Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tør folk tippe utfallet av wildcards kampane?

 

Eg tipper Packers, Saints, Colts og Chiefs går videre.

 

Packers har slått Eagles på bortebane før i år. So kvifor ikkje ein gong til? :)

 

Saints bør få ein lett kamp mot Seahawks.

 

Både Jets og Colts kan gå videre, men tipper Manning drar det i land for Colts.

 

Den siste kampen kan eigentleg gå begge veiar, men tipper Chiefs ordner biffen.

Lenke til kommentar

Saints, Jets, Ravens, Eagles.

 

Bør bli let for Saints, men tror ikke det blir det. Krangler seg til seier.

Det er ingen andre Rex Ryan har mer lyst til å slå enn P. Manning, og denne gangen klarer han det med Jets laget sitt.

Kanon kamp som blir veldig jevn, men Ravens drar det lengste strået. Flacco står fra som en mer moden QB en før i playoff. Det ender forresten i Super Bowl for Ravens.

Vanskeligste kampen å tippe, men har en følelse på Eagles. Tror de i tillegg kan havne i Super Bowl.

Lenke til kommentar

Jeg ville satt penger på Saints, Colts, Ravens og Eagles

 

New Orleans møter Seahawks, som etter min mening egentlig ikke har så mye der å gjøre. De har vunnet nok kamper, å det er sikkert fortjent, men Saints burde klare dette ganske greit, selv om Saints ikke er helt i nærheten av fjoråret.

 

Baltimore skal slå Kansas City så lenge de får defensen til å funke som den skal. Ravens DEF er uten tvil blant ligaens beste, og sammen med et godt offence, så burde de klare å slå Chiefs, selv om jeg håper at Kansas City klarer det.

 

Indianapolis spiller mot New York Jets og dette er nok den nest tøffeste kampen i denne runden. Jets er et godt lag, men har fucket det til for seg selv i flere viktige kamper denne sesongen. Tror Colts tar et.

 

Philadelphia møter Green Bay hjemme, og dette kommer til å bli den virkelig store kampen denne runden. Vick mot Rodgers er duellen alle snakker. Vick kommer tilbake etter noen sesonger utenfor NFL og viser at han virkelig er blant de beste i gamet. Rodgers har vært like genial i Green Bay og man savner ikke lenger Brett Favre som var kongen av Green Bay i en årrekke. Jeg tror Eagles vinner dette knepent, men det blir spennende å se!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...