Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Huff. Blir vanskelig å snu den kampen kan jeg tenke meg.

 

Er det noen gode NCAA lag i Minneapolis eller San Francisco?. Kunne egentlig ha tenkt meg å fulgt med litt der også, satt meg litt inn i det.

 

Edit: Haha, der snudde du kampen ja. Imponerende poengsum du fikk der.

 

Sitter å spiller første matchen mot Saints med Vikings nå. Er 24-17 til Brees og co. Befinner meg i 4th quarter, jeg har ballen, og kun 2 minutter igjen. Dette blir spennende. Bare det ikke blir noen turnover nå!

 

Edit2: Manglet et spørsmålstegn der ser jeg.

Endret av Stinson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som ofte kjennetegner NCAA er jo høye scores, så den jeg fikk der er ikke så imponerende, men var godt å vinne da :p

 

Stanford som ligger utenfor San Fransisco har jo et lag som man kan argumentere er blitt et top 25-lag, men du har egentlig flere lag du kan sjekke ut:

 

  • Stanford Cardinals
  • California Golden Bears (Berkeley)
  • Minnesota Golden Gophers

Jeg vil sette de i den rekkefølgen. Golden Gophers er crap, Cal er ok, mens Cardinals er det beste av disse tre, men heller ikke et kanonlag (min mening).

 

---

 

EDIT: Digg, nå har jeg nettopp klart å skade både starter og 2nd string QB her, så nå spiller jeg med en sophmore QB som ikke har kastet en ball på 1,5 sesonger :p

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

dette var jo en ålreit tråd om amerikansk fotball og Madden/NCAA.

 

Sitter som nordmann i Riga (Student), og er veldig interesert i football. Mine lag er Saints og Michigan Wolverines.

 

Har sett hver kamp av Saints siden 2007 sesongen, som førte til en super natt i februar i år. :D

 

Og i år koser jeg meg fælt med Michigan som har fått en ny giv med Shoelace Robinson.

 

Hvor får dere sett kampene?

 

Og anbefaler dere Madden eller NCAA til PS3? Har aldri spilt NCAA så går nok for det tenker jeg.

Lenke til kommentar

Og i år koser jeg meg fælt med Michigan som har fått en ny giv med Shoelace Robinson.

Robinson er absolutt et alternativ til Heisman-trofeet i år. Utrolig artig QB, som kommer til å bli stor! Han er en Michael Vick-type, bare enda bedre på passing play :p

 

Hvor får dere sett kampene?

NFL og NCAA ser jeg via streams jeg finner på kampdagen. Hadde prøveabb. på GamePass i NFL, men har ikke penger til det akkurat for øyeblikket.

 

Og anbefaler dere Madden eller NCAA til PS3? Har aldri spilt NCAA så går nok for det tenker jeg.

Vel, jeg har bare spilt dem på Xbox, men spillet er nok likt, og jeg vil absolutt anbefale begge spillene. Etter min mening er NCAA er mye morsommere spill, uansett om du skal spille Road to Glory-mode (Karrieremodus som en spiller), Dynasty (Karrieremodus som trener), Online, eller Multiplayer. Du har over 100 lag å velge i mellom, og det i seg selv er utrolig digg.

 

:)

Lenke til kommentar

Enig i at han minner veldig om Vick. Vick har imponert meg de kampene han har spilt, synes faktisk at passningsspillet hans ikke er så gærent. Men nå ser det ut som de starter Kolb igjen i morra, Vick er vel skada om jeg ikke tar feil.

 

Jeg laster ned kampene jeg vil se fra tenyardtracker.com, har dere sjekka den siden? Et community som har vokst seg ufattelig stort de siste årene, hvor det cappes og lastes opp hver eneste NFL og mange NCAA kamper hver uke, ofte i forskjellig kvaliteter så kan du finne den som passer din hardware og internettlinje best. Helt gratis og åpent for registrering, pass bare på å ha ration din over 0.3 er det vel.

 

Har akkurat lagt inn et bud på EBAY for NCAA 11. Hvor mye betalte du MartinF? Tok det lang tid å få tilsendt fra USA?

Lenke til kommentar

Enig i at han minner veldig om Vick. Vick har imponert meg de kampene han har spilt, synes faktisk at passningsspillet hans ikke er så gærent. Men nå ser det ut som de starter Kolb igjen i morra, Vick er vel skada om jeg ikke tar feil.

Vick er småskadet ja, men Andy Reid har sagt at Vick fortsatt skal få prøve seg når han er fit igjen. Han har kommet seg i pasningsspillet ja, enig der.

 

Jeg laster ned kampene jeg vil se fra tenyardtracker.com, har dere sjekka den siden? Et community som har vokst seg ufattelig stort de siste årene, hvor det cappes og lastes opp hver eneste NFL og mange NCAA kamper hver uke, ofte i forskjellig kvaliteter så kan du finne den som passer din hardware og internettlinje best. Helt gratis og åpent for registrering, pass bare på å ha ration din over 0.3 er det vel.

Er/Har vært medlem der, men jeg foretrekker å se kampene live jeg da, men noen kamper bruker jeg å hente ned derfra.

 

Har akkurat lagt inn et bud på EBAY for NCAA 11. Hvor mye betalte du MartinF? Tok det lang tid å få tilsendt fra USA?

Jeg betalte $39.57 for mitt NCAA 11, tok ca. 10-12 dager å få tilsendt fra Canada. Har ikke PS3 regionsperre? I så fall er det litt dumt om du har europeisk PS3 og kjøper spill med nord-Amerikansk regionsperre. Jeg kjøpte min Xbox i USA, så jeg må kjøpe alle mine spill på nett eller i USA.

Lenke til kommentar

Enig i at han minner veldig om Vick. Vick har imponert meg de kampene han har spilt, synes faktisk at passningsspillet hans ikke er så gærent. Men nå ser det ut som de starter Kolb igjen i morra, Vick er vel skada om jeg ikke tar feil.

Ja, han har jo vært en av de beste til å kaste i år, mener nå jeg. Har vel til gode å kaste en INT hvis jeg ikke husker feil, også er han jo sinnsykt god til å dodge sacks, som hjelper på.

 

Jeg laster ned kampene jeg vil se fra tenyardtracker.com, har dere sjekka den siden? Et community som har vokst seg ufattelig stort de siste årene, hvor det cappes og lastes opp hver eneste NFL og mange NCAA kamper hver uke, ofte i forskjellig kvaliteter så kan du finne den som passer din hardware og internettlinje best. Helt gratis og åpent for registrering, pass bare på å ha ration din over 0.3 er det vel.

Konge side. Laster ned alle Cardinals kamper der hvis jeg ikke får sett de live, om de går for sent e.l. evt også andre stor kamper som jeg har lyst til å se. Men foretrekker live, helt klart, men ikke dumt med 720p og null reklame.

Lenke til kommentar

Å FY FAEN, nå er jeg pissed!

 

Spiller med San Diego State Aztecs og skulle åpne sesongen mot Cincinnati Bearcats. Vanskelig kamp på bortebane, men jeg hadde trua. Kampen åpner greit, med en TD til begge lag, men etter første kvarter, så leder Bearcats 14-7. I andre kvarter er det ganske jevnt og begge putter tre poeng på blokka. 17-10 til pause. Etter hvilen kommer de ut og scorer to TDs på rappen og er oppe i 31-10. Jeg regner med kampen er tapt, men bestemmer meg for å ikke gi opp. Klarer å score en TD og reduserer til 31-17, fortsatt langt unna noe seier. Jeg gir ballen til Bearcats som bruker 1 minutt på å putte nye 7 poeng på blokka og går opp til 38-17. Da er jeg drittlei og ser ingen muligheter for å vinne.

 

Men joda.. Jeg tar over ballen etter deres TD og putter raskt 7 poeng på blokka, reduserer til 38-24 og øyner en mulighet om de ikke scorer på deres neste drive. Det gjør de ikke, og jeg putter raskt nye 7 på blokka. Stillingen er nå 38-31, og på den neste driven så bommer Bearcats på en 30 yards field goal. Jeg tilbake ballen med 2 minutter på klokka. Krangler meg oppover på banen, 4th and goal, 2nd yards line. TD AZTECS! Jeg tenker at faen heller, nå har jeg kommet så langt, vi går for to! Jeg scorer, og plutselig er det 38-39!

 

De får ballen med ett minutt på klokka, og bruker bare 30 sekunder på å score og gå for to. 46-39. Jeg har 2 timeouts igjen og 30 sekunder, men klarer ikke få en jævla 1st down og taper kampen.

 

FY FAEN SÅ KJIPT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...