Colin. Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Så Patriots fikk en stor fordel av å vinne myntkastet... haha, så patetisk... Lenke til kommentar
Konservativ Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 YEEEEEESSSSHHHHH! Det må være en av de villeste Superbowl kampene noensinne Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Wow, for et sykt comeback. GG Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) Ser ut som jeg la meg for tidlig ja. Helvete hvem kunne trodd det. Faen! Mange rekorder i ett game: Endret 6. februar 2017 av Lami Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Vanvittig mengde rekorder satt, ja! Utrolig comeback av Pats i natt. Glad jeg ikke la meg ved HT som mange andre Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Tony Romo legger opp. Blir ekspertkommentator i CBS. Avslutter karrieren med den høyeste QB ratingen blant QBs som aldri vant en Super Bowl. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 En overraskende avgjørelse. Var sikker på at han ble å ende opp i Houston. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 Feiging... Men jeg kjenner jeg feller ikke en tåre av en morder tar livet sitt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Har ingenting til overs for han. Som NFL-spiller har du all verdens mulighet til å få (og ha) livet på stell, noe han tydeligvis ikke greide. Det han gjorde kan jo ikke tilgis. Kynisk, men nå slipper jo USA å bruke noe mer penger på han. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Har ingenting til overs for han. Som NFL-spiller har du all verdens mulighet til å få (og ha) livet på stell, noe han tydeligvis ikke greide. Det han gjorde kan jo ikke tilgis. Kynisk, men nå slipper jo USA å bruke noe mer penger på han. USA? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Hallo. Viste ikke vi hadde en Amerikansk fotball tråd. Går det kun i utenlandsk spill her eller Norsk også? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2017 Det er bare å diskutere Norsk også, men spørs hvor mye respons du får. Jeg følger ihvertfall ikke med på Norsk Am. football. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Hallo. Viste ikke vi hadde en Amerikansk fotball tråd. Går det kun i utenlandsk spill her eller Norsk også? Hvor mange nordmenn spiller pigskin i Norge? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Hallo. Viste ikke vi hadde en Amerikansk fotball tråd. Går det kun i utenlandsk spill her eller Norsk også? Hvor mange nordmenn spiller pigskin i Norge? Jeg vet ikke, men vi har 3 senior herre divisjoner. http://amerikanskeidretter.no/amerikansk-fotball/#serieoppsett Og lagene er jo ganske store. Har klubber i nesten alle fylkene i Norge http://amerikanskfotball.tnfj.com/norge/vil-du-spille-selv/ Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Hallo. Viste ikke vi hadde en Amerikansk fotball tråd. Går det kun i utenlandsk spill her eller Norsk også? Hvor mange nordmenn spiller pigskin i Norge? Jeg vet ikke, men vi har 3 senior herre divisjoner. http://amerikanskeidretter.no/amerikansk-fotball/#serieoppsett Og lagene er jo ganske store. Har klubber i nesten alle fylkene i Norge http://amerikanskfotball.tnfj.com/norge/vil-du-spille-selv/ Mer populær enn basket? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Mer populær enn basket? Kan tenke meg basket er mer populært. Stesøstra mi spiller det faktisk. Amerikansk fotball krever jo en hel del mer utstyr. Og vi har få baner som er tilrettelagt for det i Norge. Amerikansk Fotball 2. div får iallefall lov å spille på bane som er 10 yards for kort, slik at de kan stille den opp på en normal fotballbane. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 (endret) Mer populær enn basket?Kan tenke meg basket er mer populært. Stesøstra mi spiller det faktisk. Amerikansk fotball krever jo en hel del mer utstyr. Og vi har få baner som er tilrettelagt for det i Norge. Amerikansk Fotball 2. div får iallefall lov å spille på bane som er 10 yards for kort, slik at de kan stille den opp på en normal fotballbane.Når jeg bodde i Norge var det få nordmenn på skolen min som kunne spille skikkelig basket, ingen visste hva som helst om amerikansk fotball eller baseball Hyggelig at noen i Norge annet enn nordmenn som har bodd i usa en stund spiller football. Endret 27. mai 2017 av jjkoggan Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Når jeg bodde i Norge var det få nordmenn på skolen min som kunne spille skikkelig basket, ingen visste hva som helst om amerikansk fotball eller baseball Hyggelig at noen i Norge annet enn nordmenn som har bodd i usa en stund spiller football. Jeg begynte å spille i fjor og inntrykket mitt er at det er voksende i Norge, hvis ikke i antall klubber så iallefall i antall spillere. Bodde i USA 2010/2011 på utveksling, men var der dessverre ikke ved skolestart og kunne ikke være med på tryouts Kan ikke akkurat si jeg kan spillet så godt, jeg vet hva jeg skal gjøre, og hva jeg ikke får lov til. Heldigvis har vi bedre spillere på laget som kan strategi og analyse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå