banansplitt™ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Skjønner meg ikke helt på denne draften jeg. Er det ikke litt kjedelig for den beste spilleren å havne opp på det dårligste laget? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det herlige med draften er jo at ingen lag blir helt klart dårligst, slik jeg har forstått det. Siden spillerne blir spredt, og det draftes hvert år. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 At draktene spelarane brukar har plass til beskyttelse er greit nok, men for fansen ser eg ikkje poenget med å gå i drakter som ser tåpelig store ut. Men men, det er vel ei amerikansk greie med store drakter i NFL, NHL og NBA. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hva er egentlig denne draften det snakkes om? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 The NFL Draft is an annual event in which the 32 National Football League teams select new eligible college football players. It is the NFL's most common source of player recruitment. http://en.wikipedia.org/wiki/National_Football_League_Draft Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Btw, mottok Vikings drakta mi igår, kjapp leveranse. Bestile jo tross alt på søndag. Men satan så stor den var, føles som den er XL, og ikke medium. Bilder? Gjerne på deg også, slik at vi kan se hvor stor den er irl Back and front! Bilder? Du veit da hvordan det er når noe er for stort. Er forøvrig 180cm, og veier 75kg. Drakten går litt nedenfor albuene i armlengde, og ned over rompa nedover. Spørs om dette blir en nattkjole ja, haha. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Haha, hvis den er så stor for deg lurer jeg på hvor stor 2xl blir for meg. Jeg er kun 174 høy! Får vel bestille en mindre en neste gang tenker jeg! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det herlige med draften er jo at ingen lag blir helt klart dårligst, slik jeg har forstått det. Siden spillerne blir spredt, og det draftes hvert år. Ja. St. Louis Rams hadde 1 - 15 record i fjor, drafted QB Sam Bradford med sitt førstevalg og fikk 7-9 i år. Draft hjelper. Lenke til kommentar
colert Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Damn. Så da jeg bestilte 2xl var det litt overkill kanskje? Har ei trøye fra New England i large. Blir nesten som å se en sommerkjole på ei dame for min del. PS! Når man bestiller, så bør en bestille mins én størrelse mindre enn det man bruker til vanlig. EDIT: Gleder meg til draften jeg og. Håper Pats kan få en RB og noen nye spillere på OL som kan passe på Brady. En ny CB hadde også vært deilig, men stoler på BB og Patriots får nok en god draft. Er mer spent på Lions. Hadde vært knall om de fikk Patrick Peterson, men det skjer nok dessverre ikke... De trenger hvertfall hjelp i bakdelen av defencet. De trenger også litt nytt materialet hvis de vil holde Stafford frisk. Dette er en god side for mock drafts. De publiserer også mock draftene til andre. Endret 14. februar 2011 av colert Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Stinson: Hvilken spiller har du på jerseyen? Har sett litt på highlights fra de ulike QBene i draften og det er en ting jeg reagerer litt på. Synes mange av de har en tendens til å løpe 5 - 10 yards til en av sidene før de kaster. Veldig få som faktisk står i pocketen når de kaster og nesten ingen som går inn i pocketen for å kaste. Menmen får smøre meg med litt mer tålmodighet til vi får litt mer input. Etter å ha tenkt litt ser jeg helst at Vikings styrker forsvaret sitt. Gjerne meg en ny Defensive Tackle. Forresten hvilke lag er det folk holder med her? Endret 14. februar 2011 av Masteral Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Har sett litt på highlights fra de ulike QBene i draften og det er en ting jeg reagerer litt på. Synes mange av de har en tendens til å løpe 5 - 10 yards til en av sidene før de kaster. Veldig få som faktisk står i pocketen når de kaster og nesten ingen som går inn i pocketen for å kaste. Det er en blanding av den "nye quarterbacken" og playbooks med mer bevegelig quarterback. Jeg elsker det, og jeg tror pocket-passeren er på vei ut. Forresten hvilke lag er det folk holder med her? Patriots og Falcons i NFL, Georgia Bulldogs i college football. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Stinson: Hvilken spiller har du på jerseyen? Har sett litt på highlights fra de ulike QBene i draften og det er en ting jeg reagerer litt på. Synes mange av de har en tendens til å løpe 5 - 10 yards til en av sidene før de kaster. Veldig få som faktisk står i pocketen når de kaster og nesten ingen som går inn i pocketen for å kaste. Menmen får smøre meg med litt mer tålmodighet til vi får litt mer input. Etter å ha tenkt litt ser jeg helst at Vikings styrker forsvaret sitt. Gjerne meg en ny Defensive Tackle. Forresten hvilke lag er det folk holder med her? Er jo blodfan av Adrian "all day" Peterson, så ble han! Er selfølgelig Vikings fan, og holder en knapp på Steelers i AFC Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Redskins og Virginia Tech. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Packers og Patriots. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Mason Comets Cincinnati Bengals Western Michigan Broncos Columbus Crew Fulham Cottagers Redskins og Virginia Tech. Were you a Hokie? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nei, men flere i min amerikanske vertsfamilie var. Saa saa de fleste kampene Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nei, men flere i min amerikanske vertsfamilie var. Saa saa de fleste kampene Very dedicated fans those Hokies. I grew up 8 miles from the Va. border. Min vertsfamilien gikk på UIO, de spiller dårlig fotball..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå