MartinF Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Hallelujah for en match! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Fantastisk at Alabama taper. For en status Deshaun Watson får i college historie. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Tragisk. Jeg var 100% for at en franchise flyttet til LA, men de vil ikke takle å ha to lag. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) To blir helt klart for mye, for en by som virker mer opptatt av hockey, baseball, og basket. Nå skal det sies at Rams, til tross for deres elendige spill i år, hadde en av de høyeste tilskuertallene igjennom hele sesongen. Som et rent lag har jeg mer troen på Chargers en Rams. Hvis Rivers fortsetter som QB har de et helt OK lag, som trolig vil gjøre det en del bedre en Rams også neste år. (Og spiller i en mer spennende gruppe). Endret 12. januar 2017 av Vertical^ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Fire år eldre enn meg og head coach i NFL. Brb, skal bare finne en passende bro å hoppe fra. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Fem timer igjen. Jeg er så jævlig nervøs, men samtidig så vet jeg at vi er mer enn gode nok til å slå Seahawks! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Første kvarter ferdig. Seattle leder 7-0 ette ren lang drive til å åpne matchen. Falcons er i Red Zone, dette blir bra! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Julio leker med Richard Sherman 3 catches og en TD. Sherman med en holding call mot Julio også. 4-0 allerede. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Herregud, for en kamp. Atlanta’s drive staller og må punte, Devin Hester med 76 yard return, men penalty på en Seahawk, ballen tilbake til end of the kick, pluss 10 yard penalty. To plays senere, safety! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Underholdende playoff kamper for oss som ikke bryr seg hvem som vinner. Jeg vil bare at en av dem knuser Patriots før Superbowlen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Hverken Falcons eller Seahawks kan slå Patriots før Super Bowl. NFC, you know... Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Hverken Falcons eller Seahawks kan slå Patriots før Super Bowl. NFC, you know... Selvfølgelig, les innlegget igjen. Playoff "kamper", ikke playoff "kampen mellom Sea og Atl". Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Gotcha. Trodde du snakket om denne matchen... My bad -- TD Atlanta! Hold dette til pause nå, så får vi ballen igjen i 3rd Q! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Falcons fyrer virkelig på alle sylindere nå! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Richard Sherman, for en vanvittig oppskrytt spiller. Klarer ikke kontrollere Julio når han spiller fair, og ikke når han jukser. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Herregud, dette er så jævlig deilig å se på! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Dæven, for en match det her har blitt! Seattles D virker slitne og lite samspilte. Nå får de rett og slett juling. Også forfriskende å se en kamp uten penalties kastet i hytt og pine, og at de lar spillerne fyre seg opp litt uten å kaste flagg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Well that was fun! Buh-bye Seattle. Vær litt mer forsiktig neste gang dere er store i kjeften! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 https://twitter.com/AtlantaFalcons/status/820451211979714560/video/1 Arthur Blank danser i garderoben. My life is officially complete! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå