MartinF Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 JUUUUUUUUUUULIOOOOOOOOOOO!!!!! Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) 49-49!Og NO har mulighet for FG med 5 sek igjen. 51 yard attempt! Score! Endret 1. november 2015 av edge Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Bengals 7-0. Keepem comin! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 (endret) Hvis noen skulle lure på hvorfor jeg gang på gang mener at college football er tusen ganger bedre enn NFL, ta en titt hva som skjedde i matchen mellom Miami og Duke i går kveld. Noe av det sykeste jeg har sett. Helt utrolig! EDIT: Nå skal det sies at dommerteamet og de i replay-boksen har blitt suspendert i etterkant, da det ble gjort endel feil, men underholdning er det uansett. Endret 1. november 2015 av MartinF 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Bengals 8-0 ! Utrolig bra! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Bengals 8-0 ! Utrolig bra! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Fy faen for en match mellom Arkansas og Ole Miss. Arkansas vinner i OT på 2PT conversion. 53-52. Snart klart for kveldens høydepunkt: Bama - LSU! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Mye spennende collegeball idag, ja. #1 Clemson kom tilbake og slår FSU, Oklahoma State med dagens upset mot #8 TCU, Florida er heldige mot Vanderbilt og clincher SEC East med 9-7 hjemme (lol!), Arkansas som du nevnte, Northern Illinois ødelegger sesongen til Toledo som nå står 7-1 og Temple slår tilbake etter tapet forrige uke med å putte 60 poeng på blokka mot SMU. For min egen del endte dagen med èn seier og ett tap. UGA holder unna mot Kentucky hjemme, mens Kennesaw State taper årets siste hjemmekamp, noe som også var det første tapet på Fifth Third Bank denne sesongen. Nå er det Bama - LSU. Go tigers! Har lite til overs for de innavla redneckene fra Tuscaloosa. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Herregud for et anti-klimaks av en match. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Miserabel kamp av Peyton mot Kansas City; 35 yards og 4 int, før han blir benka for første gang i karrieren. red: Nei, første gang siden 2001 var det visst. Endret 15. november 2015 av edge Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Å VED GUDENE for en avslutning!! Har ikke kjent på den magefølelsen siden Superbowl, det holder med et par slike! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 Å VED GUDENE for en avslutning!! Har ikke kjent på den magefølelsen siden Superbowl, det holder med et par slike! Så ikke kampen, før de siste fem minuttene når kampen var på i restauranten jeg dro på nå. HALLELUJAH! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 Miserabel kamp av Peyton mot Kansas City; 35 yards og 4 int, før han blir benka for første gang i karrieren. red: Nei, første gang siden 2001 var det visst. "Peyton is superior to Tom Brady" Jalol. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Patriots holder unna for Buffalo! Elendig dømming over hele linja idag, ødelegger det som kunne vært en bra match. 20-13, New England. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Det der må være noe av det verste jeg noen sinne har sett fra dommerne uansett idrett noen gang. Tragisk å se på. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. november 2015 Forfatter Del Skrevet 25. november 2015 Slik ser pollen ut nå for topp 4 i college playoffen denne sesongen. Clemson og Alabama virker å være greie, Sooners er med, selv med det tapet mot Texas, og undefeated Iowa går inn på fjerde. Jeg håper Michigan State slår Iowa i Big Ten-matchen, slik at de kommer inn som nummer fire. En uke, pluss championship matcher gjenstår av sesongen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Håper både både Iowa og Notre Dame kommer med, til tross for at det er lite sannsynlig. Desmond King er den feteste spilleren i college, og jeg gleder meg til at han pick sixer Connor Cook. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. november 2015 Forfatter Del Skrevet 29. november 2015 Haha, folk på r/cfb er helt wtf... Ikke det beste 9-3 mannskapet. Tar det her. Det er jo ikke bare i år. Vi er "alltid" et 9-3 lag. Jeg har fulgt Georgia nå i åtte år siden jeg flyttet hit første gangen. Siden den gang har vi gått 10-3, 8-5, 6-7, 10-4, 12-2, 8-5, 10-3 og 9-3 i år, med en bowl game igjen å spille. I tillegg har vi tapt to SEC Championship games mot LSU og Alabama, og vunnet noen bowl games. De siste to-tre sesongene har vært veldig mediocre. Mistet viktige spillere med skade, men vanvittig naivt på begge sider av ballen, og tapte alltid minst en kamp hvert år hvor man driter seg loddrett ut. Georgia starter alltid høyt i pre-season polls, vinner et par kamper tidlig, før det går til helvete. Nok er nok, noe må gjøres. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Dere kommer til å miste mange recruits. Om 5-star QB recruit Jacob Eason decomitter er dere fucked med tanke på at dere for første gang har en spennende QB siden Stafford(?). Ranket som #1 pro style QB recruit. Blir dog spennende å se hvem som erstatter han. For øvrig; fyfaen LSU boosterne er en gjeng med idioter. Fortjener ikke en trener som Les Miles. Endret 29. november 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå