Corporal Jenkinson Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Rett ut av Jim Zorn playbooken Neida, var vel meningen å forsøke å få Pats til å hoppe offside, men centeren(han som snappet ballen) fikk panikk og snappet ballen. Var aldri meningen at de skulle snappe ballen med det defenset Pats viste(de hadde ikke 6 mann på linja en gang) Synd, fordi det var en bra kamp fram til da. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Patriots tweetet dette i dag. Er slettet nå da. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 H-O-L-Y Fuck! Georgia Tech - FSU er tied at 16, FSU har et FG med seks sek igjen for å vinne kampen. Den blir blokkert og returnert for en GT touchdown. Noe av det sykeste jeg har sett! Jeg har ingenting til overs for Georgia Tech, men det er fryktelig deilig å se Jimbo Fisher nesten på gråten etter tapet! http://espn.go.com/video/clip?id=13964547 Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Noen som vet hvorfor Viasat plutselig ikke viser 1800-kampen på TV? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Vet ikke, kan sikkert finne det ut. Men er kanskje pga. At de har sikret rettighetene til La Liga og Serie A? Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Vet ikke, kan sikkert finne det ut. Men er kanskje pga. At de har sikret rettighetene til La Liga og Serie A? Ja, ser det er kommet La Liga-kamper i stedet. Still, vil se Pats Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Skaff deg Gamepass, om ikke kan jeg fikse stream til deg Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Skaff deg Gamepass, om ikke kan jeg fikse stream til deg Ikke noe problem å mekke stream, bare frustrerende å betale for TV-kanaler forså at de endrer betingelsene uten å gi beskjed engang. Thanks thou Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 https://nflstream.yahoo.com/ Yahoo livestreamer Bills - Jags fra London. Gratis over hele verden. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Jacksonville being Jacksonville.. Haha! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Haha, den dømmingen i London nå. Hvordan i helvete var det pass interference?! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Elendig av Buffalo på den siste driven, men dommer gir Jacksonville seieren her. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Pats i motvind hjemme mot Jets her. 20-16, Jets med FG nå. Gronkowski thou - for et dyr! Endret 25. oktober 2015 av edge Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Hoho, Brady > Gronk - TD! Jets så opptatt av å sacke Brady at alle glemmer å følge med på Gronk.red: Heftig finish av Jets, men det holdt ikke helt inn! Endret 25. oktober 2015 av edge Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Kan serriøst ikke forskjellen på hva som er et catch og ikke lengre. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Gronk er fantastisk morsom og se på - har en mann hengende rundt livet som et vektbelte, og det eneste problemet Gronk har med det er beina til nevnte spiller. Maskin! Ellers, spennende kamp forårsaket av noen dårlige kast fra Brady, og recievere som tilsynelatende har smørt inn hanskene med såpe. Samt en LaFell som antakeligvis hadde hatt godt av litt mer trening før kamp.. Jaja, 6-0, klager ikke over det! Forøvrig droppes Blount fra fantasyligaen asap. Gidder ikke og kaste bort mer håp på at han skal bli brukt, satser heller på DeMarco Murray som i det minste får et par poeng hver kamp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Veldig gode tall fra Yahoo! Jeg testet det ut, og jeg kan med hånda på hjertet si at det er den mest behagelige streamingløsningen jeh har vært borti. Full HD, ingen lag/buffring og brukte ikke unødvendig mye systemressurser. Jeg vil gå så langt som å si at på en enkeltkamp så var dette langt bedre enn fra NFL.com leverer med GamePass, som allerede er en meget god tjeneste. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Dette er så vanvittig deilig å se! Det er ikke engang et år siden Gurley røk ACLen i college. Nå gjør han dette blant de store gutta i NFL! http://www.nfl.com/videos/nfl-videos/0ap3000000569916/Can-t-Miss-Play-Gurley-going-gone?campaign=fb-nf-sf14776099-sf14776099 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Saints 42 - 42 Giants. Fortsett 10 minutter igjen. WTF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå