MartinF Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Ja, det har tatt seg opp... Spennende kamp! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Spiller noen av dere på noe lag? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 For en kamp. Helt fantastisk opphenting av Steelers. Enda en turnover på Ravens nå. Dette tar Steelers Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Steelers tar dette ja! Syns de virker piggere nå! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Der var det over for Ravens. For en andre omgang av Steelers, og ikke minst deres defense. Vært helt fantastisk. Nå venter Pats/Jets i championship gamen, som Big Ben og co tar. Here we go, Steelers. Pittsburgh going to the superbowl! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Pøh, Pats til Super Bowl <3 Uansett, jeg holder på å svette ihjel allerede, og Falcons-kampen har ikke begynt... Jeg må pisse igjen før kampstart! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg har lite til overs for hverken Baltimore eller Pittsburgh, så jeg ler bare av taperen, og håper vinneren får grisebank i neste runde Satser på Green Bay - New England i Superbowl, med Packers seier. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Fuck dette... Falcons klarte å ødelegge en god sesong ved å la Packers pisse på dem. Faen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Aight, let's go Seahawks! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Når starter kampen? EDIT: Når startet kampen? Endret 16. januar 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Seahawks er helt tannløse. De får ikke til noe som helst. Under med 0-21 til pause, og jeg tror faktisk Bears kan holde den nullen igjennom hele kampen om ikke Seattles offence blir flere hakk bedre. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Når starter egentlig kampen mellom Jets og Patriots? Jeg trodde det var nå 22:30 men på NFL Game pass er det ingen sending enda. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Den begynner nå. -- Btw, Wes Welker er en IDIOT! Du går ikke ut å snakker stygt om Rex Ryan og forventer at Belichick skal la det gå umarkert. Wes Welker starter på benken... Endret 16. januar 2011 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Faen! Interception, første interceptionkastet til Brady på 340 kast ifølge kommentatorene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 JADDAA!!! Jets bommet på det påfølgende field goalet! Haha! Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Seattle var skuffende ja... :/ Fikk ikke sett den, men fulgte med på tekstoppgraderinger (kirka... haha). Vet egentlig ikke hvem jeg skal holde med denne kampen, har egentlig ikke noe spesielt forhold til noen av dem.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 hold med Pats for min del... Jeg mistet jo det ene laget mitt i natt Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Pats heier jeg også på her. Fått sansen for Brady og Pats denne sesongen faktisk, bare på grunn av NFL Fantasy laget mitt. Hvor jeg hadde Brady som reddet meg så ufattelig mange ganger. Også "hater" jeg Mark Sanchez, rett og slett på grunn av at jeg spilte madden demoen før jeg kjøpte spillet. Der spilte jeg Colts mot Jets, og tapte som bare faen, gang på gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå