Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Nei, men flere i min amerikanske vertsfamilie var. Saa saa de fleste kampene :)

 

Very dedicated fans those Hokies. I grew up 8 miles from the Va. border.

 

Min vertsfamilien gikk på UIO, de spiller dårlig fotball.....

 

Well, we'll see if the dedication lasts very long now that Tyrod Taylor is graduating. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Preseason begynner vanligvis ikke før i august. Sesongen begynner iallfall ikke tidligere i år, men kan begynne mye senere på grunn av CBA-en (avtalen mellom spillerforeningen og eierne av ligaen) det forhandles om

 

Litt stygt å kalle scouting combine for en konkurranse med vinner da... :whistle:

Han kalte det aldri en konkurranse. Ingen tvil om at man kan stå igjen som vinner etter combinen, de som gjør det bra her kan rykke mange plasser opp i draften.

Lenke til kommentar

Er ikke sikkert det blir en preseason med training camp. Det kommer helt ann på om det blir en ny cba KjellV skrev tidligere. Ingen ny cba = null preseason og training camp.

 

 

No shit Sherlock! Naboen min her i Ohio, som jobber for NFL mener det er meget tvilsomt at sesongen starter på riktig tid. Vi får se. Husk på college football, som kan bli like spennende, mange mener mer spennende og underholdende.

Lenke til kommentar

Eg skal bu i Boston fram til september. Blir _veldig_ skuffa visst det ikkje blir nokon pre-season!

 

Du blir ikke skuffet hvis du ikke er så sneversynt at du ikke vill se på noe annet enn NFL. Hver fredag blir det High School football og college lørdager.

Nå starter ikke college football-sesongen før i September, så det er utelukket. Og please, ikke sammenlign HS football med NFL (eller college football for den saks skyld).

 

--

 

Jeg tror det blir sesong, men de burde komme til enighet snart om jeg skal tro på en full sesong som ikke blir amputert på noen som helst måte.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Eg skal bu i Boston fram til september. Blir _veldig_ skuffa visst det ikkje blir nokon pre-season!

 

Du blir ikke skuffet hvis du ikke er så sneversynt at du ikke vill se på noe annet enn NFL. Hver fredag blir det High School football og college lørdager.

Nå starter ikke college football-sesongen før i September, så det er utelukket. Og please, ikke sammenlign HS football med NFL (eller college football for den saks skyld).

 

--

 

Jeg tror det blir sesong, men de burde komme til enighet snart om jeg skal tro på en full sesong som ikke blir amputert på noen som helst måte.

 

Jeg misforst. Trodde han skulle bo i Boston starting i september.

Lenke til kommentar

I amerikansk fotball betaler man ikke for spillere med penger, man bytter spillere. Man kan bytte spiller for spiller(e) eller spiller for draft pick(s). Draft picks man betaler med kan være fremtidige picks. Et eksempel på dette er da Richard Seymour ble tradet fra Patriots til Raiders i 2009 for Raiders sitt round one pick i 2011 (i år).

 

Patriots har faktisk veldig mange høye picks i årets draft. I de tre øverste rundene har de i tillegg til nr 28 i hver runde (som de har pga. plasseringen sin i play offs/sesongen) nr 17 i round one, nr 1 (33 totalt) i round two og nr 10 (74 totalt) i round 3.

 

Oversikt over draft pick trades som er gjort for årets draft: http://en.wikipedia.org/wiki/Nfl_draft_2011#Trades

 

Anbefalt lesning: http://en.wikipedia.org/wiki/Nfl_draft

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...