Tafsen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Sorry, var ikkje meininga å spoile =\ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Faen og. Fikk ikke sett kampen igår, men regner med å se den når jeg kommer hjem. Ser mørkt ut for Viking til å vinne divisionen nå altså Dessverre, men Packers kommer til å vinne NFC North. Favre kommer nok til å legge opp etter sesongen også, for han har absolutt ikke vært der han må være for å spille på dette nivået. Som Michael Fabiano (fra NFL Fantasy) sa på Twitter i natt: "Is this the same Brett Favre who had a career season in 2009? Or an impostor? He seems to have aged 10 years in 12 months." Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Huff ja, frykter Packers jeg også. Og Bears har ikke vært dårlige de heller. Jepp, Favre legger nok mest trolig opp etter sesongen. Kanskje best det, med tanke på hvor elendig han er til tider i år. Hvem blir erstatteren? Håper bare Tarvaris Jackson blir byttet bort mot draft pick. Slik at vi kan skaffe oss en franchise QB. Haha, blitt 10 år eldre på 10 måneder ja virker det som. Men har fortsatt troen på Vikes denne sesongen jeg. Packers har et tøft program. Der de først er ute mot Jets, som helt sikkert tar den. Etter det kommer guttene fra Texas, Dallas på besøk (Som MÅ vinne, og gjør det mest trolig). Så er de ute i bye week, før de gjester Metrodome og blir knust (forhåpentligvis). Så er det en tøff bortekamp borte mot Falcons. Satser på at Packers taper alle de der. Vikings har også et rimelig tøft program. Der vi møter Patriots kommende helg, før vi tar imot Cardinals. Uken etter drar vi nedover til Chicago og møter Bears. I week 11 er nok nøkkelkampen, hjemme mot Packers. Så kommer Redskins, Bills, Giants, Bears, Eagles og Lions. Her kan jeg se for meg at vi slår Cardinals, Bears, Packers, Redskins, Bills, Giants, Bears(igjen) og Lions. Eagles og Patriots er jeg noe usikker på. Så etter disse kampene så kan vi ha gått opp til 8 seire. Da sitter vi igjen med 10-6 (om vi taper mot pats og eagles), vinner vi mot de så er vi plutselig på 12-4, og da ser det ikke så dårlig ut. Men hva er sjansen for at vi vinner de resterende kampene da? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva faen driver Eli Manning på med nå? 2 interceptions på to drives... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hasta la vista, Romo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Dallas når aldri i livet playoffen i år. Det kan jeg garantere... -- Brett Favre har startet 291 (315 inkl. playoff) sammenhengende kamper i NFL, og akkurat nå ser det ikke ut som han er klar for 316. Han er utvilsomt skadet, og har veldig vondt, det viser alle filmklippene. Er fortsatt nesten en uke til kamp, men det ser ikke lyst ut. Jeg tror det kommer til å komme ned til vilje. Om Favre vil starte, så starter han. Ikke faen om Brad Childress nekter Favre å starte, om Brett er på beina. Det er snakk om 316 strake starter, eller å begynne på 1 igjen. Brad Childress vil sannsynligvis ha det beste mannskapet på banen, Brett Favre vil fortsette rekordmarsjen... Hva tror dere skjer? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vikings.com melder jo at han har 2 brudd i ankelen da. Vet ikke hvor alvorlig det er jeg. Men jeg lukter Tarvaris Jackson på lang vei. Trist om det ikke blir en streak på 316 da, han fortjener det virkelig. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tror ikke Favre trengte operasjon. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hmm, skjer det ofte at stillinga berre er 3-0 i 4th? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 FAVRE WILL START! Makan til en fyr. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Clay Mathews er rå!!! edit: Vikings er ikkje akkurat populære rundt omkring Endret 31. oktober 2010 av Tafsen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 FAVRE WILL START! Makan til en fyr. Var det jeg sa. Hvis Favre vil starte, så starter han. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fader ja, helt fantastisk! Spennende kamp også, som jeg tror Vikings tar. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Woho, heia Brandon Tate Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) haha, vent å se, vi kommer nå! Faen, dette svir helt inn i beinmargen. Favre og de helvetes interceptions. Arghh!! Edit2: Dette så ikke bra ut for Favre. Uff. Men haha, pissa på Pats. Tarvaris kommer inn, tar 2 kast, og klarer faen meg 8 poeng. Hahaha. Endret 31. oktober 2010 av Stinson Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Herregud. På slutten så vi den Tarvaris jeg kjenner ja. Sender ballen 10 yards unna mottakeren. Nå ser faen meg sesongen mørk ut for Vikes, får nøye med meg Steelers i superbowl i år da. Endret 31. oktober 2010 av Stinson Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Lol, Steelers. Men i dag saa vi de Redskins vi kjenner, det er hvertfall sikkert. At Lions scorer 37 skulle ikke vaert lov. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Breaking News: Vikings waive Moss Randy Moss has been waived by the Minnesota Vikings, NFL Network's Michael Lombardi reports. Woot? :O Det hadde jeg aldri trodd! EDIT: http://www.nfl.com/videos/minnesota-vikings/09000d5d81bc5bff/Moss-I-ll-ask-my-own-questions?module=HP_headlines I see.. Han er bøtelagt og er sint. But still.. Jeg trenger mer info! Følg med på NFL.com utover kvelden om du er int. Randy, kom gjerne tilbake til Pats! Endret 1. november 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Wow. Den mannen har baller ja. Men hva i helvete, kan ikke være mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå