Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen og. Fikk ikke sett kampen igår, men regner med å se den når jeg kommer hjem. Ser mørkt ut for Viking til å vinne divisionen nå altså

Dessverre, men Packers kommer til å vinne NFC North. Favre kommer nok til å legge opp etter sesongen også, for han har absolutt ikke vært der han må være for å spille på dette nivået. Som Michael Fabiano (fra NFL Fantasy) sa på Twitter i natt: "Is this the same Brett Favre who had a career season in 2009? Or an impostor? He seems to have aged 10 years in 12 months."

Lenke til kommentar

Huff ja, frykter Packers jeg også. Og Bears har ikke vært dårlige de heller. Jepp, Favre legger nok mest trolig opp etter sesongen. Kanskje best det, med tanke på hvor elendig han er til tider i år. Hvem blir erstatteren? Håper bare Tarvaris Jackson blir byttet bort mot draft pick. Slik at vi kan skaffe oss en franchise QB.

 

Haha, blitt 10 år eldre på 10 måneder ja virker det som.

 

Men har fortsatt troen på Vikes denne sesongen jeg. Packers har et tøft program. Der de først er ute mot Jets, som helt sikkert tar den. Etter det kommer guttene fra Texas, Dallas på besøk (Som MÅ vinne, og gjør det mest trolig). Så er de ute i bye week, før de gjester Metrodome og blir knust (forhåpentligvis). Så er det en tøff bortekamp borte mot Falcons. Satser på at Packers taper alle de der.

 

Vikings har også et rimelig tøft program. Der vi møter Patriots kommende helg, før vi tar imot Cardinals. Uken etter drar vi nedover til Chicago og møter Bears. I week 11 er nok nøkkelkampen, hjemme mot Packers. Så kommer Redskins, Bills, Giants, Bears, Eagles og Lions.

 

Her kan jeg se for meg at vi slår Cardinals, Bears, Packers, Redskins, Bills, Giants, Bears(igjen) og Lions. Eagles og Patriots er jeg noe usikker på. Så etter disse kampene så kan vi ha gått opp til 8 seire. Da sitter vi igjen med 10-6 (om vi taper mot pats og eagles), vinner vi mot de så er vi plutselig på 12-4, og da ser det ikke så dårlig ut. Men hva er sjansen for at vi vinner de resterende kampene da?

Lenke til kommentar

Dallas når aldri i livet playoffen i år. Det kan jeg garantere...

 

--

 

Brett Favre har startet 291 (315 inkl. playoff) sammenhengende kamper i NFL, og akkurat nå ser det ikke ut som han er klar for 316. Han er utvilsomt skadet, og har veldig vondt, det viser alle filmklippene. Er fortsatt nesten en uke til kamp, men det ser ikke lyst ut.

 

Jeg tror det kommer til å komme ned til vilje. Om Favre vil starte, så starter han. Ikke faen om Brad Childress nekter Favre å starte, om Brett er på beina. Det er snakk om 316 strake starter, eller å begynne på 1 igjen.

 

Brad Childress vil sannsynligvis ha det beste mannskapet på banen, Brett Favre vil fortsette rekordmarsjen... Hva tror dere skjer?

Lenke til kommentar

Breaking News:

Vikings waive Moss

Randy Moss has been waived by the Minnesota Vikings, NFL Network's Michael Lombardi reports.

 

Woot? :O Det hadde jeg aldri trodd!

 

EDIT: http://www.nfl.com/videos/minnesota-vikings/09000d5d81bc5bff/Moss-I-ll-ask-my-own-questions?module=HP_headlines

I see.. Han er bøtelagt og er sint. But still.. Jeg trenger mer info! Følg med på NFL.com utover kvelden om du er int.

 

Randy, kom gjerne tilbake til Pats!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...