Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Obligatorisk fuck Silent Stan. Makan til dritteier( skal sies at Spanos er mye verre).

-----------

Black Monday ble ikke så ille som forventet. Tom Coughlin er ferdig i New York Giants, Tomsula og Pettine ble sparket igår. Chip Kelly ble sparket et par uker siden og Pagano(WTF?) fikk fortsette i Colts. Tennessee og Miami Dolphins har vært uten HC på i mange uker. Det vil si at pdd. er det 6 åpne HC posisjoner. 

Heteste navnet på markedet er Adam Gase, OCen til Chicago Bears. Står nok mellom Giants, Dolphins og Eagles, eventuelt om han venter ett år til. Chip Kelly til Tennessee? Er vel ikke mange andre steder han får like frie tøyler som han potensielt kan få der. Dan Campbell(interim HC) er favoritt til å ta over Dolphins for øyeblikket da han skal intervjues. Resten er det litt uklart om enda. 

Lenke til kommentar

Obligatorisk fuck Silent Stan. Makan til dritteier( skal sies at Spanos er mye verre).

Joda han er en kukk, men vil fortsatt ha Rams til LA, foran San Diego og Oakland. Kommer til å bli et total party, og som sagt det kan bli en artig partner for Arsenal på sikt. Stan kommer ikke til å forsvinne fra Arsenal uansett.

---

Snakket med en Colts-kompis for en uke siden og snakket om at Pagano mest sannsynlig var ferdig i Colts, Så får han faen meg 4-year extension i dag. Den så jeg ikke komme. Chip Kelly tror jeg kommer til å stikke til Niners, om ikke det frister mer med et gjensyn med Mariota da. Gase var aktuell for Falcons i fjor vet jeg. Virker som en solid type, ja. Giants er en mulig destinasjon for han har jeg hørt. Bortsett fra det, så er det få klubber jeg tror han vil hoppe på nå.

Tidligere Falcons coach Mike Smith og Mike Shanahan er også in the running for jobben i Miami. Håper Shanahan får den og tar med seg den udugelige sønnen Kyle med på laget som OC.

Lenke til kommentar

Joda han er en kukk, men vil fortsatt ha Rams til LA, foran San Diego og Oakland. Kommer til å bli et total party, og som sagt det kan bli en artig partner for Arsenal på sikt. Stan kommer ikke til å forsvinne fra Arsenal uansett.

---

Snakket med en Colts-kompis for en uke siden og snakket om at Pagano mest sannsynlig var ferdig i Colts, Så får han faen meg 4-year extension i dag. Den så jeg ikke komme. Chip Kelly tror jeg kommer til å stikke til Niners, om ikke det frister mer med et gjensyn med Mariota da. Gase var aktuell for Falcons i fjor vet jeg. Virker som en solid type, ja. Giants er en mulig destinasjon for han har jeg hørt. Bortsett fra det, så er det få klubber jeg tror han vil hoppe på nå.

Tidligere Falcons coach Mike Smith og Mike Shanahan er også in the running for jobben i Miami. Håper Shanahan får den og tar med seg den udugelige sønnen Kyle med på laget som OC.

Håper at Chargers får bli i San Diego, det fortjener fansen. Synd at Spanos-familien er helt for jævlige. Måten de behandlet f.eks. Eric Weddle er en skandale 

Ikke bare fikk Pagano extension, men det gjorde faen meg GM Ryan Grigson også. Det er nesten verre. Blir vel å drafte Michael Thomas eller Josh Doctson i år.

Hadde jeg vært Dolphins fan og enten Smith eller Shanahan blir HC hadde jeg blitt jævla lei meg. Kyle Shanahan ja, huff.. Fantastisk fotball IQ, synd han ikke kan å gjøre adjustments. Stakkars Julio og Matty Ice som kaster bort prime årene sine. Har heldigvis fått seg en fet HC nå da, som forhåpentligvis med litt hjelp i FA og draften fått fikset defenset. 

Lenke til kommentar

Fyfaen han var ranket høyt! Gratulerer. Sterk recruiting klasse av UGA. Kommer til å bli et legit offense. Michigan begynner å få på plass en bra klasse de også + de vanlige sterke skolene. 

Kan bli noen fine kamper i kveld i playoffs i NFL. Tror personlig at både Chiefs og Steelers vinner til tross for bortekamp. Kommer nok til å bli jevnt i den første kampen som begynner om 15 min! 

Endret av Corporal Jenkinson
Lenke til kommentar

Fyfaen han var ranket høyt! Gratulerer. Sterk recruiting klasse av UGA. Kommer til å bli et legit offense. Michigan begynner å få på plass en bra klasse de også + de vanlige sterke skolene.

Ja, vi var vel ranket rundt 9-10 før i dag. Men det er endel skoler i SEC som har en bedre recruiting class enn UGA, to be fair. LSU er vel nummer 1. Men vi får inn endel brikker vi har manglet de siste to sesongene. Jacob Eason er utvilsomt den jeg gleder meg mest til. Holder han seg skadefri og lever opp til potensiale, så har vi en ny Matt Stafford på gang i Athens!

Lenke til kommentar

Drøyt. At han i det hele tatt vurderte å ta den seks yards inne i egen boks og fielde den, er beyond me. Helt ærlig så har jeg ikke sett mye av KC i år, vet du hvordan han ligger an i return yards i regular season? (Jeg kan sikkert sjekke selv men :p )

Forøvrig så elsker jeg den nye on-screen grafikken til ESPN. Er den ny?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...