Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi de betaler x antall millioner for en av spillets beste QBer gjennom tidene. Favre kommer til å legge opp etter denne sesongen (tror jeg), og de må ha en ny QB foran neste sesong for å henge med, så du får håpe de finner en QB som ligner på Vick (evt. at det blir Vick, noe jeg tviler på).

Lenke til kommentar

Joda, Favre hadde en kjempesesong i fjor, og selv om denne sesongen har vært dyster vil iallfall jeg ha gode minner om hans tid i Vikings. Kommentaren min kom nok litt pga. en mørk, mørk sesong og at QB-situasjonen for neste sesong er et stort spørsmålstegn. Tavaris er ikke mye å satse på og Webb er langt fra klar til å starte.

 

Webb føler jeg forresten kan bli noe a la Vick hvis man er heldig og ting går veien. Ekstremt atletisk herremann som blant annet slo til med 48 yard rush TD i pre-season.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått på plass en habil RB, samtidig som Moreno endelig har funnet formen. Slik ser laget mitt ut nå:

 

QB: Kyle Orton

RB: Matt Forte

RB: Knowshon Moreno

WR: Hakeem Nicks

WR: Mike Williams

WR: Miles Austin

TE: Aaron Hernandez

 

K: Dan Carpenter

 

Def: Steelers

 

Bench:

QB: Matt Ryan

RB: BenJarvus Green-Ellis

RB: Brandon Jackson

WR: Anthony Armstrong

WR: Percy Harvin

WR: Santana Moss

 

Ikke se bort ifra at både Green-Ellis og/eller Armstrong/Moss kan forsvinne fort. Green-Ellis klarer ikke samle nok poeng og det samme gleder egentlig Armstrong og Moss også.

Lenke til kommentar

Bra tropp det der Martin. Men hvorfor kjører du Mike Williams foran Harvin? Er det pga Vikings og deres pass game er så ustabilt?

 

Kommer med min tropp jeg også da. Noen bytter må nok gjøres, samler rett og slett ikke nok poeng til å vinne kamper.

 

QB - Tom Brady

RB - Arian Foster

RB - Darren McFadden

WR - Anaquan Boldin

WR - Kenny Britt*

WR - Jeremy Maclin

TE - Dustin Keller

 

K - Jeff Reed

 

DEF - Giants

 

Benken:

QB - Ryan Fitzpatrick

RB - Steven Jackson

WR - Deion Branch

WR - Lee Evans

WR - Devery Henderson

WR - Nate Washington

 

 

Her må jeg prøve å få byttet til meg en bedre reciever. Jeg har Maclin og Boldin, som er selskrevne førstelag. Men bak der feiler jeg skikkelig. Har muligens et behov for en bedre tight end også. Siden Dustin Keller samler knapt poeng. Defense er også noe jeg har slitt med. Startet med Pats defense, men de feilet jo totalt i de siste matchene. Jeff Reed duger, og vil beholde han. Men jeg ser for at meg at jeg prøver å å byttet bort Devery Henderson,Lee Evans og Deion Branch på waiveren, slik at jeg får testet litt nytt kjøtt.

 

Edit: Ser nå at dette ble feil tråd...

Endret av Stinson
Lenke til kommentar

Jeg frykter for Favres liv og helse når man ser hvordan O-linen har passet på ham i det siste og Clay Matthews står på motsatt side av scrimage. Dette kan bli stygt!

 

Rice er tilbake i kveld. Spennende å se hvordan formen er, regner ikke med at han skal dominere.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...