Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kjøp Gamepass HD. Strålende tilbud som gjør at man kan se kampene på noe mer fornuftige tidspunkter. :)

 

Gamepass fungerer bra? Så langt har jeg stort sett bare sett kamper via streaming. Like irriterende dårlig kvalitet hver gang.

 

Vet dere forøvrig om det er noen puber i Oslo som viser NFL-kamper?

Lenke til kommentar

Har fungert flott her, med unntak av kveldskampene de to første ukene, men da kunne man fylle ut et skjema og få refundert penger. Kom tilbake på konto i løpet av en ukes tid så vidt jeg kan huske. Ellers har jeg sett på kamper både live og i opptak med reklamen fjernet og begge har fungert strålende.

Lenke til kommentar

Fungerer i Norge, men ikke i USA, Canada og en drøss andre land hvor det er eklsusive tv-avtaler.

 

Det som startet som sympati for Lions har utviklet seg, spesielt etter den dramatiske kampen mot Browns i fjorårets sesong, til noe mer. Lions er helt klart laget mitt. Romkameraten holder med Panthers, da han har bodd i Carolina. Har en annen kamerat som iallfall var Packers-tilhenger.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Takk skal du ha! Spørs om det ikke blir en slik løsning på meg i år.

 

Lions vet jeg i grunn lite om annet enn at de er i NFC North. Hehe. Hvordan gikk draftingen i år?

 

Selv har jeg, av nokså barnslige årsaker, valgt å tilslutte meg Raider Nation. Kan bli litt problematisk dersom jeg noensinne skulle få tatt turen innom Coliseum da jeg frykter en mannevond pirat kan komme til å spise meg hel. Føler meg litt all sad and lonely hver gang jeg tar på meg Raiders-skjorten min. Hadde jeg vært i USA ville jeg i det minste ha fått stygge blikk. Her i Norge møter jeg dessverre sjelden andre som ser på NFL. Har en kompis som holder med Seahawks, og dét er vel det. Forsåvidt litt heldig ettersom Raiders møter Seahawks både i preseason og regular season i år :)

Lenke til kommentar

Sorry for den Martin F.

 

Laget mitt er Patriots i og med at jeg startet og følge med NFL etter Super Bowl XXII. Valget var Pats eller Giants, så da ble det Pats. Liker også Lions og det ble mer og mer sympati etter den forferdelige sesongen for to år siden.

 

Angående trøyer, så tror jeg du ikke kan få kjøpt de i Norge. Bestilte min fra nfl.com, og som Dynemonsteret sier, det ble dyrt med frakt, men vel verdt pengene.

Lenke til kommentar

For øyeblikket blir det 959,- + postens fortollingsgebyr på litt over hundrelappen.

 

Til sammenligning kjøpte jeg en Rivers-jersey i samme stoff på Ebay som jeg betalte 205,- for. Den var riktignok brukt, men det kan ikke ha vært mer enn et par-tre ganger. Man kan også få brand new sewn jerseys til godt under 600 om man bare finner den rette selgeren der.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

For øyeblikket blir det 959,- + postens fortollingsgebyr på litt over hundrelappen.

 

Til sammenligning kjøpte jeg en Rivers-jersey i samme stoff på Ebay som jeg betalte 205,- for. Den var riktignok brukt, men det kan ikke ha vært mer enn et par-tre ganger. Man kan også få brand new sewn jerseys til godt under 600 om man bare finner den rette selgeren der.

Den til litt over 200 kroner, var det den totale prisen du betalte? Tenker jersey + shipping (+ eventuelt moms/toll, og hva er den på om en kjøper en jersey på eBay?)

 

Har sett for meg en Reebok-jersey til $30 på eBay, pluss $16 for shipping til Norge. Blir den totale prisen da $46, eller hva annet må man punge ut for, og hvor mye koster det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...