Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Schaub er en passningsmaskin og hadde sin beste sesong i fjor. Fjerten Leinart har ikke sjans på plassen hans, hvis ikke Schaub blir skadd da.

 

Over til college: Virginia Tech vs Boise State. Holy crap. Jeg har gledet meg til denne kampen i flere uker nå. ESPN har hypet denne kampen i mange mnd, og satan som den levde opp til forventningene. Det var som en VM-finale for Boise. Selv om de er ranket som nr 3, så klarte de å leve opp til forventningene, og det er ikke lett for et lag som er utenfor de store conferencene. De tar ledelsen 17-0, men begynner å gjøre personlige feil. Tech tar ledelsen. Satt og ristet hele siste quarter. Siste driven til Kellen Moore var Heismann-worthy. Clutch city. Boise State er for real. Satan jeg elsker denne sporten. FOR. EN. KAMP!!

 

Jeg kom hjem til siste quarter av VT kampen etter en 15 timers biltur. Vertsfamilien min her i USA har 3 unger og 2 svigersønner fra Virginia Tech, så er ingen tvil om hvem jeg heide på.

 

Så forøvrig ut til å være drøy stemning på FedEx field. Det måtte jo bare bli en syk kamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er svak for Boise State kun pga. banen deres, som er skikkelig badass i blått og oransje :D

 

Ang. Hokies så har de egentlig alt for enkel schedule, men greit nok. Kampen mot Georgia Tech kommer til å bli avgjørende. Muligens kampen mot Miami i Florida og. For Boise sin del, så skal det mye til for å gjenskape den ubeseirede sesongen de hadde i fjor, men tror de går på maks et tap. Kanskje mot Nevada, hvem vet? De har også en alt for enkel schedule btw.

Lenke til kommentar

Heldig du MartinF. Har sovet 4-5 timer idag, for å holde meg våken ikveld og for å være nokså opplagt på skolen imorgen. Men kjenner magen kribler, blir min første sesong som viking fan og NFL fan!

 

Og tobn, det hørtes herlig ut. Bytter ut ølet med kaffe jeg!

 

Nå er det bare 4 og en halv time igjen, dette blir KONGE. :w00t:

Endret av Stinson
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gleder meg til søndagen og Cowboys-Redskins.

 

Satser på at det ender slik det gjorde på 1800-tallet. Seier til Cowboyene. :D

 

Edit: Ser at ''titelholder''Saints vant sin første kamp. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hehe, liten fredagsleif der.

Ja, stemmer nok det ja.

 

Viser NRK flere kamper? Vet de har kjøpt rettigheten til Superbowl og en av åpningskampene, men kommer det mer?

 

Et semirelevant spørsmål: Er Madden 11 noe tess?

Har Madden 09, skippet elegant over Madden 10.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...