Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tanker om helgens kamper?

 

Selv håper jeg Jets knuser Steelers, Packers slår Chicago, før Rodgers pakker en a - bombe oppi toern på Rex Ryan i finalen.

 

Jets har slått Indy og New England borte, og jeg har tippet rett begge gangene, ser ikke hvorfor de skulle gjøre det mot et etter min mening oppskrytt Pittsburgh-lag. Misforstå meg rett, i fjor kom ikke Pittsburgh en gang til playoffs (Grunnet tidenes flaks av Cincy, det skal sies), men jeg mener dette laget har endel svakheter. Hadde ikke Baltimore og Flacco choket forrige helg, så hadde de ikke engang vært her. Føler at dette er Jets' år.

 

Tror også Bears tar det hjemme mot Packers. Rodgers forrige helg var legendarisk bra, men jeg har fått sansen mer og mer for dette Bears-laget som jeg avskrev som pretenders tidligere i sesongen. Packers er best på papiret, men de har også hatt "evnen" til å tape disse tette matchene. Blir ikke overrasket over OT på Soldier Field. Hvis Cutler klarer å kontrollere seg, så tror jeg Bears tar det faktisk. Jeg tipper Bears, men hvis Rodgers gjør det han gjorde forrige helg så levner jeg ikke Bears en sjanse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...