MartinF Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Jeg ler hvis Lions tar dette. De har ikke vunnet hjemme på thanksgiving day siden 2003! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Uffda, missed FG. Go Lions! Og da fikk Lions en TD i fleisen Endret 25. november 2010 av KjellV Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Shaun Hill er visst den andre QBn til Lions siden 2004 som har flere TD passess enn interceptions paa en sesong. Endret 25. november 2010 av Attityd Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Shaun Hill er 2nd string ja, er da ikke noe nytt det? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det er ikke noe nytt at han er 2nd string nei, men at han er Lions andre QB som siden 2004 har flere TD enn INT på en sesong er nytt Go Lions sa jeg og så gikk alt ad undas, snakk om superjinx! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Åja, jeg skjønte ikke helt setningen. Men da er jeg med. Ellers gikk kampen som den skulle, og Pats viser at de er et bedre lag enn Lions. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Saa da faar vi haape Saints viser at de er et bedre lag enn Cowboys Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Ja, og det gjør de. Cowboys er faen meg helt latterlig dårlig til tider... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Ja, og det gjør de. Cowboys er faen meg helt latterlig dårlig til tider... Og tre timer senere så visste det seg at Cowboys ga bort denne kampen med en utrolig turnover når alt så ut til å gå veien. Derfor man aldri uttaler seg etter first quarter... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Hva så? Til tider så spiller Cowboys forferdelig dårlig fotball, og det blir pinlig å se på. I dag skal det sies at de jobbet bedre og bedre, og hadde kanskje fortjent å vinne. Nå så jeg ikke hele 4th quarter fordi jeg mistet nettet, men hvorfor gikk de ikke på 4th, istedenfor å prøve et 60 yard FG? Det er jo litt håpløst. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hva så? Til tider så spiller Cowboys forferdelig dårlig fotball, og det blir pinlig å se på. I dag skal det sies at de jobbet bedre og bedre, og hadde kanskje fortjent å vinne. Nå så jeg ikke hele 4th quarter fordi jeg mistet nettet, men hvorfor gikk de ikke på 4th, istedenfor å prøve et 60 yard FG? Det er jo litt håpløst. Cowboys spiller med second string QB Jon Kitna mot reigning World Champs, og kommer tilbake fra å ligge under 17-0 og nesten vinne, hadde det ikke vært for at Roy Williams ikke fumblet den ballen. De prøver en 59 yd FG, fordi det hadde sendt kampen til overtime, så enkelt er det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Nå snakket jeg om hele sesongen under ett. At de spiller med Kitna, Romo eller McGee spiller ingen rolle. At FGen hadde sendt de til overtime er jeg klar over, men det jeg lurer på, er hvorfor med 30 sekunder igjen de sender ut Buehler for å slå sin personlige rekord med 6-7 yards under press. Tidenes lengste FG i NFL er vel 63 yards, så det at en middelmådig kicker i sin andre sesong skal kunne klare 60 yards er helt håpløst. EDIT: Nå har jeg sett forsøket, og det var for å være ærlig, et utrolig bra forsøk! Står fortsatt ved det jeg sa dog, at de heller burde gå på 4th and 10, enn å sende ut Buehler for å prøve å slå sin egen rekord i en så avgjørende fase av kampen. Endret 26. november 2010 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Noen som fikk med seg Boise State @ Nevada i natt? Lurer på om kickeren til Boise føler seg som syndebukk nå... "The Boise State kicker tried to hang himself after tonight's game, but he couldn't kick the chair out from under him." Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hahaha. Hva var det som skjedde? Noen få sekunder igjen og kickeren bommet? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Vel, du kan si det... Sykeste jeg har vært med på. Med 1 sekund igjen på klokka på stillingen 31-31, så misser han. I OT får han sjansen til å avgjøre på FG og bommer IGJEN! Skal ikke være mulig! Du kan jo se selv: http://espn.go.com/video/clip?categoryId=2564308&id=5854411 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Shit!, er det mulig?? Regner med han der ikke er så populær nå om dagen. Til og med jeg hadde klart å fått ballen inn på det første forsøket der. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Da går turen til Maryland og FedEx Field for å se Vikings få bank (forhåpentligvis) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Have fun, men jeg tror dog at Vikings vinner idag Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Jeg tror dog at Vikings vinner idag Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Fy faen så spennende det er mellom Steelers og Buffalos nå. Buffalos har hatt MANGE sjanser til å avgjort denne kampen. Smakte også jævli godt med en seier til vikes også! hurra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå