Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går spilte UGA mot Arkansas, og alt jeg kan si er; Nå trenger jeg egentlig ikke følge så jævlig godt med lenger, fordi UGA har ødelagt hele sesongen i løpet av tre kamper.

 

Way to go...

 

--

 

Gleder meg til kampene i kveld. New England akal få det tøft borte mot Jets, og Falcons burde bruker denne kampen til å vise Arizona og oss seere at de virkelig ønsker en god sesong. Matt Ryan, show some love!

Lenke til kommentar

Faen. Ser dårlig ut for Vikings nå også. Klarte ikke å få en touchdown på 4th n Goal i 4th quarter, når det gjenstår 3 minutter. Stillingen er 14-10 til Dolphins.

 

Der tapte vi igjen gitt. Så irriterende, vi hadde sjansene våre i dag også, men rotet det rett og slett bort. Samme som mot Saints...

Endret av Stinson
Lenke til kommentar

Ohio State er et langt bedre lag enn Boise. Spiller i en mye hardere divisjon, men Boise har det feteste laget, og den feteste supporterskaren av de to lagene.

 

--

 

Forresten så foreslår jeg at trådstarter eller moderator endrer navnet på denne tråden til "Tråden for Amerikansk fotball" eller noe sånn. Dagens trådnavn passer ikke helt lengre.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...