Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra den artikkelen: "...Europas fjerde beste (om man ikke regner med NFL Europe)..."

Ok? Og Rosenborg er europas beste lag, om du kun regner med Tippeligaen. Hva slags logikk er det der?

 

Uansett, den kampen der var et engangstilfelle. Det kan godt hende noen spillere på 1814 hadde fått være med og trent og vært en 3rd eller 4th string på et eller annet college lag, men jeg kan med hånden på hjertet si at ingen av spillerne på 1814 ville nådd NFL.

 

EDIT: For all del, 1814 spilte nok en god kamp mot Team USA, men det var ikke akkurat noe landskamp det der.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Norge har ingen spillere i NFL, og det kan nok 1814 gutta bare glemme.

 

men de kom da til semi i den der Efl'en i 2007. kan ikke det tyde på at de ikke er så langt unna? er det ingen av stjernene på laget som er i nærheten?

 

Selvsagt ingen som helst sjanse. De er ikke i nærheten.

Endret av NightKeeper
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Deep South's Oldest Rivalry... 'nuff said. Jeg liker ikke Auburn, og sånn kommer det alltid til å være. Tar heller Florida og kanskje bama foran Auburn.

 

Startet kjedelig med en dårlig drive fra begge lagene. Håper Ducks putter på denne!

 

EDIT: Jajøss... Interception, men den ville blitt incomplete uansett. Dårlig drive.

 

EDIT 2: Nok en interception! Haha!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Jøss, han har jeg aldri hørt om før...

 

Ikke alle som husker han, men jeg gjør det. Spilte vel college football på UT El Paso ble draftet i sjette eller syvende runde.

 

Step_Up: Ser sarkasmen lang vei, men Dolonen Larsen har monstergener, helt klart, og han spilte som sagt NCAA-football. Ellers hadde han ikke hatt sjanse til å få spilt NFL.

 

Så forøvrig Auburn v. Oregon i natt. Det måtte jo bare bli en defensiv batalje etter all hypingen av begge lag sin offensiv. Var forøvrig nøytral i kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...