Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

14-7 til Vikings over Lions til half time. Favre har kommet seg litt, og spiller bedre enn de to første kampene. Favre har faktisk bare kastet en intercept så langt i denne kampen, imponerende, eller ikke. Kanskje vi også klarer å dra i land årets første seier. Får håpe Favre tar frem det han er god for i andre omgang nå, så knuser vi Detroit!

Lenke til kommentar

JAAAA fantastisk, sikker på tap, men herregud å vanskelig Cardinals skal gjøre det for seg selv. DRC har vært en skuffelse i år, pass interference på rekke og rad. Hadde tro på at han skulle ta steget til en elite cornerback, men tydeligvis ikke. Selvsagt mye annet dårlig med Cardinals, som Anderson og sykt dårlig rush defense i år.

Lenke til kommentar

Nå som jeg endelig har fått med meg første kampen til Lions føler jeg for å whine litt. Det er faen meg utrolig at ikke dette er en touchdown. Helt sjukt.

 

http://www.nfl.com/videos/nfl-game-highlights/09000d5d81a77070/Controversial-call-on-Megatron-non-TD

Process of the what?! Johnson er jo nede med begge føttene og den der er jo soleklar! TD Lions er min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...