tobn Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Glad jeg satt oppe å så siste matchen og. Utrolig spennende. Håpa på Redskins, ingen spesiel grunn, så var morro. 3 matcher på en kveld/natt. Finnes ikke lei, for en sport Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Styggeste win noensinne. Når Cowboys har over 100 yards med penalties så gir man bort seieren. Synd for Romo og Austin, som leverer nok en gang. Håper noen av idiotene på O-line blir sendt til CFL eller UFL. Endret 13. september 2010 av NightKeeper Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Må si Vick imponerte meg mot Packers og sørget for at kampen ble spennende hele veien, om man ser bort fra en rolig start. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jets offense var ikke mye å skryte av gitt. Godt over 100yard i penalty av defense gjorde ikke jobben lettere. Det jeg fikk ut av kampen var mer love for Boldin<3 Cardinal eller ei. For en fet spiller. Fikk også en liten man crush på Ray Lewis. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 I går spilte UGA mot Arkansas, og alt jeg kan si er; Nå trenger jeg egentlig ikke følge så jævlig godt med lenger, fordi UGA har ødelagt hele sesongen i løpet av tre kamper. Way to go... -- Gleder meg til kampene i kveld. New England akal få det tøft borte mot Jets, og Falcons burde bruker denne kampen til å vise Arizona og oss seere at de virkelig ønsker en god sesong. Matt Ryan, show some love! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Så langt må jeg si meg storfornøyd med å sette inn Jay Cutler på Fantasylaget De hadde UGA - Arkansas og Kent - Penn State på TV på treningsstudioet i går. Morsomt at Penn State har en O-line freshman som i fjor ble uteksaminert fra skolen jeg går på. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Kjempemorsomt å se på Falcons i dag. Får bare håpe de kan fortsette sånn utover i 2nd half også. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Ikke noe morsomt i det hele tatt. Endret 19. september 2010 av tobn Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Morsomt aa se Cowboys slite Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det er det ikke. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Faen. Ser dårlig ut for Vikings nå også. Klarte ikke å få en touchdown på 4th n Goal i 4th quarter, når det gjenstår 3 minutter. Stillingen er 14-10 til Dolphins. Der tapte vi igjen gitt. Så irriterende, vi hadde sjansene våre i dag også, men rotet det rett og slett bort. Samme som mot Saints... Endret 19. september 2010 av Stinson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Go Redskins, og Go Santana Moss. Jeg trenger poeng i Fantasyligaen Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Nei nei, go Texans, og Arian Foster!! Trenger poeng jeg også, selv om det ser dårlig ut. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Fuuuuck! Er det mulig Lenke til kommentar
tobn Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Cardinals kampen lagt bak seg. Gleder meg til å se Manning Bowl nå! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Har så lyst til å kjøpe meg Game Pass nå, men lommeboken er ikke helt enig... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hva syns dere om lagene til Boise State Broncos og hva med Ohio Wildcats? Mine to topp"kandidater" til hvor jeg skal studere. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er det Ohio State Buckeyes du mener på? For Ohio Wildcats har ikke jeg hørt om. Ohio State Buckeyes og Boise State Broncos er vel nesten like gode. Ohio er ranket et hakk høyere enn Broncos. Ohio har også en større stadio, som rommer 103 tusen. Så der ville jeg helst ha befunnet meg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Ohio State er et langt bedre lag enn Boise. Spiller i en mye hardere divisjon, men Boise har det feteste laget, og den feteste supporterskaren av de to lagene. -- Forresten så foreslår jeg at trådstarter eller moderator endrer navnet på denne tråden til "Tråden for Amerikansk fotball" eller noe sånn. Dagens trådnavn passer ikke helt lengre. Endret 20. september 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå