Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Btw, mottok Vikings drakta mi igår, kjapp leveranse. Bestile jo tross alt på søndag. Men satan så stor den var, føles som den er XL, og ikke medium.

Bilder? Gjerne på deg også, slik at vi kan se hvor stor den er irl :) Back and front!

 

Bilder? Du veit da hvordan det er når noe er for stort. Er forøvrig 180cm, og veier 75kg. Drakten går litt nedenfor albuene i armlengde, og ned over rompa nedover.

 

Spørs om dette blir en nattkjole ja, haha.

Lenke til kommentar

Damn. Så da jeg bestilte 2xl var det litt overkill kanskje? :w00t:

 

Har ei trøye fra New England i large. Blir nesten som å se en sommerkjole på ei dame for min del.

 

PS! Når man bestiller, så bør en bestille mins én størrelse mindre enn det man bruker til vanlig.

 

EDIT: Gleder meg til draften jeg og. Håper Pats kan få en RB og noen nye spillere på OL som kan passe på Brady. En ny CB hadde også vært deilig, men stoler på BB og Patriots får nok en god draft. Er mer spent på Lions. Hadde vært knall om de fikk Patrick Peterson, men det skjer nok dessverre ikke... De trenger hvertfall hjelp i bakdelen av defencet. De trenger også litt nytt materialet hvis de vil holde Stafford frisk.

 

Dette er en god side for mock drafts. De publiserer også mock draftene til andre.

Endret av colert
Lenke til kommentar

Stinson: Hvilken spiller har du på jerseyen?

 

Har sett litt på highlights fra de ulike QBene i draften og det er en ting jeg reagerer litt på. Synes mange av de har en tendens til å løpe 5 - 10 yards til en av sidene før de kaster. Veldig få som faktisk står i pocketen når de kaster og nesten ingen som går inn i pocketen for å kaste. Menmen får smøre meg med litt mer tålmodighet til vi får litt mer input.

 

Etter å ha tenkt litt ser jeg helst at Vikings styrker forsvaret sitt. Gjerne meg en ny Defensive Tackle.

 

Forresten hvilke lag er det folk holder med her?

Endret av Masteral
Lenke til kommentar

Har sett litt på highlights fra de ulike QBene i draften og det er en ting jeg reagerer litt på. Synes mange av de har en tendens til å løpe 5 - 10 yards til en av sidene før de kaster. Veldig få som faktisk står i pocketen når de kaster og nesten ingen som går inn i pocketen for å kaste.

Det er en blanding av den "nye quarterbacken" og playbooks med mer bevegelig quarterback. Jeg elsker det, og jeg tror pocket-passeren er på vei ut.

 

Forresten hvilke lag er det folk holder med her?

Patriots og Falcons i NFL, Georgia Bulldogs i college football.

Lenke til kommentar

Stinson: Hvilken spiller har du på jerseyen?

 

Har sett litt på highlights fra de ulike QBene i draften og det er en ting jeg reagerer litt på. Synes mange av de har en tendens til å løpe 5 - 10 yards til en av sidene før de kaster. Veldig få som faktisk står i pocketen når de kaster og nesten ingen som går inn i pocketen for å kaste. Menmen får smøre meg med litt mer tålmodighet til vi får litt mer input.

 

Etter å ha tenkt litt ser jeg helst at Vikings styrker forsvaret sitt. Gjerne meg en ny Defensive Tackle.

 

Forresten hvilke lag er det folk holder med her?

 

Er jo blodfan av Adrian "all day" Peterson, så ble han! Er selfølgelig Vikings fan, og holder en knapp på Steelers i AFC :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...