Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

La oss heie på en gjeng footballers som brukte hele skoletida på å mobbe nerder (iflg amerikanske ungdomsfilmer). Yayy.
Funfact: Jeg så en undersøkelse i går som viste at en tredjedel av college-fotballspillere som svarte på en undersøkelse har hatt minst en homoseksuell opplevelse.

 

 

---------

 

Ellers: Gratulerer til saints.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første gangen jeg har sett en amerikansk footballkamp faktisk. Nå er jo Super Bowl kremen av det hele, så jeg regner ikke med at hver kamp er som denne, langt der i fra, men jeg er veldig fornøyd med det jeg så. Ting går hurtig, og reglene er enkle å sette seg inn i.

 

Sitter igjen med et veldig positivt inntrykk ihvertfall! :)

Lenke til kommentar

Men hvorfor har disse fotballgutta fått så dårlig rykte da? Det er jo utallige filmer der de kjekke fotballkarene er de kvalmeste ekleste drittsekkene. Helt ubegrunnet? Hvorfor finner de seg i å alltid være villains? I revenge of the Nerds, hvem var "de onde"? Fotballfolk.

 

Btw, ingen andre i verden spiller vel mot lagene i USA heller? Så det blir et merkelig utsagn. Stavanger Tigers spiller neppe mot Jets i nær fremtid.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Men hvorfor har disse fotballgutta fått så dårlig rykte da? Det er jo utallige filmer der de kjekke fotballkarene er de kvalmeste ekleste drittsekkene. Helt ubegrunnet? Hvorfor finner de seg i å alltid være villains? I revenge of the Nerds, hvem var "de onde"? Fotballfolk.

 

Btw, ingen andre i verden spiller vel mot lagene i USA heller? Så det blir et merkelig utsagn. Stavanger Tigers spiller neppe mot Jets i nær fremtid.

 

Slik er det ofte i Norge og mange andre plasser og. De som er "kule", gode i fotball (soccer) osv har jo en tendens til å tru seg. La oss boikotte fotball VM.

Lenke til kommentar
Men hvorfor har disse fotballgutta fått så dårlig rykte da? Det er jo utallige filmer der de kjekke fotballkarene er de kvalmeste ekleste drittsekkene. Helt ubegrunnet? Hvorfor finner de seg i å alltid være villains? I revenge of the Nerds, hvem var "de onde"? Fotballfolk.

Er vel litt jantelov i Am.film? De hylles jo som guder.

 

Ja, så kan han invitere MTV hjem til sin 200000m2 "crib" og vise frem alle bilene sine.

If you have it, flaunt it.

Lenke til kommentar
Ja de får sikkert noen nye dyre biler i garasjene sine nå.

 

Du høres utrolig sjalu ut, disse folka har jobbet hardere for å komme dit de er i dag enn noen du kjenner, overbetalt? Det er alle i slike sporter egentlig.

 

Forresten er vel alltid de kule "Villains" i film og nerdene "the good guys", kanskje bør du komme deg ut og se litt i stedet.

 

Once again bitches, WHO DAT?!?!

 

Stort for New Orleans unner de det virkelig.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...