vad Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Onside kick mot forberedt forsvar er vel ikke det vanligste. Snakker vi 1 av 10? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Jeg slo akkurat på..de klarer jo å få 1 minutt til å vare 10 minutter..i don't get this De går jo bare rundt..også tryner. Og går en stund til. Også tjener de 100 mill hver så ingen tør å skade hverandre. Endret 8. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Jævli morro. Jeg er sel Cowboys-fan, Jøss,vi heier på samme lag. Dette smaker nok meget godt for Louisiana Jøss, den kom uventet. Seieren over Eagles i wildcard er et av året høydepunkt for meg. Romo var clutch og vi vant endelig en playoffkamp etter seks-syv strake tap Må si jeg er fornøyd med den nye stadion. WHO DAT? The winner, that's who. Endret 8. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Da vant Saints Lenke til kommentar
vad Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Oh when the Saints! Oh when the Saints, oh when the Saints go marchin' in! Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 håhåhååh der vant saints <3 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Saints win! Morro, da var det avgjort! Og jeg vil gjerne ha litt kudos for at mente at det kom til å bli en jevn finale, og ingen klar Colts-seier Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Er så rart at kommentatoren sier "And they will be world champions of NFL"..når det er en amerikansk liga. Endret 8. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Saints win! Morro, da var det avgjort! Og jeg vil gjerne ha litt kudos for at mente at det kom til å bli en jevn finale, og ingen klar Colts-seier Kudos, NK! Glad i deg WHO DAT! WHO DAT! SAINTS! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Herlig at omtrent alle mine spådommer gikk inn idag - 355,- inn på konto - Tippet det måtte komme en interception - Tippet TD, fail drive, run the clock, SB win! Jadda - Brees tar MVP tipper jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 La oss heie på en gjeng footballers som brukte hele skoletida på å mobbe nerder (iflg amerikanske ungdomsfilmer). Yayy. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Da har jeg sett det som skal være det største innen sport i USA. Og det var ikke interessant i det hele tatt, men greit å få med seg. God natt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Nerder er jo til for å mobbes i skoletiden () Endret 8. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det skal dog presiseres at jeg tippet trepoeng Colts-seier, men glad jeg tok feil Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kudos til NoghtKeeper for å ha tippet riktig. Bra for New Orleans som by at de klarte å vinne Super Bowl. Synd at sesongen er over, men det er ikke altfor lenge til draften. Håper på Pats i Super Bowl neste år. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Herlig: http://grab.by/2gmd Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fotballspillere har jo ALLTID vært badguys og drittsekker og blærete eklinger i alle high school komedier og dramafilmer..hvorfor det egentlig? Er det sånn? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 La oss heie på en gjeng footballers som brukte hele skoletida på å mobbe nerder (iflg amerikanske ungdomsfilmer). Yayy. Liker du ikke/Skjønner du ikke amerikansk fotball så hold deg ihvertfall borte en natt som dette. Du er tilgitt for å ha tippet Colts, trodde selv Manning skulle dra det i land, men jeg er i ekstaste nå. WHO DAT?!?! Elsker det her, EpisK kveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå