MartinF Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Dette kan jeg virkelig leve med Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Genial den gratis uken på NFL Gamepass. Er det mulig å avbryte den nå MartinF, uten at jeg mister tilgangen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Ja, du kan avbryte den før 30. september. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 NFL RedZone er GENIALT!!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Får jo faen meg med seg alt Herlig drive av Atlanta tidligere. 19 plays, inkludert to 4th and short. 14-14 til pause der. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 14-7 til Vikings over Lions til half time. Favre har kommet seg litt, og spiller bedre enn de to første kampene. Favre har faktisk bare kastet en intercept så langt i denne kampen, imponerende, eller ikke. Kanskje vi også klarer å dra i land årets første seier. Får håpe Favre tar frem det han er god for i andre omgang nå, så knuser vi Detroit! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 AP viser styrke! Vikings tar den kampen nå. Ingen tvil. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Haha, sykt! OT i New Orleans! Hartley misset nettopp en FG fra noen og 30 yards, etter at Falcons startet med ballen. Villt digg! Nå kan Falcons ta seieren her! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 JAAAA fantastisk, sikker på tap, men herregud å vanskelig Cardinals skal gjøre det for seg selv. DRC har vært en skuffelse i år, pass interference på rekke og rad. Hadde tro på at han skulle ta steget til en elite cornerback, men tydeligvis ikke. Selvsagt mye annet dårlig med Cardinals, som Anderson og sykt dårlig rush defense i år. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Haha men i helvete da Skins. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Håper dere som sitter oppe til 3 om natta natt til mandag ikke skal på jobb haha. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Herlig å se McNabb få applaus fra Philadelphia-publikumet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Digg at Atlanta fikk med seg seieren mot Niners etter FG med få sekunder igjen av 4th Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nå som jeg endelig har fått med meg første kampen til Lions føler jeg for å whine litt. Det er faen meg utrolig at ikke dette er en touchdown. Helt sjukt. http://www.nfl.com/videos/nfl-game-highlights/09000d5d81a77070/Controversial-call-on-Megatron-non-TD Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Nå som jeg endelig har fått med meg første kampen til Lions føler jeg for å whine litt. Det er faen meg utrolig at ikke dette er en touchdown. Helt sjukt. http://www.nfl.com/videos/nfl-game-highlights/09000d5d81a77070/Controversial-call-on-Megatron-non-TD Process of the what?! Johnson er jo nede med begge føttene og den der er jo soleklar! TD Lions er min mening. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Var riktig avgjørelse at det ikke ble TD, men en rar regel. Så et par ekspert diskusjoner rundt den avgjørelsen husker jeg, for å skjønne hvorfor det ikke ble TD. Men ja synes den var fortjent en TD, men regler er regler. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er fortsatt helt uenig. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 hvem kommer (etter deres mening) til å vinne Heisman trofeet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå