MartinF Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Det blir det. Jeg nekter å tro at de ikke blir enige før sesongstart. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva er dette snakket om at det kanskje ikke blir noen sesong? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Mulig streik. Uenigheter mellom spillerorganisasjonen og NFL (team owners). Lenke til kommentar
HOK Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Bør da virkelig klare å få det i orden til sesongen begynner. Er jo en god stund til. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Såklart blir de enige, det ligger alt for mye penger i det til å avlyse. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Det kommer til å være eierne som må gi mest. De kommer til å tape mest av en evt. lockout. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det kommer til å være eierne som må gi mest. De kommer til å tape mest av en evt. lockout. Det er sånnt, men USA er ikke frankrike. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 For dere som lurer på kjøper jeg rett ifra hjemmesiden til laget. Her er en link til hva jeg bestilte. > LINK < Må du betale toll/moms for drakta? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Selvfølgelig må du det. Så lenge det er klær må man. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Og grensa ligger på 200 NOK? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er vel slik at handler du under 200kr så slipper du toll ja. Fun fact, når jeg var i minnesota så slapp jeg å betale moms på alle klær og sko. Så tar du turen innom er det bare å handle! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Uansett om du handler klær for over eller under 200 må du betale toll. Tekstiler er unntaket av regelen. Det er alltid unntak. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Man kan vel sende det som gave, så får man vel ikke toll? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det er det å få de til å sende som gave da. Ikke alle som tilbyr det. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Bestilte meg drakt nå, og da kunne jeg velge å sende som gave. kostet 5 dollar mer, og det var inkludert innpakningspapir med en fin bursdagshilsen til meg selv Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvor kjøpte du fra, HOK? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Vel, det er forskjell på gaveinnpakning, og det å merke pakker som gave på tollskjema... Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Skal til New York(New Orleans også for den saks skyld), er det mulig å kjøpe en Bears drakt der? Greit å kunne slippe unna moms og frakt når jeg først har sjangsen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Er nok mulig ja, og jeg tror du har best sjans om du kan finne en Dick's Sporting Goods. Det ligger en rett over elva i Newark, men er litt usikker på om det er en i NYC. Der burde du finne den drakten du vil ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå