Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens godbiter er Broncos @ Chiefs som er spådd å bli en skikkelig high-scoring match, samt Jets @ Patriots som kommer til å blir veldig spennende.

 

Bra du ikke satte penger på den første spådommen der. :p

 

McNabb holder forøvrig på å sette ny interceptionrekord virker det som. Hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Bra du ikke satte penger på den første spådommen der. :p

For å si det sånn, det var ikke bare jeg som ble overrasket over den kampen. Kyle Orton fikk ikke til en dritt, og det gjorde forsåvidt ikke Cassel heller. Drittkamp fra a til å. Moreno spilte bra dog :love:

 

Denver tok en punt på 4th&4 med drøyt to minutter igjen. Haha, for en avgjørelse!

Håpløs playcalling.

Lenke til kommentar

Tror ikke på at det er Manning som kaster for Colts.

 

Fyren har den verste perioden siden sin debutsesong, men det gjør jo ingenting når man møter Dallas Cowboys som prøver å sette verdensrekord i antall kamper man har choket vekk i løpet av en sesong. Jeg sverger på at livet mitt er blitt forkortet med minst 5 år denne høsten.

Lenke til kommentar

Det er søndag, det er NFL. Nå er "first wave" ferdig, og nå er de litt mer spennende kampene igang. Men vi kan ta for oss de første spennende kampene først:

 

Falcons @ Panthers - 31-10

Falcons fosser videre, og står nå med 11-2 og 4-0 i divisjonen. Alt tyder på at Falcons endelig får spille playoff igjen. Matt Ryan har virkelig tatt enda et steg denne sesongen og var solid idag.

 

Packers @ Lions - 3-7

Få poeng i kampen, Lions tar en sterk seier hjemme i Detroit. Aaron Rodgers ble skadet og kunne ikke fullføre. Begge lag med 2nd og 3rd string QBer på banen. Litt spesielt :p

 

Raiders @ Jaguars - 31-38

Jaguars tar seieren, selv etter at Darren McFadden rundspilte Jaguars i store deler av kampen. God kamp for fantasyspillere, med tanke på McFadden.

 

Bucs @ Redskins - 17-16

Hvordan Redskins klarte å tape denne er litt utrolig. Med 9 sekunder igjen, så blir FGet til blokkert, og Bucs vinner med 1 poeng...

 

Til kampene som går nå:

  • Saints burde slå Rams ganske greit. De leder 14-0 allerede.
  • Seahawks @ Niners er uinteressant for min del, tror Niners tar det hjem.
  • Broncos og Orton er revansjesugen etter Ortons horible kamp forrige helg. Bør slå Arizona borte i dag.
  • Pats har reist til Chicago for å prøve å slå Bears. Hvis dette ikke utvikler seg til en snøballkamp, så tror jeg Patriots tar dette hjem. Brady er i kjempeform, og det komemer de til å dra nytte av.
  • Jets slår Miami hjemme i dag. Book it.
  • Chiefs reiste til San Diego uten Matt Cassel og kommer til å tape greit mot Rivers & Co. Chargers tar det.

Andre nyheter:

 

Giants - Vikings er flyttet til Detroit:

http://www.nfl.com/news/story/09000d5d81cd264d/article/metrodome-unfit-so-vikingsgiants-game-moved-to-detroit?module=HP_cp2

 

Taket på Metrodome i Minneapolis kollapset i dag og det blir ikke spilt NFL her denne uken. Kampen flyttes til Detroit og spilles i morgen.

 

Brett Favre tror ikke han starter mot Giants:

http://www.nfl.com/news/story/09000d5d81cd460c/article/favres-streak-could-be-over-as-qb-tells-people-he-likely-cant-go?module=HP_headlines

 

Etter 297 strake starter i NFL, så ser det ut som det er slutt for den tidligere kongen, Brett Favre. Jeg står på det jeg har sagt før; Han skulle lagt opp etter forrige sesong. Synd at karrieren avsluttes på denne måten.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...