Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har desverre ikke tid nå. Befinner meg midt i de travle eksamen dagene. Så hadde vært fint om noen andre kunne tatt på seg oppgaven.

Men du har tid til å være på forumeth her? Tar jo bare 1 minutt å melde seg inn. Draften er jo ikke før i juli (i gruppen vår).

Lenke til kommentar

Flott at du tok deg tid. :)

 

Virker ikke som systemet er veldig smart lagt opp, og så langt ser det ut som man faktisk må fylle opp ligaen. Håper jeg har oversett motstridende informasjon, da jeg kun valgte 20 lag for å gi alle en mulighet til å bli med. Regnet med at den justerte seg automatisk etter antall påmeldte etter hvert.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som har Madden 10 til 360 som er interessert i en coop-kamp eller to? Holder på å skaffe meg alle achievements, og ikke pokker om jeg gidder å spille coop sammen med en random amerikaner. På tross av noen års erfaring nå er jeg nok latterlig dårlig i forhold til de aller fleste fra statene.

 

Da ble det fullt Season Pass på meg i år også gitt. :)

Endret av Atald
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sitter å ser på Seahawks - Vikings nå. Er i midt pausen. Tony Gerhardt og Darius Reynaud har imponert meg. Brett Favre virker kanskje litt rusten, men har ikke vært dårlig eller. Men hva kan man forvente, han har vel vært på training camp i knapt 10 dager?

 

Stillingen til half time er 10-10. Peterson kjørte en 20-30 yards raid TD, og Longwell er sikker som banken på field kicks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...