Corporal Jenkinson Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Omg faen i helvette Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Seattle glemte å møte opp til kamp, eller? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Daaa blir det nok Patriots mot Panthers i SB50, selvom jeg håper på Patriots mot Cardinals, med sistnevnte som vinner.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Woho, da kan jeg endelig dra fram Fitzgerald-drakta min! Herlig løpeneger han der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 http://www.patriots.com/video/2016/01/19/belichick-breakdown-top-plays-divisional-round Fin breakdown av noen key plays i Kansas City-matchen denne helgen. Herlig å høre Coach B etter en viktig seier! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Ingen god match i Denver. Frykter at dette ender opp med Denver til SB... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 9 minutter igjen. Tom Brady har flest rushing yards for Pats med 13.... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 White med to missed catches nå på 1 minutt... JEEZ! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 FAEN I HELVETE!!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Kubiak med challenge. Vil ha fumble. Det er enten incomplete pass, eller så er han down by contact, eller? EDIT: Incomplete pass. 4th down Pats. Endret 24. januar 2016 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 GRONK!!!! My penis can only get so erect! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 Meh. Carolina bør vinne i kveld, så Cam og co. kan pisse på Manning. Unner ikke dette Denver-laget noe som helst. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Faen for en match. Er helt utmattet etter dette. Olinen til Patriots vs Dlinen til Broncos ble avgjørende. Wade Phillips var faen meg MVP. Fantastisk gameplan. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 O-linen til Pats var krise i dag. Ødela rytmen til Tom Brady og han fikk aldri ro. Avsluttet med en completion% på noen og 50%. Laveste siden 2003 for Brady. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Finally, the Patriots are done for the year! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Finally, the Patriots are done for the year! Støttes! At det verken er Seahawks eller Patriots i SB gjør denne finalen verdt å se i år! Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Faen så rå Cam var i går. Deilig å se en skikkelig rushing QB! Håper de knuser Denver i SB. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg gleder meg til SB, men jeg skulle veldig gjerne sett Steelers møte Cardinals / GB framfor denne finalen. Som Saints fan har jeg hardt for å heie på Panthers.. Hva tror dere, målrik eller fattig SB50? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Det blir en kamp mellom to av de mest aggressive unitene i ligaen, i Panthers offense som alltid starter knallsterkt mot et elite defense som kun trenger å sende tre for å skape pressure. Hvordan Cam klarer å håndtere pressure og blitzingen til Wade Phillips da han har elendig passer rating når han blir hurried. Til og med Brady slet med alle de forskjellige lookene defense til Denver ga Pats. Defenset til Denver må klare å containe Cam og prøve å gjøre matchen så endimensjonal som mulig. Contain Cam og ta bort run gammet så skal det bli tøft for Panthers å vinne. Manning må kontrollere matchen og ikke gjøre noen tabber. Skal bli vanskelig for Broncos å få til mye på offense da Panthers sitt defense er jævla bra, spesielt linebackerne. Om Panthers tar bort run gamet til Broncos vil det bli tøft for Manning. Skal sies at Panthers sliter å skape pressure uten å blitze, noe Manning muligens er tidenes beste til å diagnostisere pre snap. Tror det blir lite poeng, har Denver som favoritt da jeg tror det kommer til å bli målfattig og den beste kickeren blir avgjørende. Håper virkelig ikke Panthers vinner uansett... Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Finally, the Patriots are done for the year! Støttes! At det verken er Seahawks eller Patriots i SB gjør denne finalen verdt å se i år! Bedre at de samme lagene ikke spiller hvert år i super bowl. Ellers nærmerer NFL seg til europeisk fotball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå