Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker dem veldig godt ja, men Vikings er jo fortsatt nummer 1 :). Før sesongen valgte jeg meg ut to lag. Vikings ble "laget", og Steelers ble en god nummer to. Ville følge med et lag i NFC, og et i AFC. Så derfor ble det slik.

 

Ser også ut som Tarvaris Jackson har mistet tillitt. Eller har han i det hele tatt hatt noe? Hadde jeg vært Leslie Frazier nå så hadde jeg kjørt Tarvaris. For å se om han er en QB vi kan satse på. Men Frazier tør vel ikke å benke et navn som Favre.

 

Hvilke QBs er det som står uten kontrakt etter denne sesongen da?

Lenke til kommentar

Straffet? Blir man virkelig suspendert grunnet slik? Andre Johnson smeller til en fyr på banen og blir ikke suspendert, da har jeg hardt for å tro at Anderson blir suspendert grunnet dette. Det skal også sies at den journalisten / reporteren som spurte om det spørsmålet var ufattelig irriterende, rart at Anderson klare å holde seg så i skinnene som han gjorde, jeg hadde flydd på fyren.

Lenke til kommentar

Noen som fikk med seg Boise State @ Nevada i natt? Lurer på om kickeren til Boise føler seg som syndebukk nå... :p

"The Boise State kicker tried to hang himself after tonight's game, but he couldn't kick the chair out from under him." :whistle:

 

Så ikke denne før nå, lo høyt. Så kampen live. Jeg føler virkelig med han, fyren taklet rett og slett ikke presset. Jeg er Boise-elsker, og jeg mener de kan slå hvert eneste lag i USA, så at det skulle ende på denne måten var en tragedie, de burde jo ha vunnet, hvordan er det mulig å bomme FG tre sekunder før slutt? Det var rett frem og vindstille. Ødela Kellen Moore sitt Heisman-moment totalt. Kellen Moore for Heisman btw. Orker ikke flere Tebow-kloner....

Lenke til kommentar

Skal vi ta noen kjappe spådommer? Tror disse fire er sikre (vinner i bold):

 

Bears @ Lions

Saints @ Bengals

Falcons @ Tampa Bay

Jaguars @ Titans

 

Dagens godbiter er Broncos @ Chiefs som er spådd å bli en skikkelig high-scoring match, samt Jets @ Patriots som kommer til å blir veldig spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...