BaltusBrun Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Så vidt jeg vet er SportN den eneste norske kanalen som sender NFL. noen som spiller madden 08 her? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Jada, har spilt Madden 08 lenge. Nå har jeg dog gått litt lei, og venter på Madden 09 som kommer til høsten. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jada, har spilt Madden 08 lenge. Nå har jeg dog gått litt lei, og venter på Madden 09 som kommer til høsten. Ta en match? Hvis du har Online og PS3da! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Dessverre, men spiller via PC, og er ingen fan av online spilling på sånne typer spill. Har dårlige erfaringer med sånt Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ser 10 ganger mer morro ut enn europeisk fotball iallefall. Hadde definitivt vært noe jeg ville ha prøvd ut hadde det vært mer utbredt i Norge. Lenke til kommentar
Smurphet Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 det er jo Carolina Panthers som e laget! har nettopp bestilt meg en Julius Peppers Jersey! sweet Lenke til kommentar
Buccaneers Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Amerikansk fotball er rett og slett veldig underholdene! Begynte å se på i fjor og har fått helt hekta på det. Favorittlaget er Tampa Bay Buccaneers. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Bumper opp denne tråden? Holder med NY Giants selv, men blir litt vanskelig til tider nå norsk TV sender bare ut pysefotball ( ). Vet noen noen gode streaming nettsider som viser NFL kamper? Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 For å være ærlig synes jeg at amerikansk fotball er kjedelig, er for lite flyt i det. Spillet stoppes hele tiden og da synes jeg rugby er mye morsomere, og der spiller man uten rustning. Amerikansk fotball er skreddersydd for reklamepauser, man avbryter ikke sendingen for å vise litt reklame, man avbryter reklamen for å vise litt amerikansk fotball Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvorfor heter det "fotball"? De burker henda mer en beina, og det er ikke en ball, HÅNDEGG burde det kalles! Lenke til kommentar
shitsucker Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 gleder meg til draft i helga. årets største overraskelse er vel hvor QB Matthew Stafford ender opp henne. lions trenger desperat hjelp både fra den ene og den andre etter fjorårets 0-16 som forøvrig ble NFL rekord. Til informasjon er laget Falcons Lenke til kommentar
Kjempeloff Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 -30 ihvertfall.. Altså wind chill er "effekten av lufttemperatur og vindhastighet som i kombinasjon gjør at temperaturen oppfattes lavere enn den i realiteten er." Det føles med andre ord ut som at det er -30 Sykt uansett, dette er ordentlig sport, fytti katta Tenk på publikum da, de må fryse ihjel. Jeg fant akkurat den tråden her, genial! Var utvekslingsstudent i Green Bay og ble Packers-fan med en gang. Var til og med på stadion for å se NFC Championship. Jeg og et par kompiser snek oss inn i VIP-boksene og så kampen i behagelige 20 grader pluss Men fytti grisen, så utrolig gøy det var, bare så utrolig kjipt å se Packers tape i sluttminuttene. Var på 4 kamper i løpet av året jeg bodde der, noe av det beste jeg har vært med på i mitt liv! =) Lenke til kommentar
tobn Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Etter å ha sett superbowl tidligere i år har jeg bestemt meg for å starte å følge med litt. Utrolig kul sport. Vet ikke helt hva jeg skal holde med ennå, men tror det blir Cardinals. Hadde sansen for Fitzgerald. Men når starter det opp egentlig? ikke før i august? hvorfor så lang pause? Lenke til kommentar
Virtous_ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Etter å ha sett superbowl tidligere i år har jeg bestemt meg for å starte å følge med litt. Utrolig kul sport. Vet ikke helt hva jeg skal holde med ennå, men tror det blir Cardinals. Hadde sansen for Fitzgerald. Men når starter det opp egentlig? ikke før i august? hvorfor så lang pause? Pre-season starter i august, regular season starter ikke før i september. Hvorfor det er så lang pause er jeg ikke sikker på, men alt som skjer under off-season er er nesten like gøy som å se dem spille free agency, draft og trainingcamp får meg bare til å glede meg enda mer til sesong start Lenke til kommentar
Requi Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Angående NFL spill etc har jeg ingen erfaring med, men jeg spiller American Football (real). Syns det er utrolig gøy. Soccer kan nesten ikke sammenlignes med football, da football er så utrolig mye artigere og bedre på alle punkter Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Vurderer å starte med dette selv.. Virker ufattelig gøy. Har ett nyoppstartet lag her jeg bor, senior lag med en god del ungdommer.. Det enese jeg lurer på er om jeg faktis har evner til dette.. Er rundt 1.80 høy, men ganske spinkel. Har trent mye fotball, men lite med vekter. Veier rundt 60-65 kilo. De fordelene jeg har er at jeg er ganske rask( rundt 8 sek på 60 meteren) og har mer aggresivitet i meg en Hitler hadde. Absolutt ikke redd for å skade meg, og gir absolutt alt. Tror dere at jeg kan få det til i denne sporten? Og hvilken posisjon før jeg prøve meg på? Btw: er 16.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Bare å prøve seg det, kan ikke skade Er ikke så stort nivå på idretten her i Norge. Kompis av meg spiller på landslaget Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 To kompiser av meg og.. u-19 vell å merke.. De har faktisk bare spilt am.fotball i 3 år, så det sier vell litt om sporten i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå