Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært svært artig om Favre kunne ta Vikings til Superbowl i år. Mannen fortjener nesten det, og det er på tide at vikings tar superbowl for en gangs skyld også.

Han hadde jo tidenes sjanse mot Saints i fjor, og han hadde garantert lagt opp om han hadde ført Viking til SB og vunnet i fjor.

 

Haha, artig fun fact. Spiller sånn superstar mode med Toby Gerhart som er rookie i Vikings, og vi presterte å komme til conference championship, Vikings mot Saints som året før, ledet lenge, men pga. en dårlig kamp av Favre, så tapte vi kampen og han la opp. Favre legger alltid opp etter 2010-sesongen på Madden 11, så var litt synd at vi ikke klare å komme til SB. :p

Lenke til kommentar

Uff. Toby Gerhart har potensiale til å bli en bra RB tror jeg. Vertfall OK på madden. Selv spiller jeg litt madden 11 også. Holder på med en Franchise med Vikings. Tror jeg ligger på 5-1 atm, spiller på pro.

 

Får håpe jeg får drafta en syyk QB etter sesongen da. Tarvaris er hvertfall ikke noe å samle på. Eneste med han er å rett å slett å springe selv, pga hurtigheten.

Lenke til kommentar

Hvilken konsoll spiller du på?

 

--

 

Det som er litt "kjedelig" er at realismen blir litt borte når Peterson blir benket til fordel for Gerhart allerede fra week 1, bare så jeg (Gerhart) skal få sjansen til å spille mye. Hadde vært mye artigere å måtte kjempet for plassen. Venter fortsatt på NCAA 11, og det kommer til å bli awesome. Superstar på NCAAA = sluttspillet på High School, signe med en skole, spille 2-4 sesonger, bli draftet. Putte inn Madden 11 og importere spilleren og spille 12+ sesonger på Madden. Blir stas!

Lenke til kommentar

Spiller på Xbox 360. Men er bannet fra xbox live så muligheten til online play er borte.

Bah :( Spiller på X360 selv, men finner aldri noen nordmenn som vil spille online.

 

Oi, nei tuller du? NCAA 11 hørtes helt konge ut. Når kommer dette spillet? Får du spille college fotball også? Eller går du rett fra high school?

NCAA er college football, så selvfølgelig spiller du college. Nå har jeg ikke spilt 11 enda, men har 07 og 09, og når man spiller karriere der, så starter man i play off på high school, for valgfri skole i valgfri stat. Også er det speidere fra forskjellige skoler å ser på hvordan du spiller, før du får en kontrakt når play offen er over, og college begynner. Madden 11 og NCAA 11 blir første gang jeg har begge spillene i en serie fra samme år, så da kan jeg endelig prøve en fullstendig karriere med forhåpentligvis 4 år på college, og kanskje 15 sesonger i NFL :p

Lenke til kommentar

Har spilt det nå, og det er helt konge! Jeg personlig syns at college fotball er artigere enn NFL, og da sier det seg selv at spillet er mye artigere også. Kan jo si litt hvordan jeg har åpnet karrieren min. Startet opp som running back, på den skolen jeg gikk på i USA (Cass High School i Cartersville, GA) og vant state championship... Vi eide i de tre rundene som ledet frem til finalen, og jeg stod med 21 rushing og 3 receiving TDs etterpå. Da fant jeg ut at jeg må nok spille på All-American for å få litt motstand.

 

Signet med UGA, og klarte etter første kamp å kave meg opp som nummer en på depth charten for half back. Nå er jeg straks ferdig med 4 kamper, er 4-0 og har fem rushing og 2 receiving TDs, tror jeg. Har vel også en 500 yards rushing.

 

EDIT: 417 yards rushing, 2 TD og 171 yards receiving og 3 TD sier statsen.

 

Artig, artig :D

 

EDIT 2: Der røk jeg på mitt første tap. Det jeg hater med sånn superstar mode, er at du har null kontroll over playcallingen... Blir så forbanna frustrert når jeg vet at jeg kan klare noe, også velger offensive coordinator å kjøre et play hvor jeg ikke engang får "være med".

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

:thumbup: Det gikk fort. Det frister veldig å skaffe seg det spillet der også. Virker jævlig kult. For noen stats du har, skal vel noe til for å slå den på 4 kamper.

 

Men nå har jeg fått litt info fra en kompis i USA om Favre. Det han blir tiltalt for er " violation of personal conduct", og det skal visstnok dreie seg om "sexual harrassment". Hva er dette for noe tull? Han kan risikere å bli bannet eller fined som det heter. Huff. Håper hvertfall ikke han blir bannet og må stå over noen kamper. Da sitter Vikings igjen med Tarvaris Jackson, og da er det nok tap med en gang. Faen hvordan skal dette gå??

 

Skriver det på engelsk fordi jeg rett og slett ikke har peiling på hva det er på norsk.

Lenke til kommentar

Statsen er ikke så bra, men har fått noen enkle TDs, og da ser det plutselig mye bedre ut :p Spillet er kanon, og du burde absolutt skaffe deg det. Etter min mening, et morsommere spill enn Madden. Men Madden og NCAA kan egentlig ikke sammenlignes. Helt forskjellige "greier". Tro det eller ei :p

 

--

 

Ja, NFL sjekker ut saken som har kommet opp med at Brett Favre skal ha sendt bilder av pi**en sin til en reporter ansatt i New York Jets når han spilte der. Hvis han blir "dømt" for dette, så kan han bli utestengt i x antall kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...