Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten litt synd at jeg ikke er Saints-supporter:

http://www.youtube.com/watch?v=YLCy46NWO4s

 

Who Dat Nation er noe for seg selv, det skal sies!

 

--

 

Over til kampene i dag. Sitter her å følger med på spesielt fire kamper, og her er hva jeg syns så langt:

 

Chiefs @ Colts: Colts er skikkelig pinglete. Denne kampen har kun hatt FG så langt. Selv om det føles ut som Manning har tapt seg, så er han fortsatt langt opp på listene både når det gjelder yards og TDs denne sesongen.

- Colts vinner kampen.

Rams @ Lions: Wtf skjer med Lions? :D Selv med Stafford ute, så overkjører de gjestene fra St. Louis! Shaun Hill har sammen med Steelers QB, Charlie Batch imponert litt så langt i sesongen, uten å være faste starters...

- Lions vinner kampen.

 

Falcons @ Browns: Falcons leder, men jeg føler meg aldri sikker med 3-poengs ledelse på bortebane. Er utrolig viktig for Falcons å ta denne, så vi kan gå 4-1 etter fem kamper. Det er bra!

- Veldig usikker, men tror Falcons kaprer en viktig seier her.

 

Giants @ Texans: Wow, Hakeem Nicks! Utrolig digg når jeg har han på fantasylaget mitt. En utrolig viktig spiller for Giants, og de leder fortjent i Texas. Hvor er Arian Foster forresten? 9 yards på 8 forsøk? Alt for dårlig, selv for han :p

- Giants tar denne greit.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Eg såg åpningskampen til Packers på NRK i haust, og etter det er eg blitt hekta :D

 

Det einaste eg misslika so langt er all reklamen og at dei kaller det fotball.

 

hand_egg.jpg

 

Edit: Ser ikkje bra ut for Packers no =\

 

Edit2: ARgh, nærmere kjem man ikkje! Stang ut på field goal med 1sec igjen.

Endret av Tafsen
Lenke til kommentar

Hærlig å se at Lions endelig vinner. Håper Stafford er klar til neste uke, men de kan godt la han hvile mot Giants så han ikke blir skadet igjen. Trenger ikke å spille før etter bye week for min del. Blir enda bedre når Patriots kommer tilbake neste uke. Tror det blir en ekstremt hard kamp mot Ravens, men håper Brady & co. kan dra det i land. Blir forøvrig spennende for Pats nå som ikke Moss er der lengre. Håper Gronkowski får spille litt mer, i og med han er på fantasylaget mitt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så rått deilig med Cardinals seier i går. Rett og slett en herlig seier av laget. All ære til defenset for en super innsats og jeg ble i tillegg imponert av Max Hall, selv om statsa sier 1 int, 2 fumbles og 0 tds, hadde han og o-linen et noen veldig bra drives. Spesielt bra samarbeid med Fitzern og ikke minst synes jeg den en fumblen som førte til TD var tøft gjort. Skal ikke si han er en franchise QB ennå, men viser takter. Noe å satse på, imotsetning til Anderson for å si det sånn.

 

WHO DAT???????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...