Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For en kamp! Fantastisk gjort av saints.

 

Det er vel litt for sent for å legge seg når man må opp igjen klokken 6? :p

Tror jeg holder meg våken og heller kjøper en 4pack med redbull eller hva faen i morgen.

 

hva skal jeg gjøre nå? :p

 

Holder meg også våken, står jo opp kvart over 6 om morgenen, to timer søvn gjør meg bare trøttere. Spill noe? Jeg tenker meg at jeg skal ta et par kamper på Madden nå iallefall. Herlighet så flott denne natta har vært, absolutt blant mine beste noensinne.

Lenke til kommentar

Mye nye fjes her nå. Men uansett gratulerer til Saints. Fortjent.

Manning skuffet meg i 4th quarter, mens Brees hadde en nærmest perfekt kamp.

Saints spilte artig fotball, gambla hardt og hadde marginene på sin side. Nok en gang gratulerer New Orleans.

 

All ære til NRK og, dog synes jeg det var varierende kvalitet i studio. Irriterte meg grenseløst da de halvveis sa at kampen var avgjort når Colts gikk opp til 10 - 0. Ellers et par ganger de dreit seg ut på regler osv, men gjaldt selvsagt ikke alle.

 

Cardinals til Superbowl 2011!

Endret av tobn
Lenke til kommentar
Finnes det egentlig noen svarte QBs i NFL?

- Josh Freeman (starter, Tampa Bay Buccaneers)

- Byron Leftwich (2nd string, Buccaneers)

- Josh Johnson (3rd string, Buccaneers)

- Pat White (2nd/3rd string, Miami Dolphins)

- Donovan McNabb (starter, Philadelphia Eagles)

- Michael Vick (2nd string, Eagles)

- Nate Davis (3rd string, San Francisco 49ers)

- David Garrard (starter, Jacksonville Jaguars)

- Daunte Culpepper (2nd string, Detroit Lions)

- JaMarcus Russel (2nd string, Oakland Raiders)

- Troy Smith (2nd string, Baltimore Ravens)

- Jason Campbell (starter, Washington Redskins)

- Seneca Wallace (2nd string, Seattle Seahawks)

- Dennis Dixon (2nd/3rd string, Pittsburgh Steelers)

- Vince Young (starter, Tennesse Titans)

- Tarvaris Jackson (2nd string, Minnesota Vikings)

 

Tror det var de aller fleste.

 

Forresten god stemning på Three Lions i kveld, spesielt med tanke på at stort sett alle som var der holdt med Saints. Øl, buffalo wings og Saints-seier. Perfekt.

 

Har et håp om å få se Detroit Lions på Three Lions i Super Bowl neste år, men jeg innser at det ikke kommer til å skje.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Fikk med meg Super Bowl igår jeg også, til noe jeg mistenker er damas store ergelse som lå i senga ved siden av meg :p Sett et par college kamper på ESPN før, og spillt Madden i noen ti talls timer, så vet litt hva det går ut på ifra før. Fantastisk kamp må jeg si, kan ikke si jeg heier på noen spesielle, men følelsene gikk jo litt mot Saints mtp. underdog og Kathrina :)

 

Veldig bra sending av NRK må jeg si, fint de skjønner at Ola Nordmann ikke kan så mye regler og plays og slikt :) Likte veldig godt hvordan de brukte reklamepausene til å forklare etterhvert som det gikk.

Har det kommet noen seertall om hvor mange som så på NRK enda?

Lenke til kommentar
Har et håp om å få se Detroit Lions på Three Lions i Super Bowl neste år, men jeg innser at det ikke kommer til å skje.

Er du Lions fan? Ikke mange av dem rundt omking.

Kan nok ikke si at jeg er en ordentlig fan, men har helt klart sympatier for Lions, ja.

Kult. Er Pats fan, men heier på Lions i NFC.

 

Attityd:

Her kan du ta en quizz som viser deg hvilket lag so "passer" deg. Eller så kan du bare ta å putte pekefingeren på et helt tilfeldig lag i en av divisjonene.

Lenke til kommentar

Dagen derpå er alltid dagen for å se igjennom årets reklamer, og jeg har funnet frem et knippe reklamer som er mine favoritter.

  • House of Bud Light - Budweiser har alltid gode SB reklamer, og i år som tidligere er det Bud Light reklamene som fenger mest. Denne og den under er rett og slett fantastiske!
  • Bud Light auto-tune
  • eTrade - eTrade-reklamene begynner å bli litt oppbrukt, men småler litt av denne uansett.
  • Volkswagen - Ikke så morsom i utgangspunktet, men litt artig vri på slutten.
  • KGB - Sær, men utrolig morsom reklame
  • Doritos - Fantastisk kommentar fra ungen.
  • Go Daddy.com - Reklamene til Go Daddy er boring, men Danica Patrick er digg :love:

Hvordan har dere blitt tilhengere av de forsjellige lagene?

Startet med at jeg spilte NFL Fever 2003 på min X-box og helt tilfeldig endte opp med New England Patriots. Så de er mine soleklare favoritter i AFC. I NFC er Atlanta Falcons favorittene, siden jeg bodde i Georgia i fjor og var tett på Falcons-fansen.

 

Så sånn sett så var begge lagene i går rivaler av mine favorittlag, men syns Saints har vært fantastisk i år, og de fortjente virkelig seieren. All honnør til Brees og Co.

Lenke til kommentar
Hvilke lag er det som har den største historien i trofeer?

Eneste jeg kan tenke på er vel Steelers, Cowboys og Patriots. Eller 49ers er vel også der. Tror de har vunnet 5 ganger?

 

Hvem er det som er regnet som de beste lagene i NFL?

Hmm, Colts, Patriots, Saints, Giants, Cowboys muligens.. Vanskelig å si.

 

Hvem tror dere kommer til Superbowl neste år?

Patriots og Saints/Falcons.

 

Hvor gode er Vikings?

De er veldig opp og ned. Har hatt en meget god sesong med Favre i år. Tviler på at neste sesong blir like bra, dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...