Sondring Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det jeg lurer på er om det ER sånn i selve sporten at det skal være så mange pauser eller om det bare er nå når det er så vannvittig lukrativt med reklame at det er slik? Ikke unikt for sporten, det er slikt så og si all amerikansk tv fungerer. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Navnet på kickeren er Morten Andersen. Neup. Navnet på kickeren er David Beckham.Så et program på tv ifjor,et program som handlet om sportsmenn som gjorde ting di ikke kunne.Becks tok rekorden LETT. Som sagt,uoffisiell rekord Endret 8. februar 2010 av Corey Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Man må tenke på at i USA er de vant med all den reklamen, mens vi i Norge er bortskjemt sånnsett. Det jeg lurer på er om det ER sånn i selve sporten at det skal være så mange pauser eller om det bare er nå når det er så vannvittig lukrativt med reklame at det er slik? I fotball (soccer for å fjerne all tvil) så er det som kjent bare en pause på 15 minutter om det er CL-finale eller 3. divisjonskamp. Er slik hele tiden, men du skal være glad det ikke er FOX som sender kampen. De er enda verre med reklame enn det CBS er. Det er også en hel del reklame under TV shows i USA også, så det er ikke bre under amerikansk fotball et er mye reklame. Lenke til kommentar
makila Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Går greit med all reklamen synes jeg, så lenge det ikke er lenge om gangen. Ellers slenger jeg meg på, jævlig teit å ikke gå for field goal. Får se hva som skjer nå da. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Navnet på kickeren er Morten Andersen. Har en annen liten Quizz. Hvem var den første rene kickeren (som kun spilte kicker), som ble valgt inn i Hall Of Fame? Var vel Jan Stenerud? Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Navnet på kickeren er Morten Andersen. Har en annen liten Quizz. Hvem var den første rene kickeren (som kun spilte kicker), som ble valgt inn i Hall Of Fame? Var vel Jan Stenerud? Stemmer det Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 HAHA, Mega-fail i studio. Han ene journalisten sa at Saints hadde brent mange timeouts, og det kunne spille stor rolle senere. De får tre nye ved halftime, så spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 La merke til det Martin, lo godt selv. Hahaha. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 faen så usynca lyden og bildet er nå... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 faen så usynca lyden og bildet er nå... FFFFFFFUUUUUUU.... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Imponerende lysshow i det minste. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Lys og scene er uten tvil det beste jeg har sett i Halftime Showet på mange år. Prince og Tom Petty var også ganske alright husker jeg, men dette tar kaka! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ahh, legender i aksjon. Fantastisk band. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Liten feil med lyden,Asbjørn. Suck me sideways! Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er vel ikke mange half times som kan sammenlignes med Super Bowl. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Finnes det egentlig noen svarte QBs i NFL? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Tja, Sanchez på Jets (?) er vel hispanic... Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Dere må sjekke ut cola reklamen som har gått en gang. Den er knall! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva er det hvite tørkleet som noen har i hengende i buksa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå