Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Det hadde vært morsomt å sett spillere av det kaliberet der i f.eks Premier League ^^,

Store klumper som så vidt holder ut én omgang.

Lenke til kommentar

Det er ganske artig med dei forskjellige posisjonane på laget. Ein skal kun sparke ballen, ein skal kun være stor og stå i veien for motstandaren. Dei blir sjølvsagt litt større med draktene og skulderputene, men det er ikkje akkurat noko Messi størrelsar der ute.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Til dere som følger med på reklamene: Flere som fikk lyst på doritos nå? Skulle vært i Sverige å hamstret doritos med chilli and cheese til kampen ja...

Jeg har laga meg popcorn med smør og nachoskrydder så jeg får døyvet akkurat det behovet.

Curses.. Feil lag som scora.

Lenke til kommentar

Til dere som følger med på reklamene: Flere som fikk lyst på doritos nå? Skulle vært i Sverige å hamstret doritos med chilli and cheese til kampen ja...

Jeg har laga meg popcorn med smør og nachoskrydder så jeg får døyvet akkurat det behovet.

Send litt til meg? Ble bare ekstremt godtesyk av reklamene, og alt jeg har er snus!

Lenke til kommentar

Jadda! Nå tapte jeg 10kr, men så lenge det er GB som scorer gjør det meg ingenting :) Nesten 40 yard pass og morsomt nok var det Nelson, som mistet en enkel ball isted som tok touchdownen! Herlig :)

Irriterer meg litt forøvrig at ikke NRK sender reklamer!

Endret av Iceman #10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...