Jonas2k Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Drøy kamp i London så langt! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. september 2017 Forfatter Del Skrevet 24. september 2017 Oh my God! Jeg skjelver! Atlanta driter seg loddrett ut i Detroit, Lions kommer seg til mållinja og får ballen over linja. Dommer dømmer TD til Lions med under ti sek igjen. Den blir selvfølgelig reviewed og reprisen viser at kneet var nede, og han er ikke over linja. TDen ble overturned, 10 sek run off og Detroit har ikke mer tid igjen. Atlanta vinner! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Skjelver selv av Bears sin overtidsseier mot Steelers med et ikke-eksisterende passing game! Jordan Howard var ekstrem i dag, selv med en skadet skulder den siste delen av kampen. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Oh my God! Jeg skjelver! Atlanta driter seg loddrett ut i Detroit, Lions kommer seg til mållinja og får ballen over linja. Dommer dømmer TD til Lions med under ti sek igjen. Den blir selvfølgelig reviewed og reprisen viser at kneet var nede, og han er ikke over linja. TDen ble overturned, 10 sek run off og Detroit har ikke mer tid igjen. Atlanta vinner! Den reprisen viste vel ikke soleklar overturn? Synes det var rart at den der gikk deres vei.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. september 2017 Forfatter Del Skrevet 24. september 2017 Kneet var nede, hånd på skuldra, ballen ikke over linja. Helt riktig avgjørelse. Kjipt for Detroit, ja, men dommeren gjorde alt rett: Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Okei, det der var klarere enn hva jeg så. Det bildet der gjør det jo mye tydeligere. My bad! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. september 2017 Forfatter Del Skrevet 24. september 2017 Null stress. Du er ikke den eneste som ikke fikk med deg alt i den situasjonen der. Det Lions-fans ser ut til å være mest irritert over er at de ikke fikk en gratis stopp i klokka med 8 sek igjen... De hadde ingen timeouts igjen. Review siste 2 min vil gi en 10 sek runoff på klokka, reglene kunne ikke vært klarere. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 All aboard the hype train! Gleder meg noe enormt til mandag! Eller strengt talt tirsdag da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2017 About fucking time. Glennon er en grusom QB. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Indeed, vært elendig fra dag en. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Hahaah, WTF???! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Iowa State slår Oklahoma! Sesongens største upset so far! Georgia slå Vandy og bør gå opp til #4 neste uke. Herlig sesong! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2017 Ble tap på Michigan og, i en av de mest tragiske andreomgangene jeg har sett i en am. football-match noensinne. Michigan State slår erkerivalen i "The Big House"! AP pollen er ute og som forventet klatrer Georgia til #4. Penn State opp til #3: http://collegefootball.ap.org/poll Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Bears sin OC har vært forutsigbar hele kampen også plutselig dette: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) I går kveld tok Trevor Lawrence passing-rekorden til Deshaun Watson i Georgia for high school football. Han mangler nå bare noen få TDs for å ta den rekorden også. Gleder meg voldsomt til å se om han klarer å blir starter for Clemson neste år, eller om han blir benket. Fyren er helt vanvittig god! https://twitter.com/i/web/status/921561986013556736 Endret 21. oktober 2017 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Wow: Og Zeke er suspendert igjen. No news om han spiller til helgen. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Så ikke den komme også for et fjerde runde valg! Ryktes sterkt om Jarvis Landry også, hva i all verden holder Dolphins på med? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2017 Forfatter Del Skrevet 1. november 2017 https://www.cbssports.com/college-football/news/college-football-playoff-rankings-georgia-opens-at-no-1-notre-dame-at-no-3/ Ayyy! Første college football playoff rankingen ble sluppet i dag. Georgia #1! 1. Georgia (8-0) 2. Alabama (8-0) 3. Notre Dame (7-1) 4. Clemson (7-1) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2017 Forfatter Del Skrevet 19. november 2017 (endret) For drøyt to år siden skrev jeg et innlegg her om at skolen min hadde endelig fått et football-program, og jeg var tilstede på åpningskampen. Nå, i vår tredje sesong vant vi i dag vår første conference title! Utrolig stolt over hva vi har klart å få til på så kort tid. https://twitter.com/i/web/status/932006319875338240 Dette er FCS-ball, så _noen_ nivå under de fleste FBS-skolene, men det er fremdeles utrolig gøy å se på. Vi gikk inn i kampen i dag mot Monmouth hvor begge lag står med en 9-1 record og vi var ranket 21, Monmouth 23. En nervøs first half hvor begge scorte for fun, men i second half så var dem sjanseløs. Endte tilslutt 52-21 i favor KSU! Endret 19. november 2017 av MartinF 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå