MartinF Skrevet 28. august 2018 Forfatter Del Skrevet 28. august 2018 Collegeballen har allerede tjuvstartet startet, NFL starter om en ukes tid. På tide å få litt aktivitet her igjen. Hva tror folket? Hvilke lag eller spiller overrasker? Jeg gleder meg som en unge til collegeball nå, litt mer ambivalent til NFL tbh. In other news, det er en QB som fortsatt er i high school som verdens feteste navn. General Booty. GENERAL. BOOTY! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 See opp for Anthony Miller. Kan bli en viktig del av et Bears offense som endelig kan bli litt morro å se på. Står og faller på hvor god Trubisky kan være egentlig. https://www.youtube.com/watch?v=QZdHUgX5T90 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Tror oppriktig Miller kan være draftens beste receiver. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Er/var ikke et upopulært take det før draften. Anthony Miller blir bra han. Tror han, Dante Pettis, Christian Kirk og Michael Gallup får strålende rookie seasons. TreQuan Smith også om han får nok spilletid. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. august 2018 Forfatter Del Skrevet 29. august 2018 Litt biased, men jeg har tro på Ridley i år. Kommer til å få mye spilletid i Atlanta, og mye rom om lag fortsetter å doble opp på Juliio. Sammen med Kirk tror jeg de to er mest "NFL-ready" av årets WR draft class. Men Miller er jævlig spennende, definitivt. Ulempen hans er/kan være Trubisky som vi ikke helt vet kan få til oppe i Chicago. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Monsters of the Midway is back! Blir fort top 5 defense på Bears i år! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2018 (endret) Var på min andre NFL-match live idag. Falcons - Bucs, igjen. Må bare si det; Å se am. football live er utrolig oppskrytt. Grei stemning, men med mindre det er en avgjørende match ala Super Bowl, så hadde jeg valgt TVen ti av ti ganger tbh. Alt for mye av ingenting (TV timeouts, etc.). Hjemme kan jeg i det minste løpe på dass, eller spille Xbox, eller gjøre noe annet mens jeg ser match. Endret 15. oktober 2018 av MartinF Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Jeg har samme feeling når det gjelder F1. Man får med seg så alt for lite av det som skjer rundt om på banen ved å sitte i en sving i ene enden. Hjemme i sofaen er best. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 (endret) Hmm. Uenig egentlig. Har vært på 2 selv, begge Seattle Seahawks vs. New Orleans Saints. En av de var riktig nok en playoff kamp - og den andre var min første kamp, så kanskje ikke legit? I tillegg var det massivt trøkk på stadion og verdensrekorden for høyest lydnivå ble tatt. Uansett, synes det var god stemning. Har også vært på kamp i London, og det var imidlertid ganske dølt og kjedelig. Tamt. Så stemning på stadion har nok en del å si. Endret 18. oktober 2018 av Lyspaere Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2018 ✅ To seiere på rad. ✅ Seier på MNF. ✅ Gio som ble signert på tirsdag slår til med en 56-yarder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Noen som vet om Tennessee mot New England går på noen tv kanal i Norge idag? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Den går ikke på norsk tv, men gamepass er et must om man følger sporten fra Norge. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 gamepass.nfl.com. mulig det går noe på viaplay også? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Viaplay sender Bengals - Saints, Rams - Seahawks og Eagles - Cowboys Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Spent på hvem som evt. plukker opp "the forbidden fruit" Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Tipper ingen plukker han opp fra waivers mtp. alt tynet Redskins fikk for Reuben Foster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå