Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva så? Til tider så spiller Cowboys forferdelig dårlig fotball, og det blir pinlig å se på. I dag skal det sies at de jobbet bedre og bedre, og hadde kanskje fortjent å vinne. Nå så jeg ikke hele 4th quarter fordi jeg mistet nettet, men hvorfor gikk de ikke på 4th, istedenfor å prøve et 60 yard FG? Det er jo litt håpløst.

Lenke til kommentar

Hva så? Til tider så spiller Cowboys forferdelig dårlig fotball, og det blir pinlig å se på. I dag skal det sies at de jobbet bedre og bedre, og hadde kanskje fortjent å vinne. Nå så jeg ikke hele 4th quarter fordi jeg mistet nettet, men hvorfor gikk de ikke på 4th, istedenfor å prøve et 60 yard FG? Det er jo litt håpløst.

 

Cowboys spiller med second string QB Jon Kitna mot reigning World Champs, og kommer tilbake fra å ligge under 17-0 og nesten vinne, hadde det ikke vært for at Roy Williams ikke fumblet den ballen.

 

De prøver en 59 yd FG, fordi det hadde sendt kampen til overtime, så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Nå snakket jeg om hele sesongen under ett. At de spiller med Kitna, Romo eller McGee spiller ingen rolle. At FGen hadde sendt de til overtime er jeg klar over, men det jeg lurer på, er hvorfor med 30 sekunder igjen de sender ut Buehler for å slå sin personlige rekord med 6-7 yards under press. Tidenes lengste FG i NFL er vel 63 yards, så det at en middelmådig kicker i sin andre sesong skal kunne klare 60 yards er helt håpløst.

 

EDIT: Nå har jeg sett forsøket, og det var for å være ærlig, et utrolig bra forsøk! Står fortsatt ved det jeg sa dog, at de heller burde gå på 4th and 10, enn å sende ut Buehler for å prøve å slå sin egen rekord i en så avgjørende fase av kampen.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...