Jonas2k Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Tror også mest på Chiefs, synes ikke 49ers har imponert så voldsomt i playoffs Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Gleder meg til i natt! Gamepass i boks for 10 kr i år også. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar iGlenn skrev (11 minutter siden): Gleder meg til i natt! Gamepass i boks for 10 kr i år også. Any skin in the game? If so, which team? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. februar Forfatter Del Skrevet 11. februar Har KC i dag fordi svigers er fan. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar 26 minutes ago, jjkoggan said: Any skin in the game? If so, which team? Bryr meg ikke så veldig om hvem som vinner, men håper litt på Chiefs. Var gøy å se på dem i fjor! Håper det blir en thriller frem til slutten i alle fall! Hvilket av lagene håper du stikker av med seieren? Vet du bor (evt bodde) i USA, har du noe lag du holder med? Jeg ser bare super bowl hvert år og ser aldri noe ellers så blir litt vanskelig å heie på et spesifikt lag Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar iGlenn skrev (5 minutter siden): Bryr meg ikke så veldig om hvem som vinner, men håper litt på Chiefs. Var gøy å se på dem i fjor! Håper det blir en thriller frem til slutten i alle fall! Hvilket av lagene håper du stikker av med seieren? Vet du bor (evt bodde) i USA, har du noe lag du holder med? Jeg ser bare super bowl hvert år og ser aldri noe ellers så blir litt vanskelig å heie på et spesifikt lag Jeg bor i Ohio og er en Bengals fan mer eller mindre men også Detroit Lions fordi jeg bodde også i Michigan Jeg vil at San Francisco vinner bare fordi det blir kjedelig når et lag dominerer i en liga med mindre det er «mitt lag». Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Okei. Ja for min del spille det ikke så stor rolle. Håper bare det blir spennende! Da er vi i gang! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Hvorfor valgte Chiefs å sparke ballen nå nettopp fremfor å prøve på 4 yards attempt? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. februar Forfatter Del Skrevet 12. februar Lami skrev (8 minutter siden): Hvorfor valgte Chiefs å sparke ballen nå nettopp fremfor å prøve på 4 yards attempt? På 4th down? Fordi hvis de ikke hadcde klart det, så hadde Niners tatt over "on down" og fått ballen der den var på banen. Da er det bedre å sparke den lengst mulig unna. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar (endret) Men hvorfor ikke prøve slik at du kan evnt få 4 nye attempts? Veldig lite av det foreløpig. Endret 12. februar av Lami Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. februar Forfatter Del Skrevet 12. februar Lami skrev (14 minutter siden): Men hvorfor ikke prøve slik at du kan evnt få 4 nye attempts? Veldig lite av det foreløpig. Fordi hvis de ikke hadde fått 1st down så får Niners en mye kortere vei til endzone. Sjeldent at man er så fryktelig offensiv tidlig i en match, så punt er riktig. 1 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Takk for svar! Gleder meg til halftime showet nå Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Syns pauseshowet var litt meh i år. Lite action på banen også i år syns jeg. Få lange passes, lite mål osv Kan bli spennende på slutten da Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Synes lyden var merkelig jeg as. go Chiefs Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Lenge siden jeg har sett overtime i SB! Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Ja, har vel bare skjedd én gang før sto det på Twitter, og det var i 2017. For en thriller det ble. Gratulerer til Chiefs! God natt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. februar Forfatter Del Skrevet 12. februar Deilig! Mecole Hardman da dere! Go Dawgs! Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Brukte NFL hall pass før, og forsøkte DAZN, men synes det er ganske elendig. Hva bruker dere for å se på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå