Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk. Må jo bare si det. Helt fortjent. Sånn er NFL, ingen kan ta ifra Seahawks seieren her.

 

Kampens moment var jo helt klart Lynch sin TD. Helt rått run, noe av det beste jeg har sett. Ville rett og slett ikke ned. Må innrømme jeg likte Seahawks litt, og nei ikke pga underdogs stempelet, men pga den fantastiske atmosfæren på tribunen. Alltid vært noe jeg har hatt sansen for!

Lenke til kommentar

Rart ingen har skrevet om Jets @ Colts som også gikk i natt. Skal innrømme jeg ikke så den kampen, men fulgte den med tekstoppdateringer og det virket ikke som den mest spennende kampen. Med få minutter igjen på klokka var stilligen 14-13 til Jets, men Colts klarte å score et FG med under minuttet igjen på klokka. Jeg trodde det var kjørt for Jets, men den gang ei. Cromartie løper kick-offen opp 47 yards, og da var det bare for Sanchez og bruke klokken, og dra seg inn i FG-range. Det klarte de, og Nick Folk satte inn tre poeng og Jets vinner kampen 17-16.

 

Vil si at begge nattens kamper er perfekt for mine to lag. Colts og Saints er borte, og det allerede i wildcard-runden! :cool:

Lenke til kommentar

Nja, Vinatieri er absolutt en kandidat til Hall of Fame, men tror det er flere som kommer inn før han. Med tanke på at det er bare en kicker i Football HoF sålangt, så virker det ikke som det legges så mye vekt på den jobben kickeren gjør. Men det finnes et par kickere som fortjener plassen før Adam, blant annet Jason Elam som har vunnet to Super Bowl-ringer, deler førsteplassen for lengste field goal i en NFL-match på 63 yards, noe som forøvrig er helt insane langt. Adams FG i går var 50, så det sier litt...

Lenke til kommentar

Jøss, Chiefs prøver å sette ny rekord i turnovers.

Er et godt stykke unna den rekorden enda... Den er på ni turnovers.

 

Ravens ser ut til å ha kontroll. Ser ikke kampen, men ser at Baltimore har kontrollen. Gleder meg villt til den andre kampen! Håper på Eagles-seier, for det gir Falcons hjemme mot Seahawks! :D

Lenke til kommentar

Holder med Falcons og Patriots. Har skrevet om det lengre bak i tråden her. Jeg valgte Patriots som "mitt" NFL-lag den første gangen jeg spilte et amerikansk fotballspill, i typ 2002-2003, og jeg bodde i Georgia, rett utenfor Atlanta i 2008-09, så ble vel automatisk fan av de og. Heldigvis spiller de i hver sin conference, så muligheten for begge lagene mine i Super Bowl er fortsatt tilstede. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...