makila Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg trekker tilbake ALT jeg sa om playcallingen til Sean Payton tidligere! Haha, det kan du da ikke gjøre... Å ikke gå for FG på 4th down var fortsatt idiotisk Saints is ON FIRE. Fortsetter det sånn her så blir det bra! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 QBen på high schoolen min var en dverglignende halvt afro-amerikansk og halvt hispanic fyr Slå den! Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 For en pass av Manning! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Colts tar nok tilbake ledelsen, men det er ihvertfall skikkelig kamp igjen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Skulle akkurat til å skrive at Manning får altfor god tid, og at det kom til å straffe seg, så løper Addai inn 6 poeng. Dårlig jobb av Saints, må presse Peyton mer. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Addai viser seg frem i dag, flott juking og spin av han. Nå får Bush vise hvem som er sjefen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Med tanke på type personar som spelar amerikansk fotball har NRK klart å finne ein ganske klein gjeng som ekspertpanel. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Haha, det kan du da ikke gjøre... Å ikke gå for FG på 4th down var fortsatt idiotisk Pft, "ha baller" heter det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Maskina mi hang seg rett etter touchdown. Har jeg gått glipp av noe mens jeg flytta meg inn på stua? Lenke til kommentar
vad Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Syntes 4th downen virka fornuftig, jeg. Med FD får Manning ballen på 20y-ish med nok av tid. Men fra 3y må colts være forsiktig, og Saints kan få ballen igjen. Med et sted rundt 36% for å klare touchdown, så virker det fornuftig for meg å gå for det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Brees gjør det bra nå, dette liker vi. C'mon Thomas! Lenke til kommentar
makila Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Haha, det kan du da ikke gjøre... Å ikke gå for FG på 4th down var fortsatt idiotisk Pft, "ha baller" heter det. Nåja, ikke når de ligger 7 under. Da beviser du ikke baller. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hartley! Nå gjelder det å få stoppet colts. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Herlig å se en clutch-kicker for en gangs skyld denne sesongen, da kickingen generelt denne sesongen har vært langt under pari. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Kjempe! Kom vel ikke lengre enn til ti eller elleve der. --- Nå er det bare å stemme i vei på MVP: http://www.nfl.com/superbowl/44/mvp-ballot/votes.html Endret 8. februar 2010 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Se på selvtilliten til Peyton. Helt villt så trygg han er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå