L4r5 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 La oss heie på en gjeng footballers som brukte hele skoletida på å mobbe nerder (iflg amerikanske ungdomsfilmer). Yayy.Funfact: Jeg så en undersøkelse i går som viste at en tredjedel av college-fotballspillere som svarte på en undersøkelse har hatt minst en homoseksuell opplevelse. --------- Ellers: Gratulerer til saints. Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er så rart at kommentatoren sier "And they will be world champions of NFL"..når det er en amerikansk liga. Kanskje fordi at det er den beste ligaen i verden, og ingen kommer til å slå det laget som vinner Super Bowl... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Er det sånn? Nei. Lenke til kommentar
tlle Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Mmmh elsket interceptionen til saints Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Første gangen jeg har sett en amerikansk footballkamp faktisk. Nå er jo Super Bowl kremen av det hele, så jeg regner ikke med at hver kamp er som denne, langt der i fra, men jeg er veldig fornøyd med det jeg så. Ting går hurtig, og reglene er enkle å sette seg inn i. Sitter igjen med et veldig positivt inntrykk ihvertfall! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Men hvorfor har disse fotballgutta fått så dårlig rykte da? Det er jo utallige filmer der de kjekke fotballkarene er de kvalmeste ekleste drittsekkene. Helt ubegrunnet? Hvorfor finner de seg i å alltid være villains? I revenge of the Nerds, hvem var "de onde"? Fotballfolk. Btw, ingen andre i verden spiller vel mot lagene i USA heller? Så det blir et merkelig utsagn. Stavanger Tigers spiller neppe mot Jets i nær fremtid. Endret 8. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kreds til Saints HC Payton for glimrende playcalling. Og Drew Brees tok i kveld steget opp med de store, kanskje beste armen i ligaen. Glimrende med onside kick og challenge på two point convertion på KRITISKE punkt i kampen. Tredje glimrende SB på rad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Brees kommer nok til å raske med seg MVP-titelen iår ja, fortjent sådan. Drømmesesong Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Men hvorfor har disse fotballgutta fått så dårlig rykte da? Det er jo utallige filmer der de kjekke fotballkarene er de kvalmeste ekleste drittsekkene. Helt ubegrunnet? Hvorfor finner de seg i å alltid være villains? I revenge of the Nerds, hvem var "de onde"? Fotballfolk. Btw, ingen andre i verden spiller vel mot lagene i USA heller? Så det blir et merkelig utsagn. Stavanger Tigers spiller neppe mot Jets i nær fremtid. Slik er det ofte i Norge og mange andre plasser og. De som er "kule", gode i fotball (soccer) osv har jo en tendens til å tru seg. La oss boikotte fotball VM. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja, så kan han invitere MTV hjem til sin 200000m2 "crib" og vise frem alle bilene sine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Men hvorfor har disse fotballgutta fått så dårlig rykte da? Det er jo utallige filmer der de kjekke fotballkarene er de kvalmeste ekleste drittsekkene. Helt ubegrunnet? Hvorfor finner de seg i å alltid være villains? I revenge of the Nerds, hvem var "de onde"? Fotballfolk. Er vel litt jantelov i Am.film? De hylles jo som guder. Ja, så kan han invitere MTV hjem til sin 200000m2 "crib" og vise frem alle bilene sine. If you have it, flaunt it. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Etter å ha sett Superbowl har jeg virkelig fått øyene opp for denne fantastiske sporten. Blir vel å fortsette å følge med Saints i AFC. Holder en knapp på Vikings i NFC. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja de får sikkert noen nye dyre biler i garasjene sine nå. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvis jeg skal begynne å sette meg inn i noen lag, så må jeg si at Vikings høres spennende ut, siden de referer til den skandinavisk-amerikanske kulturen der. Flotte feirebilder nå, ja. Veldig kult å se på. Nei, all kredz til NRK1 for å sende Super Bowl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja de får sikkert noen nye dyre biler i garasjene sine nå. Jealous much? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Ja de får sikkert noen nye dyre biler i garasjene sine nå. Du høres utrolig sjalu ut, disse folka har jobbet hardere for å komme dit de er i dag enn noen du kjenner, overbetalt? Det er alle i slike sporter egentlig. Forresten er vel alltid de kule "Villains" i film og nerdene "the good guys", kanskje bør du komme deg ut og se litt i stedet. Once again bitches, WHO DAT?!?! Stort for New Orleans unner de det virkelig. Endret 8. februar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Credz til NRK for en fin sending. God natt og takk for i kveld! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Credz til NRK for en fin sending. God natt og takk for i kveld! +1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Credz til NRK ja, samt at de ikke fikk tullinger som f.eks Karl Petter Løken, Nils Johan Semb eller Dan ''freaken'' Eggen inn i studio. Vuderer sterkt å fyre av Madden nå,men ak, må skrive oppgave. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Credz til NRK ja, samt at de ikke fikk tullinger som f.eks Karl Petter Løken, Nils Johan Semb eller Dan ''freaken'' Eggen inn i studio. Vuderer sterkt å fyre av Madden nå,men ak, må skrive oppgave. Hei, Danielzugutten. Madden med meg nå, gutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå