Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Spenning i Minnesota nå. Vikings lå under 24-10 når vi gikk inn i 4th quarter. Når det gjensto 4 minutter på klokka var stillingen 24-16. Vi kommer oss til first and goal, og failer. Så kommer vi igjen, og nydelig spill, og en TD av Shiancoe. Så går vi til overtime. Dette blir spennende!!

 

Herre min juldag. For en slutt! Viking Defense har vært fantastisk, tror de står med 6 sacks bare i dag. Lke mye som hele sesongen.

 

Kommer oss ned til 33 yard linja, og longwell peiser på med et field goal. Seier!

Endret av Stinson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spenning i Minnesota nå. Vikings lå under 24-10 når vi gikk inn i 4th quarter. Når det gjensto 4 minutter på klokka var stillingen 24-16. Vi kommer oss til first and goal, og failer. Så kommer vi igjen, og nydelig spill, og en TD av Shiancoe. Så går vi til overtime. Dette blir spennende!!

 

Herre min juldag. For en slutt! Viking Defense har vært fantastisk, tror de står med 6 sacks bare i dag. Lke mye som hele sesongen.

 

Kommer oss ned til 33 yard linja, og longwell peiser på med et field goal. Seier!

 

:(

Lenke til kommentar

Glimrende avslutning på kampen tidligere i kveld av Vikes. Noe annet enn seier mot Arizona var uakseptabelt, men håper måten vi snudde alt på slutten kan få gutta i gang.

 

Ellers en glimrende seier for Eagles nå. Satt og sprella på stolen her og heia på Vick, Reid og gjengen. Jeg har sansen for Vick, imponerer hver gang jeg ser ham i aksjon.

Lenke til kommentar

Synd han ikke ble jevna med jorda.

 

Var en bra andre halvdel av kampen i natt. Jeg har sansen for begge lag, men Roddy White og Matt Ryan var spesielt bra i natt. Knallbra avslutning med Baltimore TD og ledelse ved 1:05 igjen før Atlanta også fikk en TD etter en 80 yard drive på 45 sekunder. Nattens skuffelse var Michael Oher som bare så forvirra ut ved et par anledninger.

 

Dette er en morsom sport :)

Lenke til kommentar

Dallas' sesong blir bare bedre og bedre :!:

 

Joda, litt av en sesong, men du som holder med laget fra ghettoen i DC burde vel ikke være så høy i hatten?

 

Før sesongen så sa jeg at Dallas kom til å misse playoffs grunnet hard schedule (Ranket som den tredje hardeste schedulen i landet før sesongen), men at dette skulle skje hadde jeg ikke forestilt meg i mine villeste fantasier. Men man må tenke på at man burde ha vunnet flere av kampene man tapte i starten, og da Romo brakk kragebenet så gav jo laget totalt opp.

 

Problemene er mange:

 

1) Wade Phillips sin styrke har vært en solid D, i fjor så vi dette, da laget i de to siste kampene i reg.season ikke slapp gav fra seg poeng en gang (Shutout mot WSH og PHI), samt gruste PHI i playoffs, i år har det gått verre. D-line er trege, og secondaryen vår er jo en vits, cornerne og safetyene er totalt latterlige. Eneste lyspunkt er Ware, som er top notch av linebackers i ligaen. Det positive med denne starten (!) er at man får drafte tidlig, og jeg tror ikke dette laget kommer til å vinne så mange kamper mer med vitsen Jason Garrett bak roret. Det er to top notch cornere eligble for draften; Prince Amukamara (Nebraska) og Patrick Peterson (LSU), begge disse går garantert topp 10, og jeg har sett begge ved flere anledninger denne sesongen, de er utrolige, de gir deg så lite rom som det overhodet er mulig å få. Jeg vil ha begge, Revis-kloner begge to.

 

2) Jerry Jones er stormannsgal, han burde trekke seg fra jobben som GM og heller konsentrere seg om det økonomiske, siden han tross alt er eier. Han har draftet forferdelig de siste årene; altfor mange flashy spillere, altfor mange dårlige valg (Draftet Felix Jones foran CJ2K), og han har ikke addressert o-line, som ikke har gitt Romo den tiden han har trengt (Selv om Romo sin stats før han ble skadet var solide). Han burde ansette en ny GM og en ny head coach til neste år, og gi de full frihet, men det er tross Jerry Jones man snakker om her, så jeg tviler på det...

Lenke til kommentar

Er umulig å ikke si seg enig i det du sier, og jeg tror at denne sesongen, så har alt som kan gå galt - gått galt. Dallas kunne lett stått 0-8 nå, om Houston hadde taklet presset og hatt en bedre dag når de møtte Dallas. Tror de må bare komme seg igjennom denne sesongen og glemme den så fort som mulig. Hvis Jerry Jones skal tjene penger på franchisen sin, så burde han snart ta noen riktige valg, blant annet som du sier; en head coach med litt mer frie tøyler.

Lenke til kommentar

4-4 er da alltids bedre enn 0-8 :)

 

Skins har forøvrig nesten samme problem med eierskap som du nevner. En utålmodig fjomp som blander seg inn og henter gamlinger over unge i troen på umiddelbar suksess, 38 år gamle Joey Galloway løper rundt utpå der. Meget uheldig, og en skulle tro at det er nå eller aldri for Skins pga den høye alderen på flere nøkkelspillere. Ikke ble tullingen Haynesworth tradet heller, sannsynligvis fordi Snyder betalte ham 32 millioner dollar for første sesong, noe Titans ikke kunne kompensere for.

 

edit: leif

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...