Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, kjedeligste match på mange år. Visste det ville bli en defensive battle, men gud bedre dette ble et anti-klimaks. Om NFL gjør Peyton til MVP nå, så gir jeg opp den ligaen her. Han hadde en elendig match, og en elendig sesong sett over ett. Von Miller vant denne matchen for Denver.

Lenke til kommentar

Meh, kjedeligste match på mange år. Visste det ville bli en defensive battle, men gud bedre dette ble et anti-klimaks. Om NFL gjør Peyton til MVP nå, så gir jeg opp den ligaen her. Han hadde en elendig match, og en elendig sesong sett over ett. Von Miller vant denne matchen for Denver.

Superbowl 50 > Superbowl 48. 

-----

Fantastisk måte for en av de beste og mest innflytelsesrike spillerne igjennom tidene. Kommer til å bli savnet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Denne kampen kan ikke sies å være noe annet enn elendig reklame for NFL og ikke minst Superbowl. Tror aldri jeg har sett 2 så dårlige QBs i en Superbowl i hele mitt liv. Møkkakamp fra start til slutt. Og half time show, vel, trenger vel ikke si noe mer om det.

Lenke til kommentar

Denne kampen kan ikke sies å være noe annet enn elendig reklame for NFL og ikke minst Superbowl. Tror aldri jeg har sett 2 så dårlige QBs i en Superbowl i hele mitt liv. Møkkakamp fra start til slutt. Og half time show, vel, trenger vel ikke si noe mer om det.

Du så to meget gode defensive lag. Det minnet meg om mange fotballkamper med få mål
Lenke til kommentar

Du så to meget gode defensive lag. Det minnet meg om mange fotballkamper med få mål

Og? Det at det er 2 defensivt gode lag, betyr ikke at det er en god kamp!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Og? Det at det er 2 defensivt gode lag, betyr ikke at det er en god kamp!

Beauty is in the eye of the beholder !
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Free agency startet i dag, Falcons åpner med å signere Alex Mack fra Cleveland! Vil bli den høyst lønnede centeren i ligaen. MEGET god signering for Atlanta dette, og Matt Ryan får en meget god mann foran seg i den offensive linjen neste sesong!

Falcons har også signert Matt Schaub som backup-QB neste sesong.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...