Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Til kampene som går nå:


  • Saints burde slå Rams ganske greit. De leder 14-0 allerede.
  • Seahawks @ Niners er uinteressant for min del, tror Niners tar det hjem.
  • Broncos og Orton er revansjesugen etter Ortons horible kamp forrige helg. Bør slå Arizona borte i dag.
  • Pats har reist til Chicago for å prøve å slå Bears. Hvis dette ikke utvikler seg til en snøballkamp, så tror jeg Patriots tar dette hjem. Brady er i kjempeform, og det komemer de til å dra nytte av.
  • Jets slår Miami hjemme i dag. Book it.
  • Chiefs reiste til San Diego uten Matt Cassel og kommer til å tape greit mot Rivers & Co. Chargers tar det.

Jada, neidaså... Bronco-ranting har jeg drevet med i fantasy-tråden, så det skal jeg spare dere for, men Jets, hva faen? Helt utrolig at Miami vinner denne kampen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Packers kampen i går var noko av det tristaste eg har sett i NFL. Ingen av laga fekk til nokon ting offansivt. Packers offensive guards blei knust av forsvaret til Lions. Byrjar å spøke no for playoff plass. Mtp på form utviklinga til Jets tipper eg vi er avhengig av Vikings hjelp neste runde. Håpar Jackson får spele den kampen.

Lenke til kommentar

Godt å se at NE vinner mot Miami, og at de gjør det med 2nd string QB i den andre halfen. Tror det blir vanskelig å slå de. Satser på SB med NE i. NE mot Saints hadde vært litt av en kamp... Deilig å se at lions vinner fire på rad. Får håpe at de klarer å ta med det momentet over til neste sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...