Runningback Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hva er det som skjer med Patriots da? Feiler på fake punten, noe som resulterer i touchdown. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Det var mye rart i 1st half... Men ryker Pats nå, så begynner jeg å grine. Det ville vært så jævlig typisk, når endelig begge lagene mine er i sluttspillet. Fuck this! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Pats har ikke sjans... HELVETTE!!!!!!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Pats choker. Ryan vet hva han gjorde feil sist gang, og det tror jeg laget også gjør. Synd og skam hvis Brady skulle choke mot de selvgode jævlene fra New York. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Pats choker. Ryan vet hva han gjorde feil sist gang, og det tror jeg laget også gjør. Synd og skam hvis Brady skulle choke mot de selvgode jævlene fra New York. This. Får ballen tilbake nå, og da er kun TD godkjent. Og det raskt! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) DER kom den! 4 poeng opp nå, stopp Jets nå så har vi kamp igjen! EDIT: Eller man kan gå for to og være innen et FG! FANTASTISK! Endret 16. januar 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Men der var det TD til Jets igjen. Da er du like langt Martin! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Det måtte jo komme... Faen, Sanchez er blitt alt for varm i drakta nå og spiller godt! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Faen Jets kommer jo til Brady HELE tiden. At det går an... HELVETTE!!!!!! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Nå ser det jævlig mørkt ut. Jeg sier bare: Here we go, Steelers. Pittsburgh going to the superbowl!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Bye bye Patriots... At det går an!! Nå gir jeg egentlig FAEN i hvem som vinner Super Bowl. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Da blir det vel Jets og Green Bay i Superbowl da Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg blir kvalm. Rex Ryan er så æsj. Faen. God natt! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Hahaha: http://www.youtube.com/watch?v=POyFvDgV2cU Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Genialt!! Jævlig trist at han gir seg også, selv om det absolutt er påtide. Er jo den første QBn jeg har fått et "forhold" til. Så har ikke peiling på hvordan det blir å se på Vikings uten han. Var jo som å se RBK uten Eggen. Men det funket jo bra det første året det Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 "Completions are way more awesome when you force em through triple coverage" Haha. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Tanker om helgens kamper? Selv håper jeg Jets knuser Steelers, Packers slår Chicago, før Rodgers pakker en a - bombe oppi toern på Rex Ryan i finalen. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det blir vanvittig spennande iallfall. Klokka kan ikkje bli ni fort nok Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Sitter her, klar for kamper jeg! Bryr meg nada hvem som går til SB nå, men tror Packers og Jets tar det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Tanker om helgens kamper? Selv håper jeg Jets knuser Steelers, Packers slår Chicago, før Rodgers pakker en a - bombe oppi toern på Rex Ryan i finalen. Jets har slått Indy og New England borte, og jeg har tippet rett begge gangene, ser ikke hvorfor de skulle gjøre det mot et etter min mening oppskrytt Pittsburgh-lag. Misforstå meg rett, i fjor kom ikke Pittsburgh en gang til playoffs (Grunnet tidenes flaks av Cincy, det skal sies), men jeg mener dette laget har endel svakheter. Hadde ikke Baltimore og Flacco choket forrige helg, så hadde de ikke engang vært her. Føler at dette er Jets' år. Tror også Bears tar det hjemme mot Packers. Rodgers forrige helg var legendarisk bra, men jeg har fått sansen mer og mer for dette Bears-laget som jeg avskrev som pretenders tidligere i sesongen. Packers er best på papiret, men de har også hatt "evnen" til å tape disse tette matchene. Blir ikke overrasket over OT på Soldier Field. Hvis Cutler klarer å kontrollere seg, så tror jeg Bears tar det faktisk. Jeg tipper Bears, men hvis Rodgers gjør det han gjorde forrige helg så levner jeg ikke Bears en sjanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå