Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok mulig ja, og jeg tror du har best sjans om du kan finne en Dick's Sporting Goods. Det ligger en rett over elva i Newark, men er litt usikker på om det er en i NYC. Der burde du finne den drakten du vil ja.

 

Nei du finner drakter mange steder i NYC. Go to ESPN zone on forty second street. Der finner du alt, Thierry Henry har sine NY Red Bulls fotball drakter ogsaa.

Lenke til kommentar

Nei du finner drakter mange steder i NYC.

Selvfølgelig, men nå var det snakk om Chicago Bears trøyer, og da sier jeg at den største sjansen for å finne Bears trøyer, er om du finner en sportsbutikk, most preferably en Dick's Sporting Goods. Men ja, det stemmer at du finner drakter i hele NYC, i veldig varierende kvalitet.

Lenke til kommentar

Nei du finner drakter mange steder i NYC.

Selvfølgelig, men nå var det snakk om Chicago Bears trøyer, og da sier jeg at den største sjansen for å finne Bears trøyer, er om du finner en sportsbutikk, most preferably en Dick's Sporting Goods. Men ja, det stemmer at du finner drakter i hele NYC, i veldig varierende kvalitet.

 

Jeg advarer imot kjøring rundt Newark hvis man ikke kjenner området, et meget farlig sted på visse steder. Jeg liker ikke å kjøre rundt Newark selv om jeg ble født like utenfor byen. Er du utlendinger uvant til USA og særlig NYC trafikk...

 

Du finner like mye NFL trøyer som Dicks hos Modells i NYC tror jeg. Siste gan jeg var der hadde de like stort utvalg som Dicks. Men, likevel, I could be totally wrong

Lenke til kommentar

Gleder meg til draften, men synd at det ikke er noen åpenbare QB potensialer for Vikings.

 

Locker, Stanzi, Newton, Mallet, Gabbert og Ponder (de jeg kommer på som de heteste kanditatene på sparket) har alle styrker og svakheter, men vet ikke om noen av de er gode nok til å ta på seg ansvaret for et helt lag.

 

Blir spennende når det begynner å komme litt flere mock drafts og scout reports.

Lenke til kommentar

Gleder meg til draften, men synd at det ikke er noen åpenbare QB potensialer for Vikings.

 

Locker, Stanzi, Newton, Mallet, Gabbert og Ponder (de jeg kommer på som de heteste kanditatene på sparket) har alle styrker og svakheter, men vet ikke om noen av de er gode nok til å ta på seg ansvaret for et helt lag.

 

Blir spennende når det begynner å komme litt flere mock drafts og scout reports.

 

Personlig håper jeg på Jake Locker.Liker hva jeg har sett av han, mesteparten er jo så klart skrytevideoer på youtube. En annen viktig grunn er jo at vi har bursdag på samme dag! :tease:

 

Btw, mottok Vikings drakta mi igår, kjapp leveranse. Bestile jo tross alt på søndag. Men satan så stor den var, føles som den er XL, og ikke medium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...