg også. Blir nesten for dumt. Han har jo ikke noe bevis på at den er brukt av dem. Har også hørt rykter om at broren hans blir denga hvis han ikke tar imot ballen. Haha, har han mekka seg egen field også? Hørte noen rykter om det. Lenke til kommentar
DeepAssThroatGrannyFucker Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hei. Har blitt interessert i NFL det siste året og gleder meg til neste sesong. Lurer på om jeg skal se på det gjennom viasat eller gamepass.com . Har dere noen anbefalinger? Forskjeller på pris, antall kamper og kvalitet? Gå for gamepass! Lenke til kommentar
Henlar44 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har tenkt til det . Er det noen som vet hva gamepass koster i måneden? På NFL.com er det bare oversikt over off-season priser, og er ikke interessert i det. Lenke til kommentar
DeepAssThroatGrannyFucker Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har tenkt til det . Er det noen som vet hva gamepass koster i måneden? På NFL.com er det bare oversikt over off-season priser, og er ikke interessert i det. Står vel på gamepass.com går jeg utfra? Lenke til kommentar
Henlar44 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Gjør ikke det. Bare off-season priser Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har tenkt til det . Er det noen som vet hva gamepass koster i måneden? På NFL.com er det bare oversikt over off-season priser, og er ikke interessert i det. Du må jo ha off-season også da? Det er jo da spillerne er uslitte og forbanne etter beinhard trening, og da blir taklingene desto hardere Lenke til kommentar
DeepAssThroatGrannyFucker Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har tenkt til det . Er det noen som vet hva gamepass koster i måneden? På NFL.com er det bare oversikt over off-season priser, og er ikke interessert i det. Du må jo ha off-season også da? Det er jo da spillerne er uslitte og forbanne etter beinhard trening, og da blir taklingene desto hardere Er'u hardcore fan så kjører du off-season! Så er det jo selvfølgelig pengene det står på.. Lenke til kommentar
Henlar44 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Taklinger? Det er jo ikke noen kamper nå. Kan bare se reprise av 2010 sesongen og nyheter i NFL. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Er du hardcore fan så teller ikke pengene i en sånn situasjon. Det er ikke et tema. Lenke til kommentar
Henlar44 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Er ikke pengene det går på, heller innholdet. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Men du får ikke tilgnag til innholdet om du ikke har betalt Lenke til kommentar
Henlar44 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Vil jo ikke ha tilgang. Gidder ikke bruke peng på offsesason Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 da kan du pelle deg ut av denne tråden Lenke til kommentar
DeepAssThroatGrannyFucker Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Kan man kjøpe bare on-season da? Lenke til kommentar
Henlar44 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det sier gutten som ikke så super bowl engang Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 jeg så da super-bowl jeg Lenke til kommentar
Henlar44 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ja, regner med det. HEHE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå