Requi Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Noen her som har erfaring med denne siden? http://www.made-in-china.com/showroom/coco-pelly/product-detailEMqJkLcoJUWY/China-12-Brady-Team-New-England-Patriots-Dark-Blue-White-Football-Jerseys.html Virker som de selger jersey's for $20 (Unit price/payment: 20USD) Står at de er "Made in Korea", noe som Reebok sine NFL approved jerseys også er. Kan disse være de samme, bare til en lavere pris? :O Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) hvem er med på fantasy i år? Kan lage en egen liga for oss som er interesserte på diskusjon.no. Gidder ikke lage noe før jeg vet om noen er med, og da kan vi finne ut hvilke 'settings' vi skal bruke: LEAGUE SETTINGS Divisions Leave all teams in one division of divide a league into up to 4 divisions (NFL.com Default is No Divisions) Playoffs The Fantasy Playoffs determine a league champion. Select the weeks preferred and number of teams for your league's Fantasy Playoffs. (NFL.com Default Playoffs are in Weeks 15 and 16, with 4 Teams) Teams Include between 4-20 teams (even numbers only) in a league. (NFL.com Default is 10 teams) Hadde vært artig hvis noen som er over middels interessert hadde blitt med. Endret 3. juni 2010 av tobn Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Skjønte ikke helt. Skal vi velge oss et lag? Tipping liksom? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Nei, fantasy. Kinda like managerspillene til TV2 osv. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 At man velger spillere osv? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Er med jeg og. Skal bare sette meg inn i årets draft osv. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det som er artig er at ingen har samme spillere, også kan man trade osv.. Hadde vært kult å hatt live draft, når vi skal velge spiller også! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg fikser en fantasy-liga straks sammen med en kamerat, så da har dere som har meldt interesse for det å melde dere opp. Ønsker til oppsett? Playoffs eller ikke? Live draft? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Ja og ja. Jeg er med, og jeg skal vinne... Sannsynligvis ikke, men i'll try! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 http://fantasy.nfl.com/league/14601 Passord: nodiskusjon Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Hvor finner jeg join-knappen? Jeg har lett i flere minutter nå Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Mulig jeg er litt blonde, men hvordan joiner jeg ligan? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jeg fant, jeg fant. Gå hit: http://fantasy.nfl.com/registration/privateleaguejoin og fyll inn 14601 som ID og Passord: nodiskusjon Endret 6. juni 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Der ja. Da var jeg også med! Laget mitt heter: Texas Massacres Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Herlig tiltak. Skal fikse det i morgen. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hva med å lage en egen tråd for fantasy ligan?, så slipper vi å spamme denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå