Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Hvilke lag er det som har den største historien i trofeer? Hvem er det som er regnet som de beste lagene i NFL? Hvem tror dere kommer til Superbowl neste år?

 

Selv har jeg fått sansen for Vikings, på grunn av Minnesota. Minnesota er jo den staten med flest norsk ættede folk. Hvor gode er Vikings?

 

Saints slo Vikings i semifinalen. :)

 

Green Bay Packers har vunnet flest mesterskap tror jeg, men jeg vet ikke hvordan status de har i ligaen. De er rivalene til Vikings.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke lag er det som har den største historien i trofeer?

Eneste jeg kan tenke på er vel Steelers, Cowboys og Patriots. Eller 49ers er vel også der. Tror de har vunnet 5 ganger?

 

Hvem er det som er regnet som de beste lagene i NFL?

Hmm, Colts, Patriots, Saints, Giants, Cowboys muligens.. Vanskelig å si.

 

Hvem tror dere kommer til Superbowl neste år?

Patriots og Saints/Falcons.

 

Hvor gode er Vikings?

De er veldig opp og ned. Har hatt en meget god sesong med Favre i år. Tviler på at neste sesong blir like bra, dessverre.

 

EDIT: Vet ikke hvorfor den her ble postet igjen. Møkkabrowser!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Hvilke lag er det som har den største historien i trofeer? Hvem er det som er regnet som de beste lagene i NFL? Hvem tror dere kommer til Superbowl neste år?

 

Selv har jeg fått sansen for Vikings, på grunn av Minnesota. Minnesota er jo den staten med flest norsk ættede folk. Hvor gode er Vikings?

 

Saints slo Vikings i semifinalen. :)

 

Green Bay Packers har vunnet flest mesterskap tror jeg, men jeg vet ikke hvordan status de har i ligaen. De er rivalene til Vikings.

Jeg oppfordrer til å sjekke Wikipedia eller andre oppslagsverk for slike enkle faktating.

 

Packers har vunnet SB tre ganger, Steelers har flest med seks seire med Cowboys og 49ers hakk i hæl med fem seire hver.

Lenke til kommentar
Dette kunne eg sikkert googla, men kvifor er Super Bowl i februar når serien starter i september?

 

Fordie sesongen blir avsluttet med sluttspill, altså nesten som en norsk cupfinale. Så nå er det "vinter" og til våren (hørsten) begynner serien igjen. If it made any sence.

Lenke til kommentar
Dette kunne eg sikkert googla, men kvifor er Super Bowl i februar når serien starter i september?

De spiller bare 16 kamper i grunnspillet og det er helt vanvittig mye skader, så de kan ikke holde på like lenge som med fotball/soccer. De to lagene som kommer til Super Bowl spiller tilsammen 20 kamper.

 

Grunnspillet starter i september, men det er 4 preseson games i august. Er bare en warm-up til serien starter, men kampene kan være gode der å, selv om det oftest er 2nd strings som spiller mesteparten av tiden.

 

For å se amerikansk fotball i Norge må du streame kampene eller skaffe deg viasat. Streaming kan du få på***. De sender streams i HD. Har ikke alle kampene, men det er artig å se forskjellige lag også.

 

Går ann å kjøpe Game Pass hos nfl.com. Tror du kan velge hvilke kamper du har lyst til å se der.

Endret av KVTL
Slettet fy fy stream
Lenke til kommentar

Om du kjøper Gamepass HD kan du se hvilken som helst kamp når du måtte ønske det. De første kampene på søndagene starter 19.00 norsk tid og kamptdspunkt nr 2 er 22.00 norsk tid, så det er absolutt mulig å se en eller to kamper live på søndagskvelden. Om man velger å se kamper on-demand så slippper man også reklamen, da pausene er klipt bort. Synes absolutt dette var verdt pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...