Zeph Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Forumet går uansett snart ned for oppgradering. Må være litt keisamt for amerikanaren å høyre på nordmennene prate i studio heile tida. Lenke til kommentar
Brow Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Her kan man se reklamene rett etter at de er sendt: http://www.youtube.com/user/adblitz Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det her tror jeg kan bli spennende, selv om jeg aldri har fulgt meg på amerikansk fotball i det heletatt. Gleder meg, faktisk! Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Youtube Channelen til reklamene finner du HER Edit: Brow postet vist før meg Endret 6. februar 2011 av Atrit Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det her tror jeg kan bli spennende, selv om jeg aldri har fulgt meg på amerikansk fotball i det heletatt. Gleder meg, faktisk! Da er vi to. Aldri sett på amerikansk fotball, men må få med meg det alle snakker om Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg har heller aldri fulgt med, men ettersom NRK bestemte seg for å sende Superbowl i fjor, så synes jeg så absolutt det var verdt å få med seg. Verdens største sportsbegivenhet fyller skjermen min i år også og håper at min favoritt stikker av med seieren i år også. Go Steelers! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Må få denne i mine innlegg for anledningen. Blir en hard dag på jobben i morgen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Dette er amerikas Champions League finale, berre med eit 100 gonger større show. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvor mange tilskuere er der `? Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det her tror jeg kan bli spennende, selv om jeg aldri har fulgt meg på amerikansk fotball i det heletatt. Gleder meg, faktisk! Da er vi to. Aldri sett på amerikansk fotball, men må få med meg det alle snakker om Jeg har heller aldri fulgt med, men ettersom NRK bestemte seg for å sende Superbowl i fjor, så synes jeg så absolutt det var verdt å få med seg. Verdens største sportsbegivenhet fyller skjermen min i år også og håper at min favoritt stikker av med seieren i år også. Go Steelers! Vi blir vel fire, selv om jeg såg på litt i fjor Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Hvor mange tilskuere er der `? Regner med at det er utsolgt, så 110k Edit: Føler jeg må heie på noen, så hvilken side er jeg på? Endret 6. februar 2011 av OHof Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) The Star-Spangled Banner av Aguilera var forferdelig, misbruk av ein flott nasjonalsong. Eg heier på dei grøne. Endret 6. februar 2011 av Zeph Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Gud så stygt Christina Aguilera synger. Fikk faen meg fnatt når a sang BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAVE!!!! Det var virkelig stygt! 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ja, men bra timing på de jagerflyene . 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 @Zeph: Skulle akkurat skrive det samme. Det ble mer eller mindre som en x-factoraudition hvor folk absolutt skal demonstrere hvor dyktige de er å "skjelvehaukesynge". Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hmm. Ikke rart amerikanere blir så jævla mongo når man ser alt denne nasjonalhedringen. 1 Lenke til kommentar
Gege Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Helt enig ang. Christina Aguilera. Snakker om å dra ordene ut i det uendlige. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ja, men bra timing på de jagerflyene . Hadde vært noe for Osama! 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hadde dei kræsja fly i arenaen i kveld ville det blitt atomkrig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå