I love scotch Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hahaha, meeeeget bra start! Jeg har aldri testet Madden. Er det bra? 10 du spiller? Har lest om The Madden Curse da. Syke greier Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er nok Madden 11, det er helt fantastisk. Bedre enn 10ern synes nå jeg. Kanskje fordi Vikings har Favre, og ikke Tarvaris Jackson som first string? hehe Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Latterlig kamp av Vick i natt. Washingtons defence var crap, men man kan ikke ta fra Vick noe av den grunn. Første kastet hans endte i en 88 yard TD! Endte vel opp med 4 pass TD og 2 rush TD! Har tidligere skrytt veldig av Vick, men dette tok kaka! Har sett kampen nå i kveld, andre som har sett? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Jada, har sett den og skrev tidligere i dag at den gutten er helt vill. Jeg har alltid likt Vick, siden han spilte i Falcons. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Haha, er fortsatt i en slags rus etter å ha sett kampen så glemte helt innlegget ditt selv om jeg hadde lest det. Da han var i Atlanta fulgte ikke jeg med på football, men fra første øyeblikk denne sesongen ble jeg litt "betatt". Hvorfor kan ikke Vikings ha en slik QB? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Fordi de betaler x antall millioner for en av spillets beste QBer gjennom tidene. Favre kommer til å legge opp etter denne sesongen (tror jeg), og de må ha en ny QB foran neste sesong for å henge med, så du får håpe de finner en QB som ligner på Vick (evt. at det blir Vick, noe jeg tviler på). Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Joda, Favre hadde en kjempesesong i fjor, og selv om denne sesongen har vært dyster vil iallfall jeg ha gode minner om hans tid i Vikings. Kommentaren min kom nok litt pga. en mørk, mørk sesong og at QB-situasjonen for neste sesong er et stort spørsmålstegn. Tavaris er ikke mye å satse på og Webb er langt fra klar til å starte. Webb føler jeg forresten kan bli noe a la Vick hvis man er heldig og ting går veien. Ekstremt atletisk herremann som blant annet slo til med 48 yard rush TD i pre-season. Lenke til kommentar
I love scotch Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg er glad vi har Brady fram til 2014, jeg Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Syns Tom skal klippe seg på håret snart. Han står ikke i stil til kona Lenke til kommentar
I love scotch Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hahaha! Så lenge håret ikke ødelegger for evnen til å lese spillet eller kastearmen hans, kan han ha det som han vil Liker forresten capsen han bruker på sidelinja for tiden. Teamshopen får den ikke inn før i januar though Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Kanskje de plukker opp Tyrod Taylor edit: Vikings det altså, kom et par innlegg i mellom. Endret 17. november 2010 av Attityd Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Da har jeg endelig fått på plass en habil RB, samtidig som Moreno endelig har funnet formen. Slik ser laget mitt ut nå: QB: Kyle Orton RB: Matt Forte RB: Knowshon Moreno WR: Hakeem Nicks WR: Mike Williams WR: Miles Austin TE: Aaron Hernandez K: Dan Carpenter Def: Steelers Bench: QB: Matt Ryan RB: BenJarvus Green-Ellis RB: Brandon Jackson WR: Anthony Armstrong WR: Percy Harvin WR: Santana Moss Ikke se bort ifra at både Green-Ellis og/eller Armstrong/Moss kan forsvinne fort. Green-Ellis klarer ikke samle nok poeng og det samme gleder egentlig Armstrong og Moss også. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Bra tropp det der Martin. Men hvorfor kjører du Mike Williams foran Harvin? Er det pga Vikings og deres pass game er så ustabilt? Kommer med min tropp jeg også da. Noen bytter må nok gjøres, samler rett og slett ikke nok poeng til å vinne kamper. QB - Tom Brady RB - Arian Foster RB - Darren McFadden WR - Anaquan Boldin WR - Kenny Britt* WR - Jeremy Maclin TE - Dustin Keller K - Jeff Reed DEF - Giants Benken: QB - Ryan Fitzpatrick RB - Steven Jackson WR - Deion Branch WR - Lee Evans WR - Devery Henderson WR - Nate Washington Her må jeg prøve å få byttet til meg en bedre reciever. Jeg har Maclin og Boldin, som er selskrevne førstelag. Men bak der feiler jeg skikkelig. Har muligens et behov for en bedre tight end også. Siden Dustin Keller samler knapt poeng. Defense er også noe jeg har slitt med. Startet med Pats defense, men de feilet jo totalt i de siste matchene. Jeff Reed duger, og vil beholde han. Men jeg ser for at meg at jeg prøver å å byttet bort Devery Henderson,Lee Evans og Deion Branch på waiveren, slik at jeg får testet litt nytt kjøtt. Edit: Ser nå at dette ble feil tråd... Endret 17. november 2010 av Stinson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Dette ble jo helt feil tråd. Slenger den over i fantasy-tråden... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Gleder meg skikkelig til kamp ikveld. Those fudgepackers are going down!! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Satser på at Favre gjer ein like bra kamp som forige veke Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Packers vinner 30-21. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Jeg frykter for Favres liv og helse når man ser hvordan O-linen har passet på ham i det siste og Clay Matthews står på motsatt side av scrimage. Dette kan bli stygt! Rice er tilbake i kveld. Spennende å se hvordan formen er, regner ikke med at han skal dominere. Endret 21. november 2010 av KjellV Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Veldig glad for at Rice er tilbake jeg også. Kommer nok ikke til å spille hele kampen, eller være i form som du nevner. Men kan vi håpe på en TD? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Charles Woodson hadde ein veldig bra kamp sist også, so eg ville ikkje følt meg trygg visst eg var Favre. Kvar er det folk ser kampen i kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå