MartinF Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Litt bedre enn det som skjer i Tippeligaen? Hvorfor har du en trang til å alltid dra inn Norge/Europa? 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Von Miller, fy faen han kommer til å få en helt sinnssyk kontrakt til sommeren(eventuelt etter han er franchise tagget)! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Fuck denne matchen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Meh, kjedeligste match på mange år. Visste det ville bli en defensive battle, men gud bedre dette ble et anti-klimaks. Om NFL gjør Peyton til MVP nå, så gir jeg opp den ligaen her. Han hadde en elendig match, og en elendig sesong sett over ett. Von Miller vant denne matchen for Denver. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Meh, kjedeligste match på mange år. Visste det ville bli en defensive battle, men gud bedre dette ble et anti-klimaks. Om NFL gjør Peyton til MVP nå, så gir jeg opp den ligaen her. Han hadde en elendig match, og en elendig sesong sett over ett. Von Miller vant denne matchen for Denver. Superbowl 50 > Superbowl 48. ----- Fantastisk måte for en av de beste og mest innflytelsesrike spillerne igjennom tidene. Kommer til å bli savnet. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Litt bedre enn det som skjer i Tippeligaen?Hvorfor har du en trang til å alltid dra inn Norge/Europa?Hvorfor må du kommentere bestandig om Patriots? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Ah, så fornøyd med avgjørelsen om å drite i denne kampen nå Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Denne kampen kan ikke sies å være noe annet enn elendig reklame for NFL og ikke minst Superbowl. Tror aldri jeg har sett 2 så dårlige QBs i en Superbowl i hele mitt liv. Møkkakamp fra start til slutt. Og half time show, vel, trenger vel ikke si noe mer om det. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Denne kampen kan ikke sies å være noe annet enn elendig reklame for NFL og ikke minst Superbowl. Tror aldri jeg har sett 2 så dårlige QBs i en Superbowl i hele mitt liv. Møkkakamp fra start til slutt. Og half time show, vel, trenger vel ikke si noe mer om det.Du så to meget gode defensive lag. Det minnet meg om mange fotballkamper med få mål Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Denne kampen kan ikke sies å være noe annet enn elendig reklame for NFL og ikke minst Superbowl. Tror aldri jeg har sett 2 så dårlige QBs i en Superbowl i hele mitt liv. Møkkakamp fra start til slutt. Og half time show, vel, trenger vel ikke si noe mer om det.Du så to meget gode defensive lag. Det minnet meg om mange fotballkamper med få mål Og? Det at det er 2 defensivt gode lag, betyr ikke at det er en god kamp! 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Denne kampen kan ikke sies å være noe annet enn elendig reklame for NFL og ikke minst Superbowl. Tror aldri jeg har sett 2 så dårlige QBs i en Superbowl i hele mitt liv. Møkkakamp fra start til slutt. Og half time show, vel, trenger vel ikke si noe mer om det.Du så to meget gode defensive lag. Det minnet meg om mange fotballkamper med få mål Og? Det at det er 2 defensivt gode lag, betyr ikke at det er en god kamp! Beauty is in the eye of the beholder ! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Måtte vel skje. Spent på hvem vi får inn. Store sko å fylle. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2016 Free agency startet i dag, Falcons åpner med å signere Alex Mack fra Cleveland! Vil bli den høyst lønnede centeren i ligaen. MEGET god signering for Atlanta dette, og Matt Ryan får en meget god mann foran seg i den offensive linjen neste sesong! Falcons har også signert Matt Schaub som backup-QB neste sesong. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Wow! Brock Osweiler velger bort Broncos, og signerer for Houston Texans. Denver mister begge sine QBs foran neste sesong. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 https://www.youtube.com/watch?v=88X2LNapybA Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 NFL Draft om 45 min, om noen er interessert i det. Spås 2 QBs på første two picks. Carson Wentz og Jared Goff. Rams har første pick, leter etter en QB som kan lede et nytt franchise i LA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå