Runningback Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har desverre ikke tid nå. Befinner meg midt i de travle eksamen dagene. Så hadde vært fint om noen andre kunne tatt på seg oppgaven. Bare 6 lag i ligan og ser jeg. Hva vil skje om vi ikke får nok lag? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har akkuratt skarta med fotball konge sport! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har desverre ikke tid nå. Befinner meg midt i de travle eksamen dagene. Så hadde vært fint om noen andre kunne tatt på seg oppgaven. Men du har tid til å være på forumeth her? Tar jo bare 1 minutt å melde seg inn. Draften er jo ikke før i juli (i gruppen vår). Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Er allerede i vår liga. Laget mitt heter Texas Massacres. Men det jeg ikke har tid til er å lage en ny tråd, for ligaen. Så hadde vært kjekt om noen andre kunne ha gjort det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Åja, sånn ja.. Haha Sorry, trodde du ikke hadde tid til å melde deg inn, og ville ha hjelp til det. My bad. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hehe, dont worry . Jeg tok meg tid og opprettet en tråd for vår fantasy league. Den finner du HER Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Flott at du tok deg tid. Virker ikke som systemet er veldig smart lagt opp, og så langt ser det ut som man faktisk må fylle opp ligaen. Håper jeg har oversett motstridende informasjon, da jeg kun valgte 20 lag for å gi alle en mulighet til å bli med. Regnet med at den justerte seg automatisk etter antall påmeldte etter hvert. Lenke til kommentar
colert Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg kommer nok til å bli med på fantasy football. Kan noen legge ut navnet på ligaen som dere har opprettet slik at jeg kan bli med? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1235733 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Go Ohio State ! (college football) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Glem det... UGA er det eneste som teller Lenke til kommentar
tobn Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ny fantasy liga startet. INFO Lenke til kommentar
colert Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Bra tobn, og i kveld starter preseason! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Glem det... UGA er det eneste som teller evt VT Preseason game på Tv snart, go Redskins! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Noen som har Madden 10 til 360 som er interessert i en coop-kamp eller to? Holder på å skaffe meg alle achievements, og ikke pokker om jeg gidder å spille coop sammen med en random amerikaner. På tross av noen års erfaring nå er jeg nok latterlig dårlig i forhold til de aller fleste fra statene. Da ble det fullt Season Pass på meg i år også gitt. Endret 13. august 2010 av Atald Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Gleder meg til årets sesong! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ser dere kamper på live streaming på nett? Gleder meg til NCAA Football 11 kommer i postkassa:) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Masse pre season på TV for tiden. Dessverre ser det ut til at Redskins kommer til å suge i år også, med mindre old man Donovan McNabb tryller frem noe helt spesielt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Har bestilt Madden NFL 11 nå. Har ikke kjøpt et Madden-spill siden NFL 08, så blir godt å se hvor mye nytt de har fått til siden da. Har flere NCAA Football, både 08 og 09, men det og Madden er helt forskjellige spill, så kan ikke sammenligne dem. Gleder meg! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Sitter å ser på Seahawks - Vikings nå. Er i midt pausen. Tony Gerhardt og Darius Reynaud har imponert meg. Brett Favre virker kanskje litt rusten, men har ikke vært dårlig eller. Men hva kan man forvente, han har vel vært på training camp i knapt 10 dager? Stillingen til half time er 10-10. Peterson kjørte en 20-30 yards raid TD, og Longwell er sikker som banken på field kicks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå