Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det spillet var en skuffelse. Innimellom fpr du ikke velge hva de skal gjøre (de hiver bare til fyrn bak, som begynner å løpe) med mindre du går inn i menyen og endrer game der, og det er tungvindt å gjøre hele tien. Innimellom hakker det (selvfølgeligakkurat i det du skal kaste), så du plutselig liggr der på bakken. I tillegg har du alt for lite kontroll på spillerne. Du styrer egentlig bare quarterbacken og han som løper med ballen, *etter* at spillet har tatt i mot for deg. Sikkert gøy om man vil være QB, men jeg syntes rett og slett det var litt lite spill.

Lenke til kommentar

Håper bare at Tony ''not a homo''Romo får en knallsesong i år.

 

Hadde en knallsesong i fjor :)

 

26-7 TD/INT

4483 passing yards

97.6 QB-rating (Romo har den tredje høyeste QB-ratingen i NFL-historien)

 

Hans beste sesong (Selv om han hadde ti flere TD-pass i 08). Han vant også sin første playoff-kamp, noe som jeg håper vil gjøre han enda sterkere mentalt i sesongen som kommer. NFC East er knallhard som alltid, og Cowboys er defending division champs. De har en av de verste schedulene i NFL i år, så jeg har ikke trua på post-season gitt.

Lenke til kommentar

Romo har jeg ingenting til overs for. Har aldri likt han, vet ikke helt hvorfor :p

 

Gleder meg til å se spesielt tre spillere denne sesongen, rookies altså. Sam Bradford og Ndamukong Suh, men også Demaryius Thomas fra Georgia Tech. Har sett han spille et par bra kamper, og tror han kan overraske. Selvfølgelig også Tim Tebow, men for some reason, så tror jeg han skuffer, dessverre.

 

College season er igang igjen da :D UGA møtte Louisiana-Lafayette hjemme i Athens, og Bulldogs valset over gjestene og vant tilslutt 55-7. Absolutt godkjent, men det er først og fremst kampene i SEC som teller, og 30. oktober kommer til å bli sesongens viktigste kamp, Florida - UGA. Forhåpentligvis står UGA med 8-0 ved inngangen til den kampen, og da er både SEC Championship gamen og BCS Championship game innen rekkevidde, men dessverre så tviler jeg på det skjer. Men må da være lov å håpe :dribble:

 

GO DAWGS!

Lenke til kommentar

Håper bare at Tony ''not a homo''Romo får en knallsesong i år.

 

Hadde en knallsesong i fjor :)

 

26-7 TD/INT

4483 passing yards

97.6 QB-rating (Romo har den tredje høyeste QB-ratingen i NFL-historien)

 

Hans beste sesong (Selv om han hadde ti flere TD-pass i 08). Han vant også sin første playoff-kamp, noe som jeg håper vil gjøre han enda sterkere mentalt i sesongen som kommer. NFC East er knallhard som alltid, og Cowboys er defending division champs. De har en av de verste schedulene i NFL i år, så jeg har ikke trua på post-season gitt.

 

Er ikke rart NFC east er hard naar Redskins er der. Eller ikke...

Lenke til kommentar

Håper bare at Tony ''not a homo''Romo får en knallsesong i år.

 

Hadde en knallsesong i fjor :)

 

26-7 TD/INT

4483 passing yards

97.6 QB-rating (Romo har den tredje høyeste QB-ratingen i NFL-historien)

 

Hans beste sesong (Selv om han hadde ti flere TD-pass i 08). Han vant også sin første playoff-kamp, noe som jeg håper vil gjøre han enda sterkere mentalt i sesongen som kommer. NFC East er knallhard som alltid, og Cowboys er defending division champs. De har en av de verste schedulene i NFL i år, så jeg har ikke trua på post-season gitt.

 

Er ikke rart NFC east er hard naar Redskins er der. Eller ikke...

 

Hahahaha :)

 

Skins er sterkere enn på lenge. Ny coach. Og McNabb har fortsatt en forbanna god arm.. Vi møter de Sunday Night i Maryland. Brutal kamp å starte med. To lag som hater hverandre som pesten.

Lenke til kommentar

Har ikke helt tro på Redskins, men jeg gleder meg stort til sesongstart. Flere viktige spillere er dog noget gamle, og det ryktes at eieren er utålmodig og driver og blander seg inn i overganger, og bidrar til å hente spillere som i verste fall er over toppen. Min oppfatning er at Redskins snart befinner seg på et vinn eller forsvinn stadium.

 

Btw får vi håpe Leinart ikke starter da, har nemlig Schaub som QB i en Yahoo fantasy league jeg er med i.

Lenke til kommentar

Schaub er en passningsmaskin og hadde sin beste sesong i fjor. Fjerten Leinart har ikke sjans på plassen hans, hvis ikke Schaub blir skadd da.

 

Over til college: Virginia Tech vs Boise State. Holy crap. Jeg har gledet meg til denne kampen i flere uker nå. ESPN har hypet denne kampen i mange mnd, og satan som den levde opp til forventningene. Det var som en VM-finale for Boise. Selv om de er ranket som nr 3, så klarte de å leve opp til forventningene, og det er ikke lett for et lag som er utenfor de store conferencene. De tar ledelsen 17-0, men begynner å gjøre personlige feil. Tech tar ledelsen. Satt og ristet hele siste quarter. Siste driven til Kellen Moore var Heismann-worthy. Clutch city. Boise State er for real. Satan jeg elsker denne sporten. FOR. EN. KAMP!!

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...