Attityd Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Schaub er en passningsmaskin og hadde sin beste sesong i fjor. Fjerten Leinart har ikke sjans på plassen hans, hvis ikke Schaub blir skadd da. Over til college: Virginia Tech vs Boise State. Holy crap. Jeg har gledet meg til denne kampen i flere uker nå. ESPN har hypet denne kampen i mange mnd, og satan som den levde opp til forventningene. Det var som en VM-finale for Boise. Selv om de er ranket som nr 3, så klarte de å leve opp til forventningene, og det er ikke lett for et lag som er utenfor de store conferencene. De tar ledelsen 17-0, men begynner å gjøre personlige feil. Tech tar ledelsen. Satt og ristet hele siste quarter. Siste driven til Kellen Moore var Heismann-worthy. Clutch city. Boise State er for real. Satan jeg elsker denne sporten. FOR. EN. KAMP!! Jeg kom hjem til siste quarter av VT kampen etter en 15 timers biltur. Vertsfamilien min her i USA har 3 unger og 2 svigersønner fra Virginia Tech, så er ingen tvil om hvem jeg heide på. Så forøvrig ut til å være drøy stemning på FedEx field. Det måtte jo bare bli en syk kamp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Jeg er svak for Boise State kun pga. banen deres, som er skikkelig badass i blått og oransje Ang. Hokies så har de egentlig alt for enkel schedule, men greit nok. Kampen mot Georgia Tech kommer til å bli avgjørende. Muligens kampen mot Miami i Florida og. For Boise sin del, så skal det mye til for å gjenskape den ubeseirede sesongen de hadde i fjor, men tror de går på maks et tap. Kanskje mot Nevada, hvem vet? De har også en alt for enkel schedule btw. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Gleder meg fryktelig mye til ikveld. Tror og håper på en knepen seier til Vikings, der Percy Harvin blir jokeren. Noen som har erfaring med : http://www.watchlivenfl.com/ ? Billig, og kvaliteten deretter også? Lenke til kommentar
tobn Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Gleder meg fryktelig mye til ikveld. Tror og håper på en knepen seier til Vikings, der Percy Harvin blir jokeren. Akkurat samme følelsen. Blir så jævlig bra! En kompis har Viasat Sport, så har en bra natt i vente. NFL, øl og pizza. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Null jobb, null skole = NFL!!! I tillegg har jeg tre starters på fantasylaget mitt i aksjon i natt. Blir bra Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Heldig du MartinF. Har sovet 4-5 timer idag, for å holde meg våken ikveld og for å være nokså opplagt på skolen imorgen. Men kjenner magen kribler, blir min første sesong som viking fan og NFL fan! Og tobn, det hørtes herlig ut. Bytter ut ølet med kaffe jeg! Nå er det bare 4 og en halv time igjen, dette blir KONGE. Endret 9. september 2010 av Stinson Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) FU folkens. Jeg sitter her med et lass lekser. Eneste fantasyspilleren min er heldigvis Garret Hartley. Endret 10. september 2010 av Attityd Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 KICKOFF!!! 1 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Faen, ser dårlig ut for Vikings nå. Se der ja, tapte vi vår første match. Stillingen ble 14-9 til Saints. Endret 10. september 2010 av Stinson Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Gleder meg til søndagen og Cowboys-Redskins. Satser på at det ender slik det gjorde på 1800-tallet. Seier til Cowboyene. Edit: Ser at ''titelholder''Saints vant sin første kamp. Endret 10. september 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tobn Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ja var vel et ganske rettferdig resultat. Var ikke en kamp å rope hurra etter, men konge å være igang. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Kjedelig kamp når man forventer seg et offensivt fyrverkeri. Favre var altfor treg i dag. Krutt i armen, men treg release. Kunne fort hatt flere enn 1 INT. Fortjent seier til New Orleans, selv om kickeren deres fort kunne ha kostet de kampen, tror han må ha vært på Bourbon Street i går kveld... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Da var det å se frem til Redskinskampen på Søndag Lenke til kommentar
Requi Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Endelig har NRK begynt å skjønne interessen for sporten her i landet. Gleder meg til søndag. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Noen som har prøvd seg på Quickhit her? NFL sitt tror jeg. Mista fort interessen for det. Edit: Gotta love high-def slow-motion:) http://www.youtube.com/watch?v=UUV4YKbiVxQ Endret 10. september 2010 av Toska92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Nrk2 viser Packers-Green Bay Packers på søndag. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Say what? Packers mot Green bay packers? Du mener vel Packers mot Eagles. Sendetid tror jeg forøvrig er klokken 22:00, stemmer det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Hehe, liten fredagsleif der. Ja, stemmer nok det ja. Viser NRK flere kamper? Vet de har kjøpt rettigheten til Superbowl og en av åpningskampene, men kommer det mer? Et semirelevant spørsmål: Er Madden 11 noe tess? Har Madden 09, skippet elegant over Madden 10. Endret 10. september 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Herlig NRK! Håper det kommer mer utover høsten. Danielzu: Jeg har hatt Madden 11 en liten uke nå snart og jeg syns det er kanon. Har ikke hatt noe am.fotball-spill siden NCAA Football 09, så ble positivt overrasket. Anbefales fra meg ihvertfall. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Edit: Gotta love high-def slow-motion:) http://www.youtube.com/watch?v=UUV4YKbiVxQ Konge video. Spesielt pga "wake up" av Arcade Fire<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå