Corporal Jenkinson Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Tidenes WTF TD catch av Martavious Bryant: https://streamable.com/ct59! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Det der er faen meg det sykeste jeg har sett. Bengals bør skamme seg. Styggeste laget i NFL. Vontaze Burfict bør aldri få spille fotball igjen og for noen forferdelige fans. Er faen ikke et mindretall av fansene heller. Skammelig slutt på det som var en fantastisk 4th quarter. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Vel... http://video.nfl.com/films/2015/NFL_COM/in-game-highlight/NFLCOM/POST/18/160109bpshazierbernardfumble_386454_5000k.mp4 https://twitter.com/Deadspin/status/686043817632526336/photo/1 Endret 10. januar 2016 av MartinF Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Det finnes få situasjoner i USA som ligner derby fotball kamper i Europa, ikke minst pga store avstander mellom lagene. Hadde du bodd i Cincinnati i de siste 20 år så vet du at Steelers-Bengals ofte kommer nærmere hooliganism og vold som plager altfor mange fotball kamper rundt verden. Kjente du Bengals historien ganske godt, så vêr du at Cincinnati er en "small market " og har problemer til å tiltrekke de flinkeste men dyre spillere og eieren (Brown) alltid ønsker å spare penger fremfor å vinne. Dette fører til at Bengals ofte kjøper spillere som Jones og Burfict som er flinke spillere men som har problemer andre lag ikke vill ha noe å gjøre med. De mangler selvkontroll og kan ødelegge mye, som dere vitnet igår. Denne gangen tror jeg Lewis ikke varer lenge som head coach sammen med Burfect og Jones Bengals fans, på andre hånd blir aldri fornøyd uten å slå Steelers, særlig når Big Ben spiller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Fantastisk kamp så langt. Kom igjen Clemson! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Kom nettopp hjem fra Taco Mac. Megastemning i hele kveld. For en spinnvill match dette er! Watson er helt drøy! Diggbar QB! 98 hos Clemson på defense har en grei match også! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 HERREGUD! Hvor mange ganger skal de blir lurt på kantene, Clemson?! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Ballgame. Howard MVP? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Howard MVP ja. Faen han er rask. Må jo være 4.45 speed minst. Herlig for Adam Griffith etter kick six. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Mangler bare bekreftelse nå. Rams til Los Angeles, Chargers har mulighet til å bli med dem i Inglewood-prosjektet Stan Kroenke. Raiders vil få lån øremerket til ny stadion i deres hjemmemarked, om det er i Oakland, eller om de flytter til San Diego er uklart. Overraskende at det kan bli to NFL-lag i LA. Jeg gleder meg til å se sirkuset i LA, men er det nødvendig med to? Usikker på det. Endret 13. januar 2016 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) The NFL is returning to L.A. https://www.youtube.com/watch?v=QxkKlzInR4Y Endret 13. januar 2016 av MartinF Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Mangler bare bekreftelse nå. Rams til Los Angeles, Chargers har mulighet til å bli med dem i Inglewood-prosjektet Stan Kroenke. Raiders vil få lån øremerket til ny stadion i deres hjemmemarked, om det er i Oakland, eller om de flytter til San Diego er uklart. Overraskende at det kan bli to NFL-lag i LA. Jeg gleder meg til å se sirkuset i LA, men er det nødvendig med to? Usikker på det. Nødvendig ? Nei. Helt mulig ? JaHar London bare et fotball lag? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Nødvendig ? Nei. Helt mulig ? Ja Har London bare et fotball lag? Og hvor mange av dem deler stadion og kjemper om samme begrensede marked? Ingen. Kan ikke sammenlignes med NFL. Poenget mitt er at når NFL returnerer til LA, så må de kunne samles om laget. Å hive inn SD samtidig blir bare tull, imo. Sier ikke at det ikke vil skje i fremtiden, men ikke fra høsten 2016. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Nødvendig ? Nei. Helt mulig ? Ja Har London bare et fotball lag? Og hvor mange av dem deler stadion og kjemper om samme begrensede marked? Ingen. Kan ikke sammenlignes med NFL. Poenget mitt er at når NFL returnerer til LA, så må de kunne samles om laget. Å hive inn SD samtidig blir bare tull, imo. Sier ikke at det ikke vil skje i fremtiden, men ikke fra høsten 2016. Lets see... Buffalo - population 250.000 Green Bay- population 300.000 LA area - population 10.000.000 (2 MLB teams, 2 NBA teams) Umulig? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Les nå hva jeg skriver. Når de skal prøve å skape magi rundt en return til LA, så er det i overkant å flytte to lag samtidig. Jeg sier ikke at San Diego ikke kommer til å relocate. Jeg sier det tar bort litt av magien om de skal få to lag over natten. Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Nødvendig ? Nei. Helt mulig ? Ja Har London bare et fotball lag? Og hvor mange av dem deler stadion og kjemper om samme begrensede marked? Ingen. Kan ikke sammenlignes med NFL. Poenget mitt er at når NFL returnerer til LA, så må de kunne samles om laget. Å hive inn SD samtidig blir bare tull, imo. Sier ikke at det ikke vil skje i fremtiden, men ikke fra høsten 2016. Lets see... Buffalo - population 250.000 Green Bay- population 300.000 LA area - population 10.000.000 (2 MLB teams, 2 NBA teams) Umulig? Selvsagt er det ikke umulig, men hva er poenget? Ja, det bor mye folk i LA, men å flytte to lag dit samtidig virker meningsløst også i mitt hode. Skal folk flippe mynt om hvem de skal ha som favorittlag da eller? Hva hvis alle vil heie på Rams? Mye bedre å forankre lag rundt om i mine øyne og la folk fra hele landet ta del i moroen. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Nødvendig ? Nei. Helt mulig ? Ja Har London bare et fotball lag? Og hvor mange av dem deler stadion og kjemper om samme begrensede marked? Ingen. Kan ikke sammenlignes med NFL. Poenget mitt er at når NFL returnerer til LA, så må de kunne samles om laget. Å hive inn SD samtidig blir bare tull, imo. Sier ikke at det ikke vil skje i fremtiden, men ikke fra høsten 2016. Lets see...Buffalo - population 250.000 Green Bay- population 300.000 LA area - population 10.000.000 (2 MLB teams, 2 NBA teams) Umulig? Selvsagt er det ikke umulig, men hva er poenget? Ja, det bor mye folk i LA, men å flytte to lag dit samtidig virker meningsløst også i mitt hode. Skal folk flippe mynt om hvem de skal ha som favorittlag da eller? Hva hvis alle vil heie på Rams? Mye bedre å forankre lag rundt om i mine øyne og la folk fra hele landet ta del i moroen. Begge lag ville konkurrere direkte samtidig. Ellers har et lag en stor fordel som etablerer seg først Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 As expected. Nytt Kelly-forsøk i San Francisco. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Brikkene begynner å falle på plass nå. Eagles som gjenstår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå