MartinF Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Til kampene som går nå: Saints burde slå Rams ganske greit. De leder 14-0 allerede. Seahawks @ Niners er uinteressant for min del, tror Niners tar det hjem. Broncos og Orton er revansjesugen etter Ortons horible kamp forrige helg. Bør slå Arizona borte i dag. Pats har reist til Chicago for å prøve å slå Bears. Hvis dette ikke utvikler seg til en snøballkamp, så tror jeg Patriots tar dette hjem. Brady er i kjempeform, og det komemer de til å dra nytte av. Jets slår Miami hjemme i dag. Book it. Chiefs reiste til San Diego uten Matt Cassel og kommer til å tape greit mot Rivers & Co. Chargers tar det. Jada, neidaså... Bronco-ranting har jeg drevet med i fantasy-tråden, så det skal jeg spare dere for, men Jets, hva faen? Helt utrolig at Miami vinner denne kampen. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Packers kampen i går var noko av det tristaste eg har sett i NFL. Ingen av laga fekk til nokon ting offansivt. Packers offensive guards blei knust av forsvaret til Lions. Byrjar å spøke no for playoff plass. Mtp på form utviklinga til Jets tipper eg vi er avhengig av Vikings hjelp neste runde. Håpar Jackson får spele den kampen. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Og der var det over for Favre. Stoppet på 297 kamper, for en karriere! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Haha, sjuuukt comeback av Eagles @ Giants! Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Haha, sjuuukt comeback av Eagles @ Giants! Konge kamp, glad Stremen med Saints fucka seg og vi satt over på den kampen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=VyMBPDch9As&feature=related :!: Endret 21. desember 2010 av Attityd Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Lengste return av en offensiv linesman i NFL-historien. Fyren er over 300 lbs. Haha. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hva er sjansen for at Andrew Luck kommer til vikings? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Turner, suck my balls. God natt! Blir denne fumblen avgjørende, så blir jeg litt pissed. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 :!: Hjelpe meg, Brees. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Turner, suck my balls. God natt! Blir denne fumblen avgjørende, så blir jeg litt pissed. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Wow, Joe Webb kan jo å spille football. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ble imponert jeg også faktisk. Foretrekker han forran t-jack anyday. Tror dog ikke han er den som tar Vikes til nye høyder. Personlig håper jeg på Alex Smith som er free agent etter sesongen (?). Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Hverken Tavaris eller Webb kommer til å være QB 1 neste sesong. Trust me. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det håper jeg så virkelig. Aldri helt fått sansen for Tarvaris. Kan vel heller ikke helt utale meg etter å ha sett han i et par kamper, og noen youtube videos. Men hva kommer til å skje da? Hente McNabb eller Palmer? Drafte noen, Luck er vel usannsynlig. Er Ryan Mallett like usannsynlig eller? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Henter dere McNabb eller Palmer ler jeg. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg nei. Har også lest at Hasselbeck er mulig. Rutinert og god? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Joe Webb er serriøst latterlig. Eneste han kan er å løpe, og that`s it. Kastet nettopp en interception også. Var noen yards til 1st down, og helt åpent. Han kaster tvers over banen, og rett i hendene på en lions kar. Lenke til kommentar
colert Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Godt å se at NE vinner mot Miami, og at de gjør det med 2nd string QB i den andre halfen. Tror det blir vanskelig å slå de. Satser på SB med NE i. NE mot Saints hadde vært litt av en kamp... Deilig å se at lions vinner fire på rad. Får håpe at de klarer å ta med det momentet over til neste sesong. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Pats mot Falcons i Super Bowl hadde vært drømmen. Da jizzer jeg sånn seriøst i buksa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå