MartinF Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Yeye, kjoepte drakta mi i butikken jeg. Hehe, drakter selges jo overalt. Jeg handlet ekte Matt Ryan drakt til broren min på TJ Maxx av alle ting Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tar tilbake det jeg sa om Jets. De suger. De blir spist levende. Jeg vet at Sanchez suger, men dette er et nytt bunnivå for hans del.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Hahaha, da var det bye bye Jets. Lenke til kommentar
colert Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Så nesten ut som Ryan var på gråten der Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Da ble det Steelers igjen da. Trodde Jets kanskje skulle klare det umulige på slutten der, men Steelers holdt unna. Steelers er nå likt med Dallas i antall Super Bowl appearances, 8 totalt. Imponerende! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nyfrelst Green Bay fan eller. Er forholdsvis nyfrelst ja. Er første sesongen eg følger med på NFL, men har sett alle kampane til Packers denna sesongen Lenke til kommentar
tobn Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hva mener dere, var ikke Cutler tøff nok? eller hadde han virkelig alt for vondt? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Nei, Cutler viste seg igjen som ei pingle og ingen teamleader. Den "talentfulle" Jay Cutler viste sitt sanne jeg og jeg tror han aldri vil oppnå noe stort igjen. Med tanke på at når 3rd string er kommet i løpet av de første 3 kvarterene, så kan ikke 1st string (Cutler) komme inn igjen, så viser han seg mer og mer som en pingle. Det er NFC Championship ffs! Man må ta den sjansen når det står om mulig spill i Super Bowl. Når det er sagt så gjorde Caleb Hanie en akseptabel jobb når han kom inn. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Cutler ble lei og faket skade, slik alle kjerringer gjoer. Herregud saa depressivt det er aa se Steelers jerseyer overalt. Haaper Packers knuser dem. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Det som er latterlig er at folk uttaler seg skråsikkert og baserer seg på fakta de har trukket ut av ræva. Jay Cutler suffered a medial collateral ligament tear in Sunday's 21-14 loss to the Green Bay Packers Endret 24. januar 2011 av KjellV Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hehe nei, Cutler ringte meg og bekreftet at han faket skaden. Jeez, må være lov å uttrykke en mening. Cutler er mislikt og det er en grunn til det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Det som er latterlig er at folk uttaler seg skråsikkert og baserer seg på fakta de har trukket ut av ræva. Nei, det går an å spille, spesielt når det gjelder en så viktig kamp. Cutler har alltid vært ei pingle og det mener. Philip Rivers spile hele AFC Championship i 07 var det vel, med avrevne "anterior cruciate ligament" hva det nå enn er på norsk. Da mener jeg at Cutler kan komme inn å prøve minst et play, når det står om plass i Super Bowl. Cutler sa også i natt at han ikke trodde det var alvorlig, men nektet å svare på spørsmål om han var ei pingle. Derfor trekker jeg den konklusjonen at han kunne prøvd. EDIT: anterior cruciate ligament er vel korsbånd kanskje? Endret 24. januar 2011 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 AFC who?! Flere som ser Pro Bowl nå? NFC er oppe med 35-0 med minutter igjen i andre kvarter... Haha, for en overkjøring! Beste av alt er at Falcons er OVERALT på dette NFC-laget. Fantastisk! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Falcons meg her og Falcons meg der. DeAngelo Hall MVP edit: Faen, Hall spilte for Falcons Endret 1. februar 2011 av Attityd Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Nå er de faen meg ikke lenge igjen! Heia Steelers : -D Lenke til kommentar
drz Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Vi prøver å kjøre ekte amerikansk ikveld. Mac'n'cheese fra bunnen, kyllingvinger, nachos osvosv. Fikk (heldigvis) ikke tak i budweiser, men pytsann ( http://www.youtube.com/watch?v=Y9cTXl5ApEk ). Gledet meg som en unge så latterlig lenge nå, min 4 superbowl tror jeg. Go steelers! Endret 6. februar 2011 av drz Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Her går det i Coors light (ølet som har blitt reklamert mest i pausene til Vikings og Steeler i år), buffalo wings and onion rings! Blir syyyyyykt Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 når blir kampen spilt? vises det på tv? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Kampstart 0030, varer til ca. 0400. Vises på NRK1, studio fra 2315. Endret 6. februar 2011 av KjellV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå